Onko kellään ko. piikkiä? Olisi kiva vaihtaa kokemuksia pyörästä kun ei niitä hirveesti näy vastaan tulevan. Vanhahan se jo on. Mun Suzuki taitaa olla jotain vuosimallia -82.
Suzuki GT 125 -82
29
10928
Vastaukset
- Samu
Mulla oli joskun 10v. sitten sellanen GT 125-X4. Varttikate, kakasmukinen. Kaikki kysyi onko toi kuinka iso kooltaan? Olihan se moottoripyörä verrattuina gamman ja gagivan ritsoihin... Ei se hirveesti kulkenu 120 nippanappa. Ja tuoreöljyjärjestelmä ei oikein toiminu kun joutu jatkuvasta putkia tyhjentelemään öljystä.
- Suomipoika
kyllähän se aika miehekäs on joo, kakspyttynen ja kaks putkea tulee molemminpuolin. Se myyjä sano sen menevän 140 ja nyt kun ostin uudet rattaat niin niissä on vielä kaks piikkiä pienemmän takarattaan. en tiiä sit paljon se nyt menee. Vanhahan se on mutta eipä tule varmasti kovin montaa samanlaista vastaan.
- aja ojaan!!!
Suomipoika kirjoitti:
kyllähän se aika miehekäs on joo, kakspyttynen ja kaks putkea tulee molemminpuolin. Se myyjä sano sen menevän 140 ja nyt kun ostin uudet rattaat niin niissä on vielä kaks piikkiä pienemmän takarattaan. en tiiä sit paljon se nyt menee. Vanhahan se on mutta eipä tule varmasti kovin montaa samanlaista vastaan.
EI toi mee ku 115-120km/h
ja senkin todennäköisesti vain mainoksissa
tai alamäessä,
jos edes yrität saada sen kulkemaan 140km/h
olet varmasti ammatti virittäjä joka on töissä
suzukin tehtailla.ja jos yrität sitä toivotan
iloista joulua kipsin alla...
- sutsuki
meikäläisellä oli tai on siitä vieläkin paljon jäljellä itsellä oli kipinä ongelmia sen kanssa.jos tarviit varaosia niin kirjotappa tänne : )
- Suomipoika
Juu, hei annatko sun mailin niin saan paremmin otettua yhteyttä. Mistäspäin muuten olet? sähköpostiosoite on [email protected]
- male77
Suomipoika kirjoitti:
Juu, hei annatko sun mailin niin saan paremmin otettua yhteyttä. Mistäspäin muuten olet? sähköpostiosoite on [email protected]
juu mulla on semmonen supa vieläkin ja ois myynnissä jos jotain kiinnostaa voi mailata mulle [email protected] ollu itellä 10 vuotta.sinä joka puhuit kipinä ongelmista kannattaa tarkistaa puolat,mulla meni niitä useita ja tällä hetkellä auton puolat kiinni ja toimii hyvin.
- Niko
Viesti on vanha, mutta jos satut tämän näkemään niin hienoa olisi. Minua kiinnostaa lähes mikä osa vain, jos sinulla vielä jotain on jäljellä. Ottaisitko minuun yhteyttä osoitteeseen [email protected]
Kaikki muutkin kenellä vain sattuu jotain ylimääräistä osaa olemaan, kirjoitelkaa. - gt125
moro löytyskö sulta gt 125:n sylintereitä tai sylintereitä ja mäntiä jotka olis alle 45mm koossa? soittele vaikka jos on numeroon 050-4309218.
- Slag
Voiko tolla sitte päristellä moottoritiellä vai hyytyykö se sinne? tarttisin jonku pelin maks 2000 euroa ja jos sillä vois turvallisesti ajaa 120......jos kyseinen ei kelpaa ni tietoa muusta joka kulkisi?
- Suomipoika
no mä en tiedä miten sillä 120 ajetaan, mutta entinen omistaja sanoi että kulkee sen 140km/h ja kaks sylinteriä luulisi tuovan vääntöä. Kunhan saan sen nyt kasaan kun ne osat tulevat niin seittenhän sen tietää.
- suzuki x4 125 gt
Suomipoika kirjoitti:
no mä en tiedä miten sillä 120 ajetaan, mutta entinen omistaja sanoi että kulkee sen 140km/h ja kaks sylinteriä luulisi tuovan vääntöä. Kunhan saan sen nyt kasaan kun ne osat tulevat niin seittenhän sen tietää.
joo mulla on myös tommonen pyörä ja sähköissä on vikaa... minkälaiset puolat kannattaa laittaa? joo ja olen ajanut omalla pyörällä 150km/h niin et ei se huonosti ole.. vastauksia mielellään mistä löytyy osia ja noista puolista haluaisin tietoa!
- peepee
suzuki x4 125 gt kirjoitti:
joo mulla on myös tommonen pyörä ja sähköissä on vikaa... minkälaiset puolat kannattaa laittaa? joo ja olen ajanut omalla pyörällä 150km/h niin et ei se huonosti ole.. vastauksia mielellään mistä löytyy osia ja noista puolista haluaisin tietoa!
mulle voisi kans joku kertoa miten noista kipinä ropleemista pääsee eroon :) ja jos löytyis joku varaosa kauppa netistä?
- niimpä niin
peepee kirjoitti:
mulle voisi kans joku kertoa miten noista kipinä ropleemista pääsee eroon :) ja jos löytyis joku varaosa kauppa netistä?
Niin minkälainen kipinä ongelma mahtaa olla. kerroppa tarkemmin. niin katsotaan osaanko auttaa
- niin joo
niimpä niin kirjoitti:
Niin minkälainen kipinä ongelma mahtaa olla. kerroppa tarkemmin. niin katsotaan osaanko auttaa
no kipunaa ei vaan tunnu löytyvän.. 1 puola ostettiin mut ei tuntunu auttavan.. viime kesänä oli jotenki kunnossa mut ei sitte kulkenu ku jotaki 60.. sen jälkeen sitte hyyty lopullisesti :) varaosia oon joo kattellu mut ei niitäkään kaikkea saa ainakaan noista paikoista mistä kuvastot tilasin.. nyt kuitenki aattelin alkaa uusimaan käret ja kaikki maholliset mitä sattuu löytymään noist kuvastoista.. mut kerros jos sulla on joitaki hyviä jippoja tohon pyörään :)
- Niimpä niin
niin joo kirjoitti:
no kipunaa ei vaan tunnu löytyvän.. 1 puola ostettiin mut ei tuntunu auttavan.. viime kesänä oli jotenki kunnossa mut ei sitte kulkenu ku jotaki 60.. sen jälkeen sitte hyyty lopullisesti :) varaosia oon joo kattellu mut ei niitäkään kaikkea saa ainakaan noista paikoista mistä kuvastot tilasin.. nyt kuitenki aattelin alkaa uusimaan käret ja kaikki maholliset mitä sattuu löytymään noist kuvastoista.. mut kerros jos sulla on joitaki hyviä jippoja tohon pyörään :)
itellä ainaki oli justiinsa kärjissä vikaa... mut ku laitoin kärkivälin kohilleen niin kyllä pelasi aivan lostavasti. turhan hankala löytää vain osia tuohon pyörään. ite laitan kaikki sähköt uusiksi turvallisuus syistä ku siellä on entisen omistajan omia patentteja.eihä sitte vika voi olla jännitteen säätäjässä? itellä on se hajalla nyt. tai sitten konkissa?
- silleesä......
Niimpä niin kirjoitti:
itellä ainaki oli justiinsa kärjissä vikaa... mut ku laitoin kärkivälin kohilleen niin kyllä pelasi aivan lostavasti. turhan hankala löytää vain osia tuohon pyörään. ite laitan kaikki sähköt uusiksi turvallisuus syistä ku siellä on entisen omistajan omia patentteja.eihä sitte vika voi olla jännitteen säätäjässä? itellä on se hajalla nyt. tai sitten konkissa?
mulla ois tommonen samanlainen pyörä ja toinen puoli leikkas kiinni. vaan ei tunnu ylikoon mäntiä löytyvän mistään, niin osaisko joku sanoa että mistä niitä olis, tai jos jollain ehjiä pyttyjä olis niin saattasin vaikka ostaa...
- X-4!
Niimpä niin kirjoitti:
Ittellä ainaki konkkia söi jonkun verran, kun oli puola rikki. Se, kun vaihdettiin ja uudet konkat samalla niin hyvin on pelannut.
- bobcat1988
silleesä...... kirjoitti:
mulla ois tommonen samanlainen pyörä ja toinen puoli leikkas kiinni. vaan ei tunnu ylikoon mäntiä löytyvän mistään, niin osaisko joku sanoa että mistä niitä olis, tai jos jollain ehjiä pyttyjä olis niin saattasin vaikka ostaa...
osta multa vaikka koko pyörä varaosiksi.. se on melkein kunnossa! :D ainoastaan pitäis kasata se... ja pytyt on muuten hyvät paitsi niistä on menny se voitelujärjestelmän tapit poikki eli pitää 2t-bensaa käyttää...
- silleesä
bobcat1988 kirjoitti:
osta multa vaikka koko pyörä varaosiksi.. se on melkein kunnossa! :D ainoastaan pitäis kasata se... ja pytyt on muuten hyvät paitsi niistä on menny se voitelujärjestelmän tapit poikki eli pitää 2t-bensaa käyttää...
eipä ookkaan enää tarvetta kun löyty ylikoon männät tohon mopoon niin ei ollu kun pytyt porata...
- tellu-pelle
bobcat1988 kirjoitti:
...oiskos sulla vielä kaupan?? ja missäspäin suomea? Isäntä osti naapurista suzuki gt 125 x4 vm.-81.... ja mäntähän siittä heti meni:(
Elikkä jos myyt siittä männän ainaki?? muutaki osaa varmaan tarvii sit, kuhan saa ensin kukkuun tuon vehkeen;)
tarjota voi nroon 0415816132 - suzuki gt x4
Niimpä niin kirjoitti:
oisko sulla tota sähkökaaviota tallessa ku ihtellä on sähköissä vikaa niin tarvis kaavion et vois tehä uuden??
- temmi86
suzuki gt x4 kirjoitti:
oisko sulla tota sähkökaaviota tallessa ku ihtellä on sähköissä vikaa niin tarvis kaavion et vois tehä uuden??
Joo sähkö kaavio on itselläkin hakuses mutta ei tahdo millään löytyä. että jos jollain on niin oisin suuresti kiitollinen jos sais sen esille.
- Suzukiton
temmi86 kirjoitti:
Joo sähkö kaavio on itselläkin hakuses mutta ei tahdo millään löytyä. että jos jollain on niin oisin suuresti kiitollinen jos sais sen esille.
Olisi hakusessa kokonainen pyörä varaosiksi :)
- raimo j
Suzukiton kirjoitti:
Olisi hakusessa kokonainen pyörä varaosiksi :)
Mulla on pikkuvikainen Suzuki GT 125x4 voisin vaikka myydä p 0503577522 t Raimo
- koo.
kertokaapas joku tämän vehkeen katkojien kärkiväli ja miten ennakko näissä säädetään.
- mixu11111
Joo mulla on olut varastossa tollanen suzuki 125 X4 -81 n.13vuotta. Otin sen käyttöön pari viikkoa sitten. Jotain vikaa tuntuu olevan virta puolella. Muutaman 10 km menee hyvin mutta sitten se yhtäkkiä hyytyy sammuu! Mikä mahtaa olla oikea kärki väli????? On alkuperäinen! Voisin ehkä myydäkin040-7062128
- arial136
löytyykö keltään pakoputkia ja virtalukkoa x4 125cc, jos löytyy ja haluaisi eroon niistä niin voi laittaa mailia [email protected]
- suzuki88
Itselläni ois suzuki 125 x4, sytytyspuola on rikki, tietääkö kukaan löytyisikö netistä tai jostain toimivaa tilalle? Jos sattuu tietämään niin s-postia voi laittaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274