Mitä suosittelisitte häämatkakohteeksi heinäkuussa pariksi viikoksi?
tarkoituksena olisi saada aurinkoa, hyviä rantoja, biletystä, nähtävyyksiä ja hauskaa tekemistä ja hyvää palvelua...ollaan 23 vuotiaita.
häämatkakohteita??
8
4979
Vastaukset
- ninnuli
Olemme itse menossa häämatkalle bulgarian sunny beachille, siel on rantoja, tosi halpaa kaikki!
Itse enole aiemminkäynyt, nyt menemme!
ja häämatkalla on tarkoitus nauttia toistenne seurasta, joten me valitsimme halvan kohteen!- morsio
Me valitsimme häämatkakohteeksemme Euroopan kolmanneksi pienimmän valtion eli Maltan. Malta on tulvillaan hienoja nähtävyyksiä, mutta siellä on myös paljon muuta mukavaa. Olen kuullut, että Malta on romanttinen ja erikoinen paikka. Lisäksi siellä on kuulemma aika halpaa lomailla.
- Maltese
morsio kirjoitti:
Me valitsimme häämatkakohteeksemme Euroopan kolmanneksi pienimmän valtion eli Maltan. Malta on tulvillaan hienoja nähtävyyksiä, mutta siellä on myös paljon muuta mukavaa. Olen kuullut, että Malta on romanttinen ja erikoinen paikka. Lisäksi siellä on kuulemma aika halpaa lomailla.
Hieno valinta. Romanttinen kohde - erityisesti Gozo!!!!! Valitettavasti maa ei ole halpa. :(
- Myös minä
morsio kirjoitti:
Myös tämä viime lauantaina vihitty vaimo on lähdössä kohta Maltalle häämatkalle!!!!
- ate
Myös minä kirjoitti:
Myös tämä viime lauantaina vihitty vaimo on lähdössä kohta Maltalle häämatkalle!!!!
pyrimme käymään maltalla kun se on aina mahdollista,näkemistä on laidasta laitaan,osa artikkeleista on halvempia kuin täällä ja osa kalliimpia.
Vaimossani on maltalaista verta siksi malta lähellä sydäntä myöskin :)
-as - prinsess-
ate kirjoitti:
pyrimme käymään maltalla kun se on aina mahdollista,näkemistä on laidasta laitaan,osa artikkeleista on halvempia kuin täällä ja osa kalliimpia.
Vaimossani on maltalaista verta siksi malta lähellä sydäntä myöskin :)
-asHei! Tietäiskö kukaan millaista on olla Maltalla töissä? haluaisin kuulla kokemuksia muilta? itse olisin lähdössä työharjotteluun maltalle, mutta paikka pitäisi saada ennen lähtöä!? Opiskelen asiakaspalvelu ja markkinointi alaa.
- Kokemusta on
Nizza on loistava yhdistelmä kaupunki lomaa ja rantaa. Sopii mainiosti häämatkakohteeksi.
- morsian 03
Hei!
Suosittelen ehdottomasti Seyschellejä kuherruskuukauden kohteeksenne. Romanttisempaa paikkaa tuskin voitte mistään löytää. Mielin määrin ihan yksinäisiä valkoisia hiekkarantoja ja ei ole mikään turistirysä. Jokaiselle löytyy vielä oma paikkansa. Aurinkoa, rantoja ja nähtävää löytyy. Voitte kuvitella olevanne paratiisissa ja matka jää tuskin viimeiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882