Tulostin ei toimi..

Epson

mulla on epson stylus color 680 tulostin. Ongelmana on, että se ei tulosta sivuja loppuun, vaan ilmoittaa, että ei saa yhteyttää koneelle. Mikä on? tuo tekninen tuki ei oikeen toimi, joten tietäiskö teistä joku mikä on vikana? Se tulostaa aina kyllä vähän, milloine enemmän, milloin vähemmän, mutta ei loppuun asti.

7

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou man

      mulla oli sama juttu Canon bjc-5100:sen kanssa ja hain netistä uudet ajurit siihen ja nyt toimii...

      ajurit saat täältä...
      www.mbnet.fi

      • Epson

        juuri tähän malliin, kaikkiin muihin kylläkin. Kiitos kuitenkin!


    • Cool

      Mulla on just samanlainen tulostin ja hyvin pelaa.... Ainut vika on se että paketissa ei ollu johtoa koneen ja tulostimen välille ja ei ollu asennus cd:tä... Mutta toimiva tämä on... Epson.fi siellä on ajurit.... Hain sieltä tähän ja kyllä toimii... Saattaa olla siinä tulostimessa vika.... Käy vaihtaan liikkeessä...

      • Epson

        En tiennyt, että sillä on suomenkielisetkin sivut, asetusjutuissa oli linkki vaan ulkomaalaisille, jotka ei toimineet. Kokeilen nyt tuota uutta ajuria, jos ei toimi, niin vien tulostimen takaisin! Mullakaan ei muuten ollut sitä välijohtoa, typerää kun sitä ei voi laittaa "vakiovarusteeksi"! Kiitos paljon!


      • Epson
        Epson kirjoitti:

        En tiennyt, että sillä on suomenkielisetkin sivut, asetusjutuissa oli linkki vaan ulkomaalaisille, jotka ei toimineet. Kokeilen nyt tuota uutta ajuria, jos ei toimi, niin vien tulostimen takaisin! Mullakaan ei muuten ollut sitä välijohtoa, typerää kun sitä ei voi laittaa "vakiovarusteeksi"! Kiitos paljon!

        ei toimi vieläkään. Voisiko vika olla välijohdossa? Puhelinneuvonnassa käskettiin muuttaa jotain biosissa, mahtaakohan auttaa?


      • Simpson
        Epson kirjoitti:

        ei toimi vieläkään. Voisiko vika olla välijohdossa? Puhelinneuvonnassa käskettiin muuttaa jotain biosissa, mahtaakohan auttaa?

        Kokeile käydä muuttamassa biosista LPT1 kaksisuuntaiseksi, eli siinä pitäisi lukea ECP ja jos mahd. niin ECP/EPP.
        En muista ihan varmasti lyhenteitä, mutta jotain tohon suuntaan.
        Joissakin bioseissa lukee LPT1 asetuksena AT.


      • Epson
        Simpson kirjoitti:

        Kokeile käydä muuttamassa biosista LPT1 kaksisuuntaiseksi, eli siinä pitäisi lukea ECP ja jos mahd. niin ECP/EPP.
        En muista ihan varmasti lyhenteitä, mutta jotain tohon suuntaan.
        Joissakin bioseissa lukee LPT1 asetuksena AT.

        oli ok tuolla biosissa! Ja meillä edellinen tulostin toimi hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      653
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe