Mitä mieltä Jincheng Knight?

Onko toi hyvä mopo?

Moottori 4-Tahti, 49,5 cc
Teho 2,6 Kw / 6500
Akseliväli 1330 mm
Istuinkorkeus 680 mm
Pituus 1950 mm
Leveys 780 mm
Korkeus 990 mm
Paino 99 kg
Tankki 8,5 litraa
Kaasutin KEIHIN-Luistikaasutin
Etujousitus Teleskooppihaarukka
Takajousitus Keinuhaarukka
Vaihteisto 4-vaiht, käsikytkin
Toisioveto Ketju
Jarrut Etu/Taka Levy / Rumpu
Renkaat Etu/Taka 3.00-16 / 4.00-14
Käynnistys Poljin / Sähkö
Sähköjärjestelmä 12 V
Värit Hopea / Musta / Pun
Hinta 2390 €

19

2990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aimo

Kyllä on. Minulla on ollut sellainen uutena ostettuna ja hyvin pelaa. Joissakin uusissa Knighteissa on n.6mm imukaula joten vaihda se suurempaan ja poraa samalla kannessa oleva aukko johon imukaula tulee. Mun Knightissa se imukaula oli 14mm uutena ja on vieläkin ja kulkee n.85km/h parhaimmillaan. Tee pakoputken päähän reikiä niin tukee mehevämmät äänet. Kumikin palaa.

• Intruder

Minkä vm:n knight se on ja kuinka isoksi porasit sen imuaukon. Omassa -03 knightissa oli uutena 7mm imukaula, joka porattiin 11mm ja kulkee nyt 60-65. Ootko vaihtanu pääsuutinta isompaan? Se 14 mm imukaula on kai vielä laillinenki jos se on siinä kaupasta ostettaessa ollu.

• jinkkuu

Ittelläni on Jincheng Knight punasena. Todella hyvä vääntö ja kerran pääsin mittariin alamäkeen 72km/h vaikka mopo on täysin vakio. Vähän kiihtyy hitaasti, mutta loistava vehje !

• dgvqivbduqvcqwe
    • ViTuT KeStI

Voi JUMALAUTA ku on kallis... Mielummin ostan jonku käytet Yamaha mopon...

• marco.maidell

on hyvä ostos 65 vakiona ja alamäkeen 80km/h vähän hidas kiihtyy mut se on pikkuseikka.

• vajukit
        marco.maidell kirjoitti:

on hyvä ostos 65 vakiona ja alamäkeen 80km/h vähän hidas kiihtyy mut se on pikkuseikka.

EI MIKÄÄN VITUN VAKIO MOPO MENE ALAMÄKEEN 80!!!!!
        SAATANA SUN MITTARI KUSEE 30-40km/h
        KAVERI LEUHKI KUINKA SEN VITUN MOPO MENI SAATANA 60 JA GPS 45 SAATANAN VITTU!!!

• marco.maidell
        vajukit kirjoitti:

EI MIKÄÄN VITUN VAKIO MOPO MENE ALAMÄKEEN 80!!!!!
        SAATANA SUN MITTARI KUSEE 30-40km/h
        KAVERI LEUHKI KUINKA SEN VITUN MOPO MENI SAATANA 60 JA GPS 45 SAATANAN VITTU!!!

uskon mun mittaria enemmän ku jotain vitun kiina rasistia
        suom.huom (varmaankin vakio sanoi mulle myyjä)

• hghfbghfh
        marco.maidell kirjoitti:

uskon mun mittaria enemmän ku jotain vitun kiina rasistia
        suom.huom (varmaankin vakio sanoi mulle myyjä)

.."kiina rasistia" ????
        ..en takoittanut kiina mopoissa vaan kaikissa saatanan mopoissa kusee mittarit, vajukki..

• marco.maidell
        hghfbghfh kirjoitti:

.."kiina rasistia" ????
        ..en takoittanut kiina mopoissa vaan kaikissa saatanan mopoissa kusee mittarit, vajukki..

no jos mun mittari kusis noi n pahasti nii miten sit on mahollist et kaks mopoo kulkee suht saman verran?

• bbgfgfbgfbb
        marco.maidell kirjoitti:

no jos mun mittari kusis noi n pahasti nii miten sit on mahollist et kaks mopoo kulkee suht saman verran?

..siis hä?!
        No vittu se kusee se toisenkin mittari..

• dfvdgvvgevg
        bbgfgfbgfbb kirjoitti:

..siis hä?!
        No vittu se kusee se toisenkin mittari..

..hauska spämmi tääl :D..

• hieno teorie teillä

elikkä ku ne ajelee 40 km/h nii oikeesti 10 km/h?

• ????

Mistäköhän sais Jincheng Knight:iin isompia imukauloja hommattuu??

Laittakaa linkkiiiiii!!!!

• hehhhe

poraa reikiä

• ehhheh

Miten hitaaks se menee jos kyydissä on 1 tyyppi kuljettajan lisäks?

• 123321
        ehhheh kirjoitti:

Miten hitaaks se menee jos kyydissä on 1 tyyppi kuljettajan lisäks?

Jinkki ei ole oikeen vakiona hyvä ajaa kakspäällä, mutta yksin sillä on tosi hyvä ajaa ja helppo hallita mutta ei oikeen kaksin eikä oikeen jaksa lähtee liikkelle ollekaan.

Jos virittää sen ja lähtee menee niin kyllä sekin asia korjaantuu... ;)

• kjhfda

Siis iha vitun laiska mieluumin ostat jincheng manki ku on sama kone mut pienempi/kevyempi mopo!

• Anonyymi

Mulla on 2002 mallinen Knight ja kulkee 60 km/h normi ja alamäkeen 80 km/h. Kääntää kyllä katseet ja liikkuu hyvin tosin kiihtyy vähän hitaan puoleisesta, mutta sitten kun pääsee noupeuteen liikkuu hyvin. Ei kannata kaikkiin Knighteihin sörkkiä sormia omassani on sen verran laitettu sähköt esim että niihin tarvii jo vähän ammatti osaamista. Omani sain helkkarin halvalla ja toimii kyllä hyvin. Jos ei ole nopeus ihan pää asia mopossa niin sitten on kyllä hyvä vaihtoehto. Tosin niitä ei löydä enään niin helposti kun maahantuonti on lopetettu. Mutta vanhatkin mallit kyllä toimii hyvin. Ei se nopeus ole kaikki kaikessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6663
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3895
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2432
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe