Lakka

Lakka muttei hius

Mitä tää "lakka" oikeen on ? onkstää nyt sitä ihme tietokoneiden näppistepuhdistukseen käytettävää psykedeeliä ? Yle.fi/uutiset on kotimaan uutisissa että tällanen aine leviää ja on design-huume.

63

36822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dtjrxft

      se on semmosta mikä tappaa melkein millilläkin...kolmella millillä kuolt varmasti..

      • Magic ice

        Ei muuten kuole kolmeen milliin. :D Vitut se oo niin vaarallista mitä ne puhuu. Ei meidän porukassa ainakaan kukaan oo vielä kuollu.


      • ddsd

        no tää kaveri ei tie täst tavarast mittää


      • dsvs
        ddsd kirjoitti:

        no tää kaveri ei tie täst tavarast mittää

        siis tuo ei tiedä mitään kuka väittää että kolmeen milliin kuolee.


      • sivusta seuraaja
        Magic ice kirjoitti:

        Ei muuten kuole kolmeen milliin. :D Vitut se oo niin vaarallista mitä ne puhuu. Ei meidän porukassa ainakaan kukaan oo vielä kuollu.

        elkää vähätelkö aineen vaarallisuutta. oma poikani käytti todennäköisesti kerran ja on nyt sairaalahoidossa psykoosissa harhoineen. ei välttämättä vaikuta kaikkiin ihmisiin samalla lailla mut näinkin käydä voi


      • ei narkki
        Magic ice kirjoitti:

        Ei muuten kuole kolmeen milliin. :D Vitut se oo niin vaarallista mitä ne puhuu. Ei meidän porukassa ainakaan kukaan oo vielä kuollu.

        Mun kaveri kuoli 4 viikkoo si kun kokeili lakkaa.Kaveri oli 20v ja hänen pieni puolitoistavuotias poika jäi kaipaamaan


      • PYLYM REIKÄ

        NAAMAKII


      • Lakankäytäjä
        Magic ice kirjoitti:

        Ei muuten kuole kolmeen milliin. :D Vitut se oo niin vaarallista mitä ne puhuu. Ei meidän porukassa ainakaan kukaan oo vielä kuollu.

        Ite oon käyttänyt 4 kerta vaan lakka oikein täytyy olla tosi tarkka kuin paljon ottaa lisään kaljaa joskus


      • Lakankäytäjä
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        elkää vähätelkö aineen vaarallisuutta. oma poikani käytti todennäköisesti kerran ja on nyt sairaalahoidossa psykoosissa harhoineen. ei välttämättä vaikuta kaikkiin ihmisiin samalla lailla mut näinkin käydä voi

        Mun proidi pasko parvekkeen lasin kädellä oli käytänyt lakka kuolee jos ottaa liikaa Max kai 5 ml


      • Anonyymi
        Magic ice kirjoitti:

        Ei muuten kuole kolmeen milliin. :D Vitut se oo niin vaarallista mitä ne puhuu. Ei meidän porukassa ainakaan kukaan oo vielä kuollu.

        Toivottavasti kuolee


      • Anonyymi
        PYLYM REIKÄ kirjoitti:

        NAAMAKII

        Kyrpä pidä itse


      • Anonyymi
        ei narkki kirjoitti:

        Mun kaveri kuoli 4 viikkoo si kun kokeili lakkaa.Kaveri oli 20v ja hänen pieni puolitoistavuotias poika jäi kaipaamaan

        Jos jollain 20 vuotialla narkilla on ollut 1,5 vuotias poika niin hyvä että narkki kuoli


      • Anonyymi
        ei narkki kirjoitti:

        Mun kaveri kuoli 4 viikkoo si kun kokeili lakkaa.Kaveri oli 20v ja hänen pieni puolitoistavuotias poika jäi kaipaamaan

