Lada on kommunistien auto

Ladan

Lada on kommunistien ja vasemmistolaisten auto.

Lada on syvältä täältä:

...x.x..x.x...
. x....x....x.
.x.....O.....x

38

2909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • januz

      Herralla on varmaan sit mersu. LAda on halpa käyttöauto.

    • isin

      autolla ajat sitten kun kortin joskus kaukana tulevaisuudessa saat? ettet vaan 85 corollalla...

      • Hannu

        vuoden 85 Corollassa?Vähemmän sitä täytyy korjaamolla käyttää kuin esim.110:llaa.Ja on varmasti muutenkin parempi ratkaisu.


      • tarkotus
        Hannu kirjoitti:

        vuoden 85 Corollassa?Vähemmän sitä täytyy korjaamolla käyttää kuin esim.110:llaa.Ja on varmasti muutenkin parempi ratkaisu.

        ei ollut mollata corollaa, vaan tota aivotonta kakaraa...


    • poloista

      Tuliko se nyt muikkari tunnilla häirinnästä. Voi voi, mutta eikös äiti huutele jo sieltä pitsalle- käyhän kurkkaamassa.

    • Jussi

      mitä sitten ???

      • Anonyymi

        Siis autohan koostuu koripelleistä ikkunalaseista kumitiivisteistä renkaista moottorista voimansiirrosta mitä se laitos ymmärtää politiikasta ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis autohan koostuu koripelleistä ikkunalaseista kumitiivisteistä renkaista moottorista voimansiirrosta mitä se laitos ymmärtää politiikasta ??

        Siis autohan koostuu koripelleistä ikkunalaseista kumitiivisteistä renkaista:::: Juuri näin,,lasken suoraksi pään pöljyydeksi että automerkillä olisi jotain tekemistä politiikan kanssa. Kertookohan tuo moisen ihmisen metsässä vietetyistä vuosista !!


    • Lahtinen

      -Ja olisit niin kommaria,niin kommaria tuolla
      muutenkin huonolla itsetunnolla jos se idän "teräsmies" olisi saanut tahtonsa läpi 1939-44. Mutta kun meirän isä oli ihan eri mieltä ja pisti kampoihin.
      Kyllä meillä ajetaan ladalla ei siinä mitään.

      • ois upeeta istuu eri autojen kyydissä taunuksesta mersuun. mersusta volvo fh380mppiin ja itäautoista mossesta wartburgiin ja wartburgista ladaan... ja mm ladan eri mallien 2101-2110 ja sit ite vaihtaa öljyjä. renkaita jne eri autoihin mm ladaan ja ajaa myöhemmiten itse lada malleilla 2101-2108


    • RUSSIA

      LADA on paras auto.

      • reka

        kuka KEHTAA ajaa ladalla?Jos pitäis valita lada tai ei mitää,niin menisin kyllä mielummin bussilla!


      • edes
        reka kirjoitti:

        kuka KEHTAA ajaa ladalla?Jos pitäis valita lada tai ei mitää,niin menisin kyllä mielummin bussilla!

        ladaa irti? hyvää bussimatkaa sitten vaan.


      • Pentti
        reka kirjoitti:

        kuka KEHTAA ajaa ladalla?Jos pitäis valita lada tai ei mitää,niin menisin kyllä mielummin bussilla!

        Heikko itsetuntoko,vai sekö että on toisaalta kivaa kun on olemassa "itseä" huonompia ihmisiä?
        Saa nostaa omaa egoa ja väheksyä tuota "rupusakkia",eiks niin?
        Ite ajan ladalla (juurosamara)jonka ostin vähän ajettuna halvalla. On muuten toiminut "helevetin hyvin",Eikä olis mitään järkeä mun ajomäärällä haaskata autoon yhtään enempää rahaa. Mikään auto ei todellakaan ole sijoitus!


      • topi
        Pentti kirjoitti:

        Heikko itsetuntoko,vai sekö että on toisaalta kivaa kun on olemassa "itseä" huonompia ihmisiä?
        Saa nostaa omaa egoa ja väheksyä tuota "rupusakkia",eiks niin?
        Ite ajan ladalla (juurosamara)jonka ostin vähän ajettuna halvalla. On muuten toiminut "helevetin hyvin",Eikä olis mitään järkeä mun ajomäärällä haaskata autoon yhtään enempää rahaa. Mikään auto ei todellakaan ole sijoitus!

        Niin monen tänne kirjoittavan mielestä auto (pl. Lada) on sijoitus.
        Niiden saamisessa vakuuttuneiksi näkemyksestäsi sinulla on, Pena, melkoinen työmaa.


      • reka
        Pentti kirjoitti:

        Heikko itsetuntoko,vai sekö että on toisaalta kivaa kun on olemassa "itseä" huonompia ihmisiä?
        Saa nostaa omaa egoa ja väheksyä tuota "rupusakkia",eiks niin?
        Ite ajan ladalla (juurosamara)jonka ostin vähän ajettuna halvalla. On muuten toiminut "helevetin hyvin",Eikä olis mitään järkeä mun ajomäärällä haaskata autoon yhtään enempää rahaa. Mikään auto ei todellakaan ole sijoitus!

        mulla mitään lada kuskeja vastaan ole!Mutta itse en kyllä kehtaisi ladalla ajella,mulla on varaa sentää vähän parempaan ajeluun!


      • wm-
        reka kirjoitti:

        mulla mitään lada kuskeja vastaan ole!Mutta itse en kyllä kehtaisi ladalla ajella,mulla on varaa sentää vähän parempaan ajeluun!

        Niin on varaa muuten ajaa meikäpojallakin, ihan reilulla eurooppalaisella perheautolla (ei siis millään Idän riisikupilla).
        Sen ohella on varaa ajella Ladallakin, joka on kakkosautona.


      • Pentti
        reka kirjoitti:

        mulla mitään lada kuskeja vastaan ole!Mutta itse en kyllä kehtaisi ladalla ajella,mulla on varaa sentää vähän parempaan ajeluun!

        Reppahousu sitten ajelee?
        Taitaa ajella vielä 3-pyöräisellä?


      • Pentti
        Pentti kirjoitti:

        Reppahousu sitten ajelee?
        Taitaa ajella vielä 3-pyöräisellä?

        Oli kohde


      • Anonyymi
        reka kirjoitti:

        mulla mitään lada kuskeja vastaan ole!Mutta itse en kyllä kehtaisi ladalla ajella,mulla on varaa sentää vähän parempaan ajeluun!

        Kuuleppa. Ei tää Ladalla ajelu ole minullakaan rahasta kiinni! En tuhlannut rahaa uuteen BMW maasturiin, vaan ostin Lada Nivan. Hyvin toimii Niva! Olen tyytyväinen.


    • wm-39

      Ei niille kaikille riitä Ladaa, kun on sellaisia Ladan välistävetäjiä kuin meikäläinenkin.

      Monet niistä joutuvatkin tyytymään kauempaa idästä tuotuihin autoihin.

      • 2105

        Vai ei ladoja riitä kaikille, kaupasta saisi vaikka kuinka monta, mutta ostajat puuttuvat. Sitä kutsutaan ylitarjonnaksi.

        Tämä wm-39 on saanut hankittua ladan ja pitää sitä ilmeisesti elämänsä mainittavimpana saavutuksena.
        Ja on siitä vielä selvästi ylpeä.

        Mutta tämä on vapaa maa ja meistä jokainen saa itse hölmöillä niin paljon kuin haluaa.


    • BEN

      LADA ON LÄMMIN TALVELLA ON MUKAVA KIKSAUTTAA
      AUTOSSA.TÄMMÖSSA KÖYHÄ KÖKKÖÖMYS KOMMU.

    • Arska Tehtaalta

      Voi olla että vasemmistolaiset/kommunistit suosivat ladaa, mutta tuskin ladan omistaminen kenestäkään kommaria tekee.

      Ei automerkistä voi nykyään mitään päätellä, kun Esko Seppäselläkin on jo vuosia ollut Mersu.

    • Anonyymi

      Vanhoista Ladoista pyydetään nyt niin kovia hintoja ettei ole mikään kommunistien auto.

      • Anonyymi

        Älykääpiöt kakarat haukkuu Ladaa, kun ei ole muuta kulkuneuvoa heillä kuin polkupyörä josta on ketjut poikki, eivätkä osaa niitä korjata! Lada on paras!


    • Anonyymi

      Kauhee biili tosiaan, Mersulla on mukavampi ajella!

      • Anonyymi

        Enpä mänis mersuukaan kehumaan


      • Anonyymi

        mersu ja bemari kasataan nykyään intialaisista osista.
        siellä se intian poika on polvillaan maassa ja viilailee mersun männistä purseita pois!


      • Anonyymi

        Mersulla on mukavampi ajella! :::: Traktori traktoreitten joukossa, ohjauslaitteetkin täysi kopio. Ajoautot ovat erimerkkisiä kuin tuo !!


    • Anonyymi

      diggaan ladaa joskin 2101-2108 malleja... omat suosikkiladat ovat 1600sl 2107. 2107 1300s. 2103 1500s. 2102 1200. 2102 1500. 2103 1500s. 2104 farmari. en lämpiä näihin subaru-kopioihin kuten 110 tai kalina joka on kuin renault megane

      • Anonyymi

        110 on samara eri kuoressa.


    • DIGGAAN LADOJA MALLIT
      2101
      2102
      2103
      2104
      2105
      2106
      2107
      JA 1200L-1500S MALLIT
      SAMARASTA EKAT

    • ois kiva istuu eri autojen kyydissä ja sit omistaa autoja mm 1950 fordista aina ladaan 2101-2109 mallit

    • onko muka ite diggaan favorittia skoda ja 2107 kaa lada. joitain takavetoisia sekä samaran rosso malleja

    • Anonyymi

      Ajatella, että tällainenkin täysin aivoton ripulitrolli on saanut kymmeniä kommentteja. Pyöriikö tällä palstalla se kansakuntamme kaikkein vähä-älyisin kansanosa? No pyörii tietenkin.

    • Anonyymi

      Ois kiva omistaa samara 1200s ja 2101-2106 ladoja ja 2101-2110 mallit

      • Anonyymi

        Osta ihmeessä, kyllä noita löytyy, eikä maksa paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe