ETSIN ISOHKOA HÄÄPAIKKAA

AUTTAKEE

Olisikos jollain heittää vinkkinä, että onko Imatran seudulla mitään isompaa juhlapaikkaa missä voisi vietellä n.100-150 vieraan häitä? Jos mieleen tulee, niin laitelkaa tänne vinkkejä!

16

2423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghtrbdgfhjyutnj

eioo imatrassa muita paikkoja jompikumpi bbviikonloppu o hyväaika

• essi

Lappeenrannan lähellä on Taipalsaarella Merenlahden seurojentalo. Tommoset 120 vierata menee heittämällä sisään.

• Esa
      • AUTTAKEE

Moron!
        Sain kyllä sivuston auki, mutta epäselväksi jäi vielä, että paljonko mahtaa ihmisiä mahtua tuonne juhlimaan?
        Toinen vastaavanlainen paikkahan taitaa olla Ruokolahden puolella, eli Virmutjoella???

• Esa
        AUTTAKEE kirjoitti:

Moron!
        Sain kyllä sivuston auki, mutta epäselväksi jäi vielä, että paljonko mahtaa ihmisiä mahtua tuonne juhlimaan?
        Toinen vastaavanlainen paikkahan taitaa olla Ruokolahden puolella, eli Virmutjoella???

Mahtuu noin 200 ihmistä, talo on hyvässä kunnossa.Sijaitsee Rukolahdella noin 10 km Vuoksenniskalta.Taatusti viihtyisä ja edullinen paikka.Ota yhteyttä sivuilla näkyvään Ariin.

• dfnhvr

entiedä paljo sinne menee paljokuitenkii mut on yks suomen parhaimmist paikoista jos häät imatralla ehdoton paikka

• tsirp

ja niin helvetin kallis että huoh...sitäpaitsi,enpä sanoisi että esim.kesähäitä vietettäessä paras mahdollinen paikka!!Yliarvostettua on jauhanta valtsusta.Olenpahan muutaman yön ko.hotellin antimista nauttinut,eikä ollut paras hotelli jossa olen ollut!

• AUTTAKEE
        tsirp kirjoitti:

ja niin helvetin kallis että huoh...sitäpaitsi,enpä sanoisi että esim.kesähäitä vietettäessä paras mahdollinen paikka!!Yliarvostettua on jauhanta valtsusta.Olenpahan muutaman yön ko.hotellin antimista nauttinut,eikä ollut paras hotelli jossa olen ollut!

Joo-o...ton Valtsun voin kyllä haudata kuolleena ideana jo suoraan...
        Tarkoituksena olisi löytää joku "inhimillisen" hintainen ja kuitenkin mukava paikka. Itselleni vaan ei tule oikein mitään järkeviä ja samalla hieman isompia paikkoja mieleen.
        Jos vielä keksitte lisää paikkoja, niin esitän jo suuren kiitokseni etukäteen =)

• tsirp
        tsirp kirjoitti:

Vuoksenhovissa olen ollut keväthäissä,aivan kaunis paikka..hinnasta en tiedä...

Eikös työväentalollakin ole häävastaanottoja pidetty...ravintola kuusenkorva,vuoksenniskan työväentalo...ehkä Ruokolahden puolelta löytyisi jokin kartano....Nyt Imatralaiset,auttakaa tätä hääpaikkaa etsivää!!!

• Mölli?
        tsirp kirjoitti:

Iso paikka olisi Vuoksenniskan työväentalo. Tilaa löytyy, siellä on järjestetty usemman sadan hengen häitä ja yksissä olen itsekin vieraana ollut. Pitäisi mahtua suvun ja toisenkin, kun siellä tanssejakin pidetään. Tarjoilukin onnistuu talon puolesta, sen tiedän.

• ruisleipä

Mikäli sinun tai kumppanisi suvussa on StoraEnson palveluksesas olevia henkilöitä, niin kannattaa kysyä virkailijoiden kerhotaloa Maneesilta.

• vieras

Aiwan erinomainen paikka on viihtyisät tilat ja ruoka on 10. Kertakaikkiaan suositeltavaa.

• lappeenrantalainen

Miekkalan pitotalo on Lappeenrannnassa ihan jees paikka, johon kesällä mahtuu 120 juhlijaa. Sehän sijaitsee n. 10 km L:rannasta Joutsenoon päin eli sinne Imatran suuntaan. Lisäinfoa löydät http://www.miekkala.fi/

Toivottavasti löydät mieleisen paikan!

• yks tytteli

Miksi ylipäätään mennä naimisiin ? RAKKAUTTA EI MITATA MILLÄÄN RAUTAROMUILLA, eikä siihen tarvita PAPPIA.Aamen

• pink

pelkät järkisyytkin riittää,rakkaus on katsos myös huolenpitoa...jollet oivalla mitä tarkoitan,et tiedä vielä rakkaudesta-siitä joka huolehtii kauas eteenkinpäin

• ???

suht lähellä olis imatraa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe