mulla on epson stylus color 680 tulostin. Ongelmana on, että se ei tulosta sivuja loppuun, vaan ilmoittaa, että ei saa yhteyttää koneelle. Mikä on? tuo tekninen tuki ei oikeen toimi, joten tietäiskö teistä joku mikä on vikana? Se tulostaa aina kyllä vähän, milloine enemmän, milloin vähemmän, mutta ei loppuun asti.
Tulostin ei toimi..
7
627
Vastaukset
- jou man
mulla oli sama juttu Canon bjc-5100:sen kanssa ja hain netistä uudet ajurit siihen ja nyt toimii...
ajurit saat täältä...
www.mbnet.fi- Epson
juuri tähän malliin, kaikkiin muihin kylläkin. Kiitos kuitenkin!
- Cool
Mulla on just samanlainen tulostin ja hyvin pelaa.... Ainut vika on se että paketissa ei ollu johtoa koneen ja tulostimen välille ja ei ollu asennus cd:tä... Mutta toimiva tämä on... Epson.fi siellä on ajurit.... Hain sieltä tähän ja kyllä toimii... Saattaa olla siinä tulostimessa vika.... Käy vaihtaan liikkeessä...
- Epson
En tiennyt, että sillä on suomenkielisetkin sivut, asetusjutuissa oli linkki vaan ulkomaalaisille, jotka ei toimineet. Kokeilen nyt tuota uutta ajuria, jos ei toimi, niin vien tulostimen takaisin! Mullakaan ei muuten ollut sitä välijohtoa, typerää kun sitä ei voi laittaa "vakiovarusteeksi"! Kiitos paljon!
- Epson
Epson kirjoitti:
En tiennyt, että sillä on suomenkielisetkin sivut, asetusjutuissa oli linkki vaan ulkomaalaisille, jotka ei toimineet. Kokeilen nyt tuota uutta ajuria, jos ei toimi, niin vien tulostimen takaisin! Mullakaan ei muuten ollut sitä välijohtoa, typerää kun sitä ei voi laittaa "vakiovarusteeksi"! Kiitos paljon!
ei toimi vieläkään. Voisiko vika olla välijohdossa? Puhelinneuvonnassa käskettiin muuttaa jotain biosissa, mahtaakohan auttaa?
- Simpson
Epson kirjoitti:
ei toimi vieläkään. Voisiko vika olla välijohdossa? Puhelinneuvonnassa käskettiin muuttaa jotain biosissa, mahtaakohan auttaa?
Kokeile käydä muuttamassa biosista LPT1 kaksisuuntaiseksi, eli siinä pitäisi lukea ECP ja jos mahd. niin ECP/EPP.
En muista ihan varmasti lyhenteitä, mutta jotain tohon suuntaan.
Joissakin bioseissa lukee LPT1 asetuksena AT. - Epson
Simpson kirjoitti:
Kokeile käydä muuttamassa biosista LPT1 kaksisuuntaiseksi, eli siinä pitäisi lukea ECP ja jos mahd. niin ECP/EPP.
En muista ihan varmasti lyhenteitä, mutta jotain tohon suuntaan.
Joissakin bioseissa lukee LPT1 asetuksena AT.oli ok tuolla biosissa! Ja meillä edellinen tulostin toimi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498