käyttämätöntä kapasiteettia

no money no honey

meitä on täällä kaksi jonkin aikaa erossa ollutta kovia kokenutta poikamiestä miettimässä elämän arvoituksellisuutta. missä olette te samanlaiset eronneet ja karanneet tai muuten vain yksinäiset vapaat naiset.
onko teidän mielestänne viiskymppisten aika vain eläkkeelle lähdön odottelua. antaa vain elämän vilahtaa ohi tai mennä tyhjäkäynnillä. no, kaikki sanoo, että yritä harrastaa jotakin, tai muuta vastaavaa. ei se nyt ihan niinkään ole. te tiedätte, jotka yksin asutte ja elelette, että oman kullan kainalossa harrastuksetkin muuttuvat mielekkäiksi. me kaksi olemme sitä mieltä, että aina on parempi olla tossun alla kuin taivasalla.hyvät neuvot kahdelle fiksulle, mutta onnettomalle kundille tarpeen, jos ei maksa paljon.

17

1458

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anmari

täälläkin netissä, keskustelupalstoilla, chatissa ja sinkkuissa.

Tässäkin yksi. Olen samaan mieltä, että ei sitä vielä eläkepäiviä aleta odotella. Eletään vielä täyttä elämää ja kun se kulta löytyy, vielä vaan täydempää.

En vain haluaisi ketään tossun alle, on niin hankala kävellä, kun on möykkyjä jalan alla. Mutta iloisen ja mukavan rinnallakulkijan kyllä huolisin. Miten sitä sitten vaan kohtaa sen sopivan?

Ootteko kokeilleet sinkut.net 'iin profiilin laittamista? Jo kohta alkaa vastauksia sadella. Sen kun vain valitsee, kehen alkaa paremmin tutustua.

Onnea etsinnälle!

• ossi

seurakunnan lähetyspiiriin
      sieltä saa harrasta tavaraa
      ja on lämmin syli
      srk:n naiset ovat mainettaan
      parempia
      eivät ainakaan hutsuile baareissa

• La filette

Kyllähä meitä 50-kymppisiä eronneita naisia on vapaana, jopa kovia kokeneita ja ehkä juuri siksi tähän olotilaan jämähtäneitä. Ainakin täällä K-Suomessa 1 kpl.
      Kirjoittelitte olevanne jonkin aikaa erossa olleita. 0-10v?Lisäksi voisi päätellä, että olette olleet tossun alla- tai olette jostain syystä sinne pyrkimässä. Olisiko sittenkin parempi katsella maailmaa jonkin aikaa ennen sitoutumista tästäkin näkökulmasta, niin huomaa että puolensa on tässäkin. Ja voihan sitä välillä olla kullan kainalossa, jos ei oman niin...

Kyllähän se niinkin on, että fiksuus ja onnellisuus eivät yleensä kulje käsi kädessä, ..

• no money no honey

Ollaan oltu erossa n. 1v. Aika on jo ihan riittävä. "Irtolehtipainokset" ei oikein enää jaksa kiinnostaa, koska sitä on liikkeellä tiettyä hullunlehmän tautia, joka voi tarttua.
        Kerro vain e-mail osoitteesi, rimpauta ystävättärellesikin, niin voidaan ruveta punomaan jounia tai keksimään jotain pientä askaretta. Jos ei kiinnosta niin joka tapauksessa HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ sinulle ja kaikille Venezuelan kansalaisille.

• La lilette
        no money no honey kirjoitti:

Ollaan oltu erossa n. 1v. Aika on jo ihan riittävä. "Irtolehtipainokset" ei oikein enää jaksa kiinnostaa, koska sitä on liikkeellä tiettyä hullunlehmän tautia, joka voi tarttua.
        Kerro vain e-mail osoitteesi, rimpauta ystävättärellesikin, niin voidaan ruveta punomaan jounia tai keksimään jotain pientä askaretta. Jos ei kiinnosta niin joka tapauksessa HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ sinulle ja kaikille Venezuelan kansalaisille.

Sanoitteko tosiaan 1 vuosi.Minulla jo 10.Voi olla,että 5 vuotta eronneena elettyänne ette enää haluaisikaan vaihtaa olotilaanne.No, meitä on ihmisiä niin monenlaisia.
        Itselläni luulen olleen sen verran rankka avioliitto, että itsesuojeluvaisto pelaa tavallista kovemmilla kierroksilla ja estää sitoutumisen.Pari kertaa olen yrittänyt pidempää seurustelua, mutta aina joku mättää..Lienee liian korkea rima.Tai sitten niin mahdoton luonne meikäläisellä.Jälkimmäistä en kyllä itse usko.
        Hyvää ystävänpäivää vain teillekin.Toivottavasti onnistaa..

• must

on tuo, kun naiset ja miehet eivät kohtaa. Tiedän paljon eronneita naisia, jotka ovat hyvännäköisiä ja fiksuja ja hauskoja ja vastaavasti lienee myös mukavia miehiä.
      Taidanpa kohta perustaa oman sokkotreffipalvelun, olisikohan sinne asiakkaita? MUTTA
      täytyisi varmaan löytää ensiksi se oma ainoa oikea, kun on yksin. Eiväthän muuten asiakkaat uskoisi minun osaavan asiaani.

Yritetään kaikki vaan jatkaa etsintää - jooko.

Joku minun naisystävistäni kertoi minulle kun erosin, että saat kyllä olla yksin loppuelämäsi, kun kaikki fiksut miehet ovat varattu - toivottavasti ei.

• keski-iässä rakkaus on väkeväm

Niin, keitä Te ootte, te nuoret pojjaat, kun en minä tunne teitä?
      Olen 48 vee, eronnut, opettelen vasta asumaan yksissä noin kuukauden verran.
      Jos Teistä jompi kumpi olisi kiinnostunut oppia tuntemaan minut, ihan ystävänäkin, niin siitä ja onnea matkaan kevättä kohti.

• X50X

Kiitos paljon kun otit kantaa asiaan. Sulla on, kokemuksesta tiedän, pahin vaihe eroprosessissasi,joten yritä jaksaa vaikeuksiesi kanssa.
        Aina löytyy ystäviä , jotka auttavat ja tukevat vaikeina aikoina. Ota yhteyttä jos tuntuu siltä.

• 48 vee
        X50X kirjoitti:

Kiitos paljon kun otit kantaa asiaan. Sulla on, kokemuksesta tiedän, pahin vaihe eroprosessissasi,joten yritä jaksaa vaikeuksiesi kanssa.
        Aina löytyy ystäviä , jotka auttavat ja tukevat vaikeina aikoina. Ota yhteyttä jos tuntuu siltä.

Kiitos nopeasta yhteydenotostasi,
        se lämmitti mieltäni, jos olet myös sponttaaninen ihminen niinkuin minäkin, vastanet minulle, oman sähköpostisi välityksellä.
        Mitä mieltä olet; usko on luja luottamus, ojentautuminen siihen, mitä emme näe.
        t. 48vee

• X50X
        48 vee kirjoitti:

Kiitos nopeasta yhteydenotostasi,
        se lämmitti mieltäni, jos olet myös sponttaaninen ihminen niinkuin minäkin, vastanet minulle, oman sähköpostisi välityksellä.
        Mitä mieltä olet; usko on luja luottamus, ojentautuminen siihen, mitä emme näe.
        t. 48vee

MOI TAAS

Liika luottamuskaan ja usko toiseen ihmiseen ei aina ole hyvästä. Pettymys on sitäkin rankempi jos tulee petetyksi.
        Oletko ollut liian sinisilmäinen suuhteesi kanssa ja kuinka kauan olit suhteessa, onko lapsia ym. ym.?

• 48 vee
        X50X kirjoitti:

MOI TAAS

Liika luottamuskaan ja usko toiseen ihmiseen ei aina ole hyvästä. Pettymys on sitäkin rankempi jos tulee petetyksi.
        Oletko ollut liian sinisilmäinen suuhteesi kanssa ja kuinka kauan olit suhteessa, onko lapsia ym. ym.?

Tervehdys, tämäpä käy ihan työstä!!!!

En ole tullut petetyksi, ja siitäkään huolimatta uskon lujaan luottamukseen, vaikkakin silmäni eivät ole aina kaikkea tässä elämässä nähneet, mutta usko säilyy, ainakin omaan itseeni.
        Lapset 2 kpl 19 ja 22.
        Entä sinun aikaansaannoksesi.

• X50X
        48 vee kirjoitti:

Tervehdys, tämäpä käy ihan työstä!!!!

En ole tullut petetyksi, ja siitäkään huolimatta uskon lujaan luottamukseen, vaikkakin silmäni eivät ole aina kaikkea tässä elämässä nähneet, mutta usko säilyy, ainakin omaan itseeni.
        Lapset 2 kpl 19 ja 22.
        Entä sinun aikaansaannoksesi.

MINUN SINISET SILMÄNI OVAT NÄHNEET AIKA PALJON KAIKENLAISTA. JOSKUS LUOTTAMUS OLLUT MELKO KOVILLA .AINA ON JOTENKIN POTKITTU ETEENPÄIN KUIN MUMMO LUMESSA .JÄLKIKASVUA ON YKSI MYÖHÄISTEKELE 11V .SE ON PAKKO PAINAA VIIRIT SUORANA.
        MISSÄ MAAILMAN KOLKASSA KIRJOTTELET?

• 48vee
        X50X kirjoitti:

MINUN SINISET SILMÄNI OVAT NÄHNEET AIKA PALJON KAIKENLAISTA. JOSKUS LUOTTAMUS OLLUT MELKO KOVILLA .AINA ON JOTENKIN POTKITTU ETEENPÄIN KUIN MUMMO LUMESSA .JÄLKIKASVUA ON YKSI MYÖHÄISTEKELE 11V .SE ON PAKKO PAINAA VIIRIT SUORANA.

Hei isukki!

Olet onnenpekka, kun sinulla on hänen ikäisensa tyttökö, varmaan?

Suomi on pieni maa, taidanpa arvata, että olet kiertänyt työhommissasi, myös muuallakin kuin suomessa.
        Lähden tästä kotiin,
        huomenna on uusi päivä, toivovati aurinko paista, myös sydämissämme.

• 48VEE
        X50X kirjoitti:

PÄIVÄÄ JA ONNITTELUT NS. YSTÄVÄNPÄIVÄNÄSI.

LIEKÖ OSUNUT NAULANKANTAA, KUN ET OLE OTTANUT YHTEYTTÄ,
        MUTTA RÄMMITÄÄN LUMESSA, JA AINAHAN ON JOKU JOKA NOSTAA YLÖS, SIIHEN USKON.

• X58
        48VEE kirjoitti:

PÄIVÄÄ JA ONNITTELUT NS. YSTÄVÄNPÄIVÄNÄSI.

LIEKÖ OSUNUT NAULANKANTAA, KUN ET OLE OTTANUT YHTEYTTÄ,
        MUTTA RÄMMITÄÄN LUMESSA, JA AINAHAN ON JOKU JOKA NOSTAA YLÖS, SIIHEN USKON.

Yhteydenpito on hankalaa kun on lainakone ja maksettu aika.Maailman kierto on jäänyt aika vähille. Kakskytä vuotta etelä-Suomessa ja loput ympäri Suomea. Olen juuri muuttanut paikkakuntaa ja asiat sen tiimoilta sekaisin. Koska oon amatööri konehommissa niin kuinka saan sun e-mail osoitteesi?

• 48vee
        X58 kirjoitti:

Yhteydenpito on hankalaa kun on lainakone ja maksettu aika.Maailman kierto on jäänyt aika vähille. Kakskytä vuotta etelä-Suomessa ja loput ympäri Suomea. Olen juuri muuttanut paikkakuntaa ja asiat sen tiimoilta sekaisin. Koska oon amatööri konehommissa niin kuinka saan sun e-mail osoitteesi?

Olen palloillut chatissa eri luukuissa, mutta en ole sinua sieltä löytänyt, olisi pitänyt sopia missä tapaamme.
        Jos nyt näin on, niin kerro seuraavan kerran se bussipysäkki, missä odotan sinua.

• x50x
        48vee kirjoitti:

Olen palloillut chatissa eri luukuissa, mutta en ole sinua sieltä löytänyt, olisi pitänyt sopia missä tapaamme.
        Jos nyt näin on, niin kerro seuraavan kerran se bussipysäkki, missä odotan sinua.

tule sinkut.net/lavatanssit yksityiskeskusteluun klo14.30

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      193
      12960
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6265
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      123
      5965
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5552
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4462
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4380
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4332
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4251
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4218
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3757
    Aihe