        MIKIDIMASKI


    • Pappa

      Lakaksi kutsuttu aine on kemialliselta nimeltään gammabutyrolaktoni (GBL) Muita nimiä (englanninkielisessä muodossa):
      2(3H)-furanone dihydro; butyrolactone; gamma-butyrolactone; 4-butyrolactone; dihydro-2(3H)-furanone; 4-butanolide; 2(3H)-furanone, dihydro; tetrahydro-2-furanone; and butyrolactone gamma.
      Lakkaa on myyty (ei tietääkseni meillä mutta Amerikassa) kaikenlaisissa "valepuvuissa" puhdistusaineena, lisäravinteena bodareille (ei tehoa), kynsilakan poistoaineena jne. jne.
      Kun "lakkaa" nautitaan, se muuttuu elimistössä gammahydroxybutyraatiksi (GHB), eli niin sanotuksi gammaksi. Vaikutus on siis sama, mutta lakka on paljon vahvempaa, joten sen annostelu on vielä vaikeampaa kuin gamman.
      GHB on jo kauan käytetty anestesialääke, joka on muutamia vuosia sitten keksitty huumeeksi. Erityisesti se on bilehuume, koska sen vaikutukset muistuttavat melkoisesti alkoholihumalaa: seurallisuus, iloisuus, kiimaisuus, rento fiilis jne. Krapulakin kuulemma hiukan samanlainen.
      Gamman suurin vaara, etenkin lakan muodossa otettuna, on helposti tapahtuvasta yliannostuksesta johtuva tajuttomuus ja jopa kuolemaan johtava hengityspysähdys. Erityisen vaarallista on nauttiminen yhdessä alkoholin tai muun lamauttavan aineen kanssa (rauhoitteet, unilääkkeet ja tietysti opiaatit ja opioidit). Gammaa sanotaan myös viikonloppuraiskaushuumeeksi, koska sitä ottaneet, arvostelukykynsä menettäneet naiset on tiettävästi helppo kellistää.
      Jotkut saavat gammasta raivareita.
      Gammaan voi myös jäädä koukkuun, tiedoksenne.
      Jos tätä (näitä) aikoo kaikesta huolimatta kokeilla, paras olla TVV (tosi vitun varovainen).
      Itse sanon: kiitos, ei.
      Designer-huumeet (tiedotteessa puhuttiin design-huumeista) ovat aivan eri juttu. Tunnetuin on alun perin ekstaasi. Ne ovat yleensä amfetamiiniryhmän molekyylejä, joita kehitellään sitä mukaa kun edelliset ehditään kieltää. Ne ovat lähinnä piristeitä ja eriasteisia hallusinogeenejä ja vaihtelevat suuresti vaikutustensa rajuudessa ja odottamattomuudessa.
      Uutinen oli joko huolimattomasti tai tarkoitushakuisen vääristelevästi laadittu. Jos jälkimmäinen on totta, ihmettelenpä, kenen etua sellainen ajaa.

      • er?

      • pieniserkku poikani

        Jos joku väittää että Lakka ei ole vaarallista! Niin voi tulla kertomaan sen serkkuni vanhemmille.
        Serkkuni kuoli alkuvuodesta otettuaan lakkaa todella pienen annoksen! Kuoli n 30min kuluessa


      • asiaa tutkinut
        pieniserkku poikani kirjoitti:

        Jos joku väittää että Lakka ei ole vaarallista! Niin voi tulla kertomaan sen serkkuni vanhemmille.
        Serkkuni kuoli alkuvuodesta otettuaan lakkaa todella pienen annoksen! Kuoli n 30min kuluessa

        ollut pohjalla alkoholi, lääkkeet tai muu huume, joka aiheuttanut komplikaation. Asia on vaan niin, että sellaiseen määrään ei kuole, ei edes isompaan jos ei ole muuta pohjalla. Korkeintaan "tipahtaa" eli sammuu muutamaksi minuutiksi tai tunneiksi yliannostusmäärästä riippuen. Kuolematapauksissa vaaditaan isoja määriä liian tiheään tahtiin otettuna ja hengitystä lamaavaa pohjalle.

        Siltikin väärissä tiedottomissa käsissä, väärin nautittuna sanoisin että todella vaarallinen.


      • Lakankäytäjä
        pieniserkku poikani kirjoitti:

        Jos joku väittää että Lakka ei ole vaarallista! Niin voi tulla kertomaan sen serkkuni vanhemmille.
        Serkkuni kuoli alkuvuodesta otettuaan lakkaa todella pienen annoksen! Kuoli n 30min kuluessa

        Yli annostus jos ei osaa käyttää lakkaa ei kannata koskee


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        asiaa tutkinut kirjoitti:

        ollut pohjalla alkoholi, lääkkeet tai muu huume, joka aiheuttanut komplikaation. Asia on vaan niin, että sellaiseen määrään ei kuole, ei edes isompaan jos ei ole muuta pohjalla. Korkeintaan "tipahtaa" eli sammuu muutamaksi minuutiksi tai tunneiksi yliannostusmäärästä riippuen. Kuolematapauksissa vaaditaan isoja määriä liian tiheään tahtiin otettuna ja hengitystä lamaavaa pohjalle.

        Siltikin väärissä tiedottomissa käsissä, väärin nautittuna sanoisin että todella vaarallinen.

        Olen samaa mieltä, että pitää tietää annoksen koko mitä vetää, eikä lähtee yliannosteleen tietämätön...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että pitää tietää annoksen koko mitä vetää, eikä lähtee yliannosteleen tietämätön...

        eli vetäkää vaan lakkaa jos tiedätte miten paljon hyvä neuvo.


    • Kannabis-kaveri

      Lakalla tarkoitetaan GAMMAA!!! Eli GHB:tä eli nestemäistä ekstaasia!!!

      • jouko

        tietkö mistään mitään?


      • Anonyymi
        jouko kirjoitti:

        tietkö mistään mitään?

        Kuule ihan sama, narkit täällä puolustelee. Vittu , että oksettaa


    • Paljon kokeillut.

      Omat kokemukseni lakasta (gbl). Todella koukuttavaa kamaa ja siinäkin mielessä vaarallinen että voit lipittää vaivihkaa vaikka töissä jos et ota liikaa eikä kukaan huomaa ja tämä lisää tuota koukuttavuutta. Halpaa -> lisää koukuttavuutta. Aiheuttaa yhtä pahoja vieroitusoireita kuin alkoholi jotka voivat olla hengenvaarallisia. Itse en ole kuollut edes kertahuikkaan eli sikäli tuo puhuttu puolen millilitran yliannostuksen tappavuus ei pidä paikkaansa. "Putken" jälkeen olo on jo vetäessä hirveä ja jollakin tapaa myrkyllinen.

      Gamma (Ghb). Koukuttavaa vastaavalla tavalla kuin lakka muttei aiheuta yhtä pahoja öyskäämisiä, vieroitusoireita tai myrkyllistä oloa. Kehonrakentajat käyttävät tätä ilmeisesti salin jälkeen laskemaan verenpainetta lihaksissa -> nopeampi palautuminen ja lihaskasvu. Sinällään ei eroa paljon lakasta mutta jos nyt kummassakaan on järkeä niin tämä on parempi vaihtoehto kuin lakka. Ainoa ongelma on että gamma on huumausaine ja lakka taas lääkeaine missä ei ole mitään järkeä kun ajattelee tuotteen vaarallisuutta.

      En suosittelisi kumpaakaan kellekään mutta niin kuin lääkäri sanoi kun kysyin: "jos otat niin mittaa sitten kunnolla".

    • *O*

      Millä lailla sitä lakkaa tai gammaa sit yleensä vedetään??

      • KokenutMöyskääjä

        Itse käytän 3,5mm ruuttaa, suuhun paljon nestettä ja ruutalla (kokemuksella!!) otan yleensä 1,5-2,5ml suuhun nesteen sekaan ja kurkusta alas ja lisää nestettä päälle. Kaverit jotka käyttänyt pidemmän aikaa ottavat hurjia määriä lakkaa kerralla pienellä väliajalla (6-12ml) MUTTA EI KANNATA ILMAN TOLERANSSIA!!! Ja yleensä menee öyskäämisen puolelle aika pitkälti.. Gammaa olen ottanut yleensä tuplamäärän (JOS OIKEIN TEHTY GAMMA) tai triplamäärän ja sekin on kiinni ihan käyttäjän toleranssista.


      • Anonyymi
        KokenutMöyskääjä kirjoitti:

        Itse käytän 3,5mm ruuttaa, suuhun paljon nestettä ja ruutalla (kokemuksella!!) otan yleensä 1,5-2,5ml suuhun nesteen sekaan ja kurkusta alas ja lisää nestettä päälle. Kaverit jotka käyttänyt pidemmän aikaa ottavat hurjia määriä lakkaa kerralla pienellä väliajalla (6-12ml) MUTTA EI KANNATA ILMAN TOLERANSSIA!!! Ja yleensä menee öyskäämisen puolelle aika pitkälti.. Gammaa olen ottanut yleensä tuplamäärän (JOS OIKEIN TEHTY GAMMA) tai triplamäärän ja sekin on kiinni ihan käyttäjän toleranssista.

        toivottavasti olet jo hengetön


    • Pajatso palaa

      Yliannostuksesta

      Hyvin yksilöllistä. Sileät tahdosta riippumattomat lihakset ja niiden toiminta lamaantuu hermoston lamaantuessa. Tuohon toimintaan vaikuttaa lähes kaikki päihteet, yksilölliset piirteet ja luonteenpiirteetkin vaikuttavat asiaan. Myös tajuissa pitäminen auttaa, siis läiskiminen ja puhuminen ja niin... Kun tajunta vajoaa, alkaa hengitystoiminta "unohtua" ja sydämen pumppaaminenkin jää siinä samalla. Sydämen pysähdys, kone hidastuu, kunnes loppuu toiminta. Verenkierto hidastuu ja pysähtyy, happivajaudesta kärsivät solut alkavat kärsiä. Halvauksia ja amputointeja. Lisäksi lisääntynyt riski veritulpille, kun veri lähes seisoo suonissa.

      Sanotaanko nyt, että eniten lamaavia ovat alko, opiodit (tai opiaatit, ei taida mitään eroa olla.), bentsot, gammat, barbituraatit.

      vauhti,kannabis, psykedeelit vähemmän lamauttavia tai ei yhtäään.


      Lääketesteissä käyneet varmasti tietävät miten oudosti lääkkeet imeytyvät ja miten niiden pitoisuudet ja poistumisaika vaihtelevat satoja satoja prosentteja yksilöiden välillä.

      Lääkeaineet vaikuttavatkin eri tavalla, toisia jotkut nukahduslääkkeet jopa piristävät, joitakin väsyttävät. Myös rauhoittavat voivat tehdä toisista hyvin levottomia ja touhukkaita.

      Tietysti aineiden pääpiirteet jotakuinkin ovat samalaisia.

    • jooooopajoo

      no siis mä voin kertoo kaiken oleellisen eli ensikertalaiselle milli saattaa olla sen verta iso annos et ottaa överit mut ei toki välttämät kuole siihe... vaikutukset on vähä samat ku yhdistäis essot ja alkoholin mut yliannostus on sellane et lähtee taju.. ite oon pidempää bilepiireissä käyttäny ja mulle 1,5ml on sellanen aika perus startti, otan sit lisää puolentoist tunnin pääst... muutama kaveri kans kuollu yliannostukseen samaisilla annostuksilla.. kantsii olla erittäin varovainen lakan ja gamman kanssa. ei mul muuta

      • joopajoo2

        ainii ja jos on juonu alkoholii ni ei tosiaan kantsi koskee


      • Ensivaste
        joopajoo2 kirjoitti:

        ainii ja jos on juonu alkoholii ni ei tosiaan kantsi koskee

        Leikitte sillä ainoalla hengellänne. Huumeisiin kuolemisessa ei ole mitään sankarillista. Jättäkää ottamatta, ihan oikeesti.


    • NamidaMirai

      Hei! Koin itse pari pv sitten järkyttävän tilanteen. Oltiin kaverin kanssa nautittu lakkaa n. vuorokauden verran -kaveri enemmän kuin minä- ja pohjalla vauhtia sekä adhd lääkkeitä. Ite pysyin ihan tolkuissani mut jossain vaiheessa frendi sammu. En ehtiny löytää puhelinta (soitan aina zirran jos siihen on mielestäni vähääkään syytä) kun kaveri "virkosi" mut sil oli silti tolkku täysin kadonnu ja se lörpötteli, huusi, kilju etc vailla järjen häivää. Säikähdin ihan helvetisti. Mielessä on pyöriny montakin kysymystä kuten et onko tuommoinen normaalia lakkaövereissä ja olisiko se voinu käyttäytyä mua kohtaan aggressiivisesti? Soitin tietty zirran ja loppuvaiheessa se lakkasikin hengittämästä. Olin aikaisemmin testannu lakkaa about 3 kertaa ja tää kerta jäi varmasti vikaksi!

    • Ensivaste

      Tyypillistä. Vain kissalla on monta henkeä. Huumeisiin kuoleminen ei ole sankariteko. Ymmärtänet jo pysyä erossa.

      • Rauhanpiippu

        itse olen nähnyt kahden tutun ''tippumista'' lakan ansiosta ja ei kyllä ollu mikään kolme minuuttia.. enemmänkin kolme tuntia.. älkää vähätelkö mutta suurentelukaan ei auta..


      • eimunjuttutodellakaa
        Rauhanpiippu kirjoitti:

        itse olen nähnyt kahden tutun ''tippumista'' lakan ansiosta ja ei kyllä ollu mikään kolme minuuttia.. enemmänkin kolme tuntia.. älkää vähätelkö mutta suurentelukaan ei auta..

        Yeap, sama juttu ei mikään leikinaihe ole. Yhdellä ambulanssimiehet pumppasi vatsan sisällön kotipihalla ulos ja toinen makasi vessassa omassa oksennussa kun ei pystynyt liikkumaan. On tarjottu monesti mutta, ihan passannut ei oikein nappaa..


    • Rauhanpiippu

      Käytätte mitä käytätte mutta itse en suosittele minkään näkösiä kemikaaleja.. pari tuttuu on meinannu kuolla kyseiseen paskaan. siinä ne vaan on maannut maassa kolme tuntia paikoillaan tajuttomina toinen oksenteli itsensä päälle.. :D Varmasti kivaa..

      • Rauhanpiippu

        aijaa olin jo kommentoinut aihetta.. jaa..


    • ei mikkää narkkari
    • Herätkää.

      Täyttä kuraa koko lakka/gamma. Eiks jengi tajua jo mitä se aiheuttaa, ensinäki nolataan ittensä huutelemal kaiken maailman hävyttömyyksiä, ja ne överit! HALOO, nyt on niin monta omaa frendii tehny sen ettei enää niiden kanssa kiinosta pyöriä. Baarista pääsee helpomminkin pois ku ambulanssin kyydillä. Toi on yleistyny niin paljon nyt, lähes joka baarissa näkyy tää lakka buumi. Huolestuttavaa. Eiks kukaan enää ajattele muuta kun itseensä, mä ainakin joudun joka kerta olla huolissaan mun kavereista ku ne vetää tota shaissee.. Vielä ei oo kukaan oma läheinen delannu, mut se on vaa ajan kysymys. Sääli!

    • ihmettelia

      mistä tälläistä lakkaa saa?

      • ÄÄLIÖKÄYTÄPÄÄTÄSI

        Sitä saa kaupasta kun ostaa lakkapurkin ja suihkutatvaa suuhun ni kyllä toimii :D


    • Alexn

      Tuli kokeiltuu eile 1,5ml tota settii. Empä huomannu mitää erityistä oloa omalla kohalla, frendi veti överit ja heräs sairaalas. Että sillee. Ei mielelläää

    • r.i.p. my friend

      Jos haluatte oikeasti K U O L L A, niin vetäkää vaan tuota lakkaa. Ei siitä turhaan oo varotettu. Jo pienikin annos voi tappaa. Ja varmasti jos samalla ottaa alkoholia. Tiedän sen.

    • prael

      oikein käytettynä ei paljon sen vaarallisempaa kuin muutkaan perusbilehuumeet, mutta oikein käyttö lakan osalta on paljon haastavempaa kuin monen muun päihteen. vähimmillään käyttöä suunnittelevan kannattaa ehdottomasti lantrata lakkansa gammaksi (googlaa gbl to ghb), jolloin teho muuttuu GBL1ml->GHB5ml suhteessa ja annostelu on tällöin huomattavasti helpompaa ja turvallisempaa.

      missään humalaa muistuttavassa tilassa kumpaakaan ei tule ottaa kuin kokeneen käyttäjän jos senkään, varsinkaan sekakäyttökänneissä, jossa vaikkapa amfetamiini voi peittää alkoholin vaikutuksia jotka GBL/GHB sitten tuokin ilmi urpoimmalla mahdollisella tavalla, tai jossa vaikkapa bentsodiatsepiinit, alkoholi ja litku kaikki lisäävät omalta kantiltansa hengityslaman riskiä (eli hengenvaaraa). buustausannostelun kanssa kannattaa myös olla ihan saatanan tarkkana jos sitä pitää jostain kumman syystä hyvänä ideana.

      mikään ei näytä tyhmemmältä kuin litkuöyskissänsä sätkivä kuosiurpo. pitäkää huoli ettette päädy sellaiseen tilaan, parempi vajarit kuin överit :)

    • Hieno meininki...

      Jos ootte niin vitun tyhmiä että vedätte tota paskaa, niin vetäkää sitte kerralla överit, on aina yks turha narkki/kunnan elätti vähemmän!!!

      • Pekko35

        En tunne ketään 20-35v joka ois pelkkään lakkaan kuollu. Konsta ja fenta voi viedä hengen jollei tiedä mitä tekee...


    • dassdass

      Ekalla kerralla kun lakkaa otin, sotkin sitä rommin sekaan 1,5 ml ja vartin päästä otin 0,5 ml buustin. Oli aika sairasta. Ei kannata alkoholin kanssa. Toi lakkakooma on just se mitä jotkut hakee. Ite oon paristi ollu siinä ja siinä näkee aika villejä "unia" ja kuvia :D Mutta varovasti sitten lapsukaiset...

    • tolu tolu

      dassdass: no toihan oli fiksu veto :D vartin pääst tasurit kehii ja alkon kans(viel ekal kerrail)

      no ei siin, on itekki tullu sekoiltuu ton kans, övereit ja vähä isompii övereit. tos oli joku vuoden putki ku join tyylii joka päivä gammaa, lakkaa sillon tällön mut mieluummi gammaa. sitä meni aamusta iltaan tasasin väliajoin..

      päivän kulku:
      aamul heräät, valmiina tykillinen(6-8ml, keitettii tarkotuksel vahvempaa, en tajuu miks jengi kokkaa siit jotai litkuu->10 ml tai enemmä joutuu huitasee kerral), suihkuun ja huikat naamaan.

      Lähin ulos, ja avot miten himmee fiilis ku aurinko paisto ja huikat suhisee! hyppäsin dösää, lähin näkee frendei stadii ja ottaa jotai snadii aamupalaa.

      sit duunii, duunis päivän mittaa jotai 5-7 millin tasureit ja duunipäivät menee lungisti.

      sit duunist himaa tai parille, ja siin koko ajan tasureit.

      sit ku o vapaalla ni viel siistimpi ku ei tarvii ressailla mistää, ainoo vaan et huikkapäissää ei välttis muista aina millon ottanu viimeks ja ton takii tulee helposti övereit. useimmiten överit on sitä et tipahdat jonku aikaa möykättyäs, mut sit on näitki ketkä vaa menee iha totaalisii liekkeihi ja hikoo ihan törkeesti.
      anyway, jos joku tipahtaa ni siin pitää vaa kattoo ettei se ala kramppaa tai mitää,
      kyl tota vastuullisestikkin voi vetää ja jopa öyskää. mites esim viinaöverit? iha sama meininki.

      sitäpaitsi ghb ja gbl(joka metabolisoituu maksassa ghb:ksi jos ei joku tiennyt) vaikuttaa aivoissa, AIVAN OIKEIN, VAAKABINGO, SINNE SAMAAN PAIKKAAN MIHIN ALKOHOLI VAIKUTTAA! eli GABA-reseptoreihin

      jossai vaihees huomaat et sul menee sellasen desin verran(60-70e jos se ois jotai maksanu) päivässä, ja rupeet kelaa et ei vittu oikeesti tätäks tää on..

      sit se alkaa olee sitä et ilman sitä et nuku, ja sillonki ku nukut nii vaa sellast koiranunta 3-4h kerrallaa tms. alat ottaa övereit tahallas mut ei sekää auta unensaantiin sen paremmin, heräät vaa iha himmees pöhnäs ja pakko ottaa lisää ku ei keksi muutakaa.

      lakan kans toi on viel pahempaa toi rumba, pidemmän putken jälkee sul tulee _OIKEESTI_ reflat jos et ota parin tunnin välein, ja se ei oo mitää herkkuu todellakaa, niveliin sattuu, on kylmä, ahdistaa jne.

      mutta, summa summarum: toi on oikeesti hyvä aine(GAMMA siis, ei lakka) jos sitä osaa käyttää. ja vaik sitä osaiski käyttää ni ei sitä aina välty niilt övereiltä.
      siisti kombottaa lähes kaiken kans, piri, kola, opiaatit ym. en nyt haluu hehkuttaa mut näin se vaan on mun mielestä..

      ja jos haluut eroon jostai sälästä ni tossa sulle vaihtoehto pahimpii refloihi,
      metkuhoidoski olevat saa tol reflat pois..


      ymmärsitte tai ette, tää on vaan mun kokemus/mielipide ko. substanssista.

    • koikkelismoi

      Hemmetti että on käsi ihminen. Mistä ylipäätään löytää huumediilereitä tms? Mä taidan olla niin kunnollinen etten tunne ainuttakaan narkkia...

    • ei5

      Joo mäki oon kerran kokeillu tota lakkaa ja täyden tykin sitä sillo vedin, ei tuntunu missää & ei tullu mitään oloja... Frendi taas käveli ku joku muumio ympäri kämppää etti paikkaa minne kusta, kunnes mä autoin sen vessaan ja pissathan sillä heti tuli, ei ees pöntöltä ylös päässy ja tuijotti koko ajan tyhmä ilme kasvoilla, suu auki kieltä heilutteli ku ois pilluu nuollu ja mitää ei tajunnu makas siinä lattialla ja sätki, ja sitä samaa kielen heilutteluu sit lopuks oksennukset ja se oliki sit aikalailla siinä. En itse ymmärtänyt mitä hauskaa tai siistiä siinä oli varsinkin kun/jos vetää paikassa missä on muita ihmisiä? Pääsee ainakin nolaamaan itsensä todenteolla. Siinä nekin tuntemattomat ihmiset ketä siellä oli kuvas mun kaverii. Kiitän luojaa ettei tullu mulle mitään oloja, ois kaduttanut jälkeen päin jos oisin nolannut itseni samalla tavalla kuin kaverini! huhhuh. Voin sanoo että nyt on lakkaa vedetty tasan 2 kertaa ensimmäisen & viimesen kerran. Onneks sain nähdä minkälaiseks ihminen muuttuu kun sitä vetää, eikä tarvinnut sitä itse kokea :) kiitokset kuuluu frendille!

    • kysyn oppiakseni

      Onks gamalla ja lakalla joku erityinen haju.
      Kaveri on alkanut haisemaan oudolle ja on vähä kuin humalassa, mutta alko eikä kalja tuoksahda.

    • Eienääikinä

      Kokeilin ekaa kertaa lakkaa ja olin 5päivää tilassa jossa oksensin sekoilin ja maha aivan sekaisin, luulin että joudun psykoosiin, itkin ja tärisin vain ja mietin jos tämä ei kohta lopu menen sairaalaan väkisin.

    • 55ryyryry

      Tämä ko. huumeen haju kyllä kiinnostaisi tietää. Nimen perusteella kun siitä tulee sellainen mielleyhtymä, että se tosiaan haisee lakalle. Täällä Kuopiossa tulee kerrostalon naapuriasunnosta kovin usein lakka-maalin sekä jonkun naisten kynsiaineen tms. tuoksua. Ehkä olen vain paranoidi tai sitten en. Ei osaa sanoa.

    • 5rytydrydr

      Em. lisäksi joskus tämän talon hississä on haiskahtanut kannabis, joten sekin laittaa vähän epäilemään tuota omituista hajujen pöllähdystä.

    • Hujunisti

      Lakka haisee lasinpesunesteelle. Ja se haju ei kyllä kenenkään kämpästä muualle kantaudu

    • Anonyymi

      Lakka haisee lakalle.

    • Anonyymi

      4 tunnin sisää 3 metriä lakkaa otettu (3ml), eka kerta tämä ja hyvä olo ollu vaikakin ajatus juossu kunnolla :D

      • Anonyymi

        Terve. Onko tuo olo verrattavissa alkoholiin. Etsin kossulle korviketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve. Onko tuo olo verrattavissa alkoholiin. Etsin kossulle korviketta.

        Joo! Mun 14 vuotias frendi veti 2ml pirii j rivloi ihan mukavt perus olot sit taas 30vuotias enemmän käyttäny veti noin 10ml 4 tunnin sisään silläkin ihan perus kama olot!


    • Anonyymi

      Homot vetää lakkaa ja panee perseeseen,eli ootte homoja

    • Anonyymi

      Parasta ikinä suosittelen koittamaan ASAP. it will make you a very very wise person , good for your brain
      - Lakka leena 96

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe