Mistä lisäheppoja CooperS:ään?

Mira

Moicca minifanit! Mulla on -03 Cooper Ässä, eikä ens kesää ajatellen kyllä tehot riitä tippaakaan! Mun poikafrendi sanoi et kyl pitäis riittää vaan ei riitä. Elikkäs, kysynkin jos teistä arvon kundeista joku tietäis missä vois virityttää konetta, pitäis joku 200 pollea saada. Huhu sanoo et onnistuu, vaan missä?

Helppikää naista mäessä! I-(

13

7935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mini

      http://www.johncooper.co.uk/

      Tuolta tilailemaan osia ja sitten vaan pakotat sen äijäs asentelemaan... pimpalla voit sitten kiristää jos se yrittä jotain mussuttaa.

      Hintaa tolla näyttäisi olevan noin 3000 puntaa, että ei se ihan halpaa lystiä ole, mutta voipahan sitten vittuilla kaikenmaailman volvoille, yms.

      • Mira

        moicca taas! Olen kuullut että Miniin sais myös jonkun 200 hepan viilauspaketin ihan suomesta. Onks totta?


      • Jeesus
        Mira kirjoitti:

        moicca taas! Olen kuullut että Miniin sais myös jonkun 200 hepan viilauspaketin ihan suomesta. Onks totta?

        Menet lähimpään BMW/Mini-liikkeeseen, sieltä saat autoosi 200 hv Works-paketin.


      • Pelle-Heppu
        Jeesus kirjoitti:

        Menet lähimpään BMW/Mini-liikkeeseen, sieltä saat autoosi 200 hv Works-paketin.

        Tota works:n viri-pakettia ei ole hyväksytty suomessa ... ainakaan vielä. Eli ne reilu kymmenen S:ää joissa kyseinen sarja on, joutuvat syyniin viranomaisten toimesta.

        Tammikuun 14:sta lähti maahantuojan anomus AKE:lle kyseisestä virityssarjasta, liitteenä TUV hyväksyntä yms. paprut.


      • maa
        Pelle-Heppu kirjoitti:

        Tota works:n viri-pakettia ei ole hyväksytty suomessa ... ainakaan vielä. Eli ne reilu kymmenen S:ää joissa kyseinen sarja on, joutuvat syyniin viranomaisten toimesta.

        Tammikuun 14:sta lähti maahantuojan anomus AKE:lle kyseisestä virityssarjasta, liitteenä TUV hyväksyntä yms. paprut.

        On tää Suomi kyllä...jerseystä...


      • Pelle-Heppu
        maa kirjoitti:

        On tää Suomi kyllä...jerseystä...

        Juu ... jerseyssä ollaan !

        Tänään tuli AKE:n hyväksytty päätös works:n sarjalle postissa. Ei muuta kun paksia huuleen ja baanalle ...


      • m83
        Mira kirjoitti:

        moicca taas! Olen kuullut että Miniin sais myös jonkun 200 hepan viilauspaketin ihan suomesta. Onks totta?

        miniin saa 200hv:n paketin muistaakseni sitä myydään saab liikkeissä (saabiin melkeen sama paketti) mut en oo ihan varma luin ton tuulilasista!


    • MacAddict

      Miniin saa itseasiassa parhaimmillan jopa 300hv:n virityspaketteja...mutta ainoa arvokas (ja myös ainoa joka ei mitätöi takuuta) on John Cooper WORKS:n paketti.

    • vanimies 2

      ei muutakun works paketti kiinni niin kyllä lähtee kun kirves päästä on laitettu ja monta

      • Veli Weeberi

        Millainen kaasari cooperissa on? onko ruiskua ym?


      • hanki harrastus!
        Veli Weeberi kirjoitti:

        Millainen kaasari cooperissa on? onko ruiskua ym?

        juu kaiva vaan vanhoja viestejä ja kyselä tyhmiä.


    • vili Weeberi

      Kiitos hienosta vastauksesta, se vastaa, joka tietää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe