Eli kertokaa kokemuksianne Citroen AX:stä, mitä huonoa / Hyvää auto mielestänne tarjoaa. Kaikki provot voi jättää suoraan pois vain asiallisia vastauksia, KIITOS!
Kokemuksia AX:stä!?!?
6
614
Vastaukset
- Jon
Mulla on ollut nyt vuoden vm -89 AX 11. Ajan n.45 tkm/v. eli runsaasti! (yhteensä ajettu 234tkm)
Hyvä ajettava ja suhtkoht pirteä. Sähkövikoja ja ruostetta voi ilmetä, vanha auto kun on.
Mm. - sytytinmoduuli uusittu pari kertaa,
- lisäksi jarrut kannattaa huoltaa hyvin.
Normaaleilla öljyn-/tulppien-/ilmansuodativaihtohuolloilla pääsee kuitenkin pitkälle!- Tyytyväinen
Itselläni ollut vasta vähän aikaa, mutta tuntuuhan tuo toimivan hyvin...
Jos ei lasketa pikku vikoja jotka olen itse aiheuttanu (sitkeät öljyt).
Ystävälläni on 11trs ja nyt ensimmäisen kerran saanut jotain ongelmia sen kanssa...
Eli hyvin toimii ja todella pirteä auto pienellä koneella, mutta myös alle 800kg:n painolla - Bill
Tyytyväinen kirjoitti:
Ystävälläni on 11trs ja nyt ensimmäisen kerran saanut jotain ongelmia sen kanssa...
Eli hyvin toimii ja todella pirteä auto pienellä koneella, mutta myös alle 800kg:n painollaItselläni on AX 1,0 vm -90. Olen omistanut sen vasta reilut neljä kuukautta. Auto on pelannut moitteettomasti, enkä ole katunut kauppaa. Eipä se paljon maksanutkaan. Minunkin mielestä ihan pirtsakka peli. Ja persoonallinen...
- Anonyymi
Tyytyväinen kirjoitti:
Eli hyvin toimii ja todella pirteä auto pienellä koneella, mutta myös alle 800kg:n painollaNätti ite enemmän fiat fani
- Moonpie
Itellä ollut vm. -88 AX10 tämän vuoden alusta. Hyvin on muuten pelannut. Yhdessä välissä tankkiin pääsi kosteutta sen verran ettei lähtenyt käyntiin ennen kuin vedettiin köyden perässä pari kilsaa. Eihän se mikään merkkivika ollut vaan yksinkertaisesti ajoin liian tyhjällä tankilla. Pistin Masinolia tankiin eikä sen jälkeen ole nikotellut.
- fewq
Tuollaisen Ax 14 TRS:n omistin pari vuotta sitten. Auto oli oikea pommi. Tosin ostin sen pilkkahintaan ja olisi pitänyt jättää ostamatta kokonaan.
Mukava ajettava, pirteä, miellyttävän kepeä ja toimiva vaihteisto, nopea lämmittämään sisätilan kevyillä kylmillä, kätevästi muunneltava tavaratila. Olihan hyviäkin puolia... Erityisesti pehmeä penkki ja miellyttävä jousitus ja auton ripeys tekivät tyytyväiseksi.
Jarrujen kanssa oli ongelmia jotka eivät milloinkaan loppuneet vaikka kuinka laitettiin, kori ruostui ja kone söi öljyä. Edellämainittuihin kannataa kiinnittää huomiota.
Kyllä kelpais vieläkin tuo auto jos saisi hyväkuntoisen yksilön, mulle ny sattu tuleen täys pommi ku olin armeija-ajan budjetilla ostoksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841