Tulostin ei toimi..

Epson

mulla on epson stylus color 680 tulostin. Ongelmana on, että se ei tulosta sivuja loppuun, vaan ilmoittaa, että ei saa yhteyttää koneelle. Mikä on? tuo tekninen tuki ei oikeen toimi, joten tietäiskö teistä joku mikä on vikana? Se tulostaa aina kyllä vähän, milloine enemmän, milloin vähemmän, mutta ei loppuun asti.

7

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou man

      mulla oli sama juttu Canon bjc-5100:sen kanssa ja hain netistä uudet ajurit siihen ja nyt toimii...

      ajurit saat täältä...
      www.mbnet.fi

      • Epson

        juuri tähän malliin, kaikkiin muihin kylläkin. Kiitos kuitenkin!


    • Cool

      Mulla on just samanlainen tulostin ja hyvin pelaa.... Ainut vika on se että paketissa ei ollu johtoa koneen ja tulostimen välille ja ei ollu asennus cd:tä... Mutta toimiva tämä on... Epson.fi siellä on ajurit.... Hain sieltä tähän ja kyllä toimii... Saattaa olla siinä tulostimessa vika.... Käy vaihtaan liikkeessä...

      • Epson

        En tiennyt, että sillä on suomenkielisetkin sivut, asetusjutuissa oli linkki vaan ulkomaalaisille, jotka ei toimineet. Kokeilen nyt tuota uutta ajuria, jos ei toimi, niin vien tulostimen takaisin! Mullakaan ei muuten ollut sitä välijohtoa, typerää kun sitä ei voi laittaa "vakiovarusteeksi"! Kiitos paljon!


      • Epson
        Epson kirjoitti:

        En tiennyt, että sillä on suomenkielisetkin sivut, asetusjutuissa oli linkki vaan ulkomaalaisille, jotka ei toimineet. Kokeilen nyt tuota uutta ajuria, jos ei toimi, niin vien tulostimen takaisin! Mullakaan ei muuten ollut sitä välijohtoa, typerää kun sitä ei voi laittaa "vakiovarusteeksi"! Kiitos paljon!

        ei toimi vieläkään. Voisiko vika olla välijohdossa? Puhelinneuvonnassa käskettiin muuttaa jotain biosissa, mahtaakohan auttaa?


      • Simpson
        Epson kirjoitti:

        ei toimi vieläkään. Voisiko vika olla välijohdossa? Puhelinneuvonnassa käskettiin muuttaa jotain biosissa, mahtaakohan auttaa?

        Kokeile käydä muuttamassa biosista LPT1 kaksisuuntaiseksi, eli siinä pitäisi lukea ECP ja jos mahd. niin ECP/EPP.
        En muista ihan varmasti lyhenteitä, mutta jotain tohon suuntaan.
        Joissakin bioseissa lukee LPT1 asetuksena AT.


      • Epson
        Simpson kirjoitti:

        Kokeile käydä muuttamassa biosista LPT1 kaksisuuntaiseksi, eli siinä pitäisi lukea ECP ja jos mahd. niin ECP/EPP.
        En muista ihan varmasti lyhenteitä, mutta jotain tohon suuntaan.
        Joissakin bioseissa lukee LPT1 asetuksena AT.

        oli ok tuolla biosissa! Ja meillä edellinen tulostin toimi hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe