Kaiverrus??

pöpö

Elikkäs oon tässä ihmetelly että mitä sormuksiin yleensä kaiverretaan? Kiitos vastauksista etukäteen =)

12

16676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kihlasormuksissa meillä lukee seuraavasti: mun sormuksessa miehen nimi ja kihlapäivä, miehen sormuksessa mun nimi ja kihlapäivä. Omassa vihkisormuksessa on molempien nimet ja vihkipäivä. Miehen kihlasormukseen lisättiin vihkipäivä naimisiin mennessä.

      • morsian

        meillä on samalla tavalla kaiverrukset kuin edellisellä


    • JOKU

      Miellä on kans kihlasormuksissa kumppanin nimi ja kihlapäivä. Vihkisormukseen tulevalle rouvalle tulee kummanki nimi ja hääpäivä. Ja jos tuntuu ettei oo perillä ni kultakaupassa mistä sormukset ostaa neuvotaan ja kerrotaan kyllä mikä on normaali käytäntö. Ja kyllä siinä saa itekki vaikuttaa ja päättää... Mikä vaan tuntuu parhaalta...

    • pöpö

      Kiitos vaan vastauksista teille :)

    • sormus

      Meillä lukee kihlasormuksissa molempien (hassut) lempinimet ja välissä on sydän ja tietenkin päivämäärä.
      Vihkisormuksessani lukee oikeat nimet ja sydän ja päivämäärä ja vielä viite Raamattuun (1. Kor: 13).
      Kihlasormuksen kaiverrus on vähän hassu, mutta halusimme silloinkin molempien nimet ja vielä hullunkuriset lempinimet. Kerrottakoon vielä, että olimme 18-vuotiaita.
      Mun sormuksessa lukee "miehen lempinimi sydän mun lempinimi" ja miehen sormuksessa nimet ovat toisinpäin.

      Eiköhön sitä saa kaiverrella sormukseensa, mitä haluaa. Mutta toisissa viesteissä mainitut tavat ovat kyllä käytäntö.
      Minusta on ollut hauskaa, kun sormuksissamme on jotain erikoista kaiverrusta.

      • Meillä..

        Vihkisormuksessani on L&J 050403 :) miehen kihlasormukseen ei lisätty mitään vaan annettiin olla kihlapäivä :) Tapoja on monia..


    • rouva vm.-03

      Meillä puolison nimi ja tärkeä pvm.

    • Tii

      Meillä on pelkkä kihlapäivä... Ajateltiin, et on nyt syytä muistaa toisen nimi, jos päivä sattuskin unohtuu... vihkisormuksen tekstistä ei olla vielä päätetty...

    • NappiSilmä

      Meidän sormuksissamme on tarina...elikkä kihlapäivä on toukokuussa Ainan nimipäivänä ja häät olivat maaliskuussa Armaan päivänä...
      Myös helmikuun Onnia mietittiin mutta päädyttiin Armaaseen.

    • En-niii

      Voihan sormuksii kirjottaa iha mitä vaa.. ei kaiken tarvi mennä perinteisen kaavan mukaa.. jos sust tuntuu hyvält et siin lukee:haista p... ni kirjota se siihe.. =) mä halusin omaani owner of Coder™ ja päivämäärän.. =) ku siihe ei todellakaa oo mitää sääntöjä.. jokainen voi elää nii ku haluu... jos osaa.. =p

    • vegina

      meillä on kaiverrukset jossa lukee - wu tang clan aint nuthing to fuck with -

    • sophia3

      Olen ajatellut ja suunnitellut, että kihlasormukseen tulee kaksi päivämäärää: seurustelun alkamispäivämäärä ja kihlapäivä. Molempien sormukseen. esim:

      26.5.03 ~ 27.9.09

      Ja vihkisormukseen sitten:

      19.7.11 (puolison nimi)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe