päästä mut pois Einari!

nainen, nyt.

Sisältää tekstiä, jossa käytetään väkivaltaa

Kävelin ulos limubaarista, jossa olin ollut juhlimassa kaverin 14vuotis- synttäreitä.
Anni oli kutsunut synttäreilleen monia tyttöjä, ja vain yhden pojan, hän oli Annin poikaystävä, 18vuotias Einari.
Oli pimeä yö, edes tähdet eivät tuikkineet harmaalta taivaalta. Vaivuin ajatuksiini, kun yhtäkkiä havahduin- joku kietoi kätensä ympärilleni. Pelästyin, ja aloin huutaa kun en nähnyt "kimppuunkävijän" kasvoja, mutta hän painoi kätensä suulleni ja puristi toista kättään ympärilläni koko ajan enemmän.
Siinä minä olin, hänen armoillaan.
Hän heitti minut autoonsa joka odotti tien varrella korttelin päässä, ja sitoi kädet ja jalat kiinni penkkiin nyörillä, jonka otti taskustaan. Suuni ympärille hän kietoi jonkinlaisen huivin, jotten voisi huutaa.

Tunsin kun auto nytkähti liikkeelle, ja kun muistelin sen ulkonäköä kauhun vallassa, tunsin siinä jotain tuttua, mutta mitä?
Ajoimme pimeän yön läpi isolle rakennukselle jonka tunnistin vanhaksi paperitehtaaksi, joka meni konkkaan ajat sitten. Aloin hikoilemaan kun mietin mitä minulle tapahtuu. Nyörit puristivat ranteitani ja nilkkojani, ja hengittäminen oli vaikeaa.
Hän pysäköi auton rakennuksen taakse, ja otti huivin pois suultani.
-Mä otan nyt tän huivin pois sun suulta, jos sä osaat olla hiljaa. En mä satuta sua, mä lupaan, Hän sanoi, ja tunnistin äänen.
-Einari..? Mä kysyin hiljaa.
-Sä olit niin suloinen Annin synttäreillä, oli vaan pakko ottaa sut väkisin mukaan, kun muuten et olis suostunut.
Mä aloin olemaan raivoissani, ja takavasemmalta tuleva pelko sai mun pääni aivan sekaisin.
Aloin huutaa, huutaa ihan helvetin lujaa, ja haukkua Einaria kaikilla sanoilla mitä osasin.
-mä käskin sun pitää suus kii! Einari huusi ja mykisti mut samalla siteellä minkä juuri otti pois.
Hän veti mut ulos autosta, ja heitti olalleen, ja kantoi raskaasta ovesta sisään pimeään rakennukseen. Siellä oli kosteaa ja tunkkaista, ihan selvän paperin haju.
Einari laski mut patjalle, ja sytytti lampun, joka valaisi himmeästi ympärilleen.
Se otti takin pois, riisui kengät ja laittoi ne sivuun. Sillä oli sakset kädessä.
-Voi Hanna, miks sä mua pelkäät? Mähän oon sulle aina ollut kiltti, Einari sanoi ivallisella äänellä.
Mä tärisin pelosta, ja tuiotin saksia jotka välkkyivät valossa. Se otti huivin pois suultani, ja katsoi mua syvälle silmiin.
-Miks sä teet tän mulle? Sä oot Annin kanssa, mä sopersin itkuisella ja pelokkaalla äänellä.
Kuului napsaus, ja nyörit mun nilkoistani ja ranteistani höllentyivät. Nousin sopeasti istumaan, vetäydyin läheiseen nurkkaan.
Einari tuli lähemmäs, ja otti mut sen syliin, kosketti mun pieniä rintoja ja alkoi riisua mun paitaa.
-Ei sua satu.. Einari sanoi ja veti mun paidan pois. Sen kylmät kädet koskettivat mun ihoani, ja sen huulet koskettivat mun huuliani. Purin sen huulta, ja yritin päästä pois sen syleilystä.
Einarin kädet puristivat mun rintoja ja rintaliivit se heitti takkinsa päälle.
Se alisti mut alleen, ja silitti mun poskea ja hiuksiani.
-Mä oon halunnut sua siitä asti kun ekan kerran nähtiin..
Einari veti mun housut pois, ja suuteli mun napaa. Siinä mä makasin, liikkumatta ja pelosta väristen, aikuisen miehen alistettuna.
-Mhh.. se mumisi.
Se nousi mun päältäni, ja veti vaaleanpunaisesta sametista tehdyt stringit jalastani.
Mä makasin likaisella patjalla aivan alasti, enkä uskaltanut liikkua peläten kiiltäviä saksia lattialla. Einari riisui housunsa, ja näin sen sojottavan kullin. Se oli aivan märkä, todella paksu ja iso, ainakin yhtä pitkä kuin sen ikä.
Se tuli mun pääni päälle, ja työnsi sen kyrvän suuhuni. Se oli todella iso, tunsin kun Einarin sydän sykki sen kullissa, se työnsi sitä mun suuhuni, ja veti pois. Se maistui ihanalta, suolaiselta ja makealta, mutta silti en nauttinut siitä.
Ees taas, ees taas..
-Hei älä, mä tukehdun mm...Yritin saada sanotuksi paineelta joka mun suussani oli.
-Ai mitä? Einari pelleili. No sano sitten jos on asiaa.
-Lopeta! Mä huusin kun se veti kulliaan vähän ulospäin.
-Jaa, Niin se sanoi, ja asetti kyrpää mun pillulleni.
-Eksä oo vielä yhtään märkä? Se sanoi katsellessaan ja koitellessaan mun pientä, posliinista ja kuivaa pilluani.
-No pian sä oot!

-Aaaaaaaaaah!! Mä huusin kurkku suorana kun Einari painautui mun sisääni. Alamahaani kipristeli, ja mun pillu venyi kun Einari komean keppinsä kanssa sinne laittoi.
Se nopeensi tahtia, ja mun minikokoiset rinnat hölskyivät tahdissa. Mua ei koskaan ollut sattunut niin paljon.
-Eksä koskaan oo saanu ku noin helvetin tiukka oot?! se sanoi ja painoi pohjaan saakka.
-Lopeta, mä huusin. Lopeta, sä satutat mua!!
-En lopeta, haluutsä ratsastaa? Einari kysyi jälleen ivallisesti.
-Mitä???? Mä en tiennyt mitä se on. kun Einari käännähti ja nostin mut pois päältään ja veti kyrpänsä suoraksi, se otti mua lantiolta kiinni ja vasten mun tahtoani ohjasi kyrpänsä mun pilluun. Se piti mua perseestä kiinni, ja painoi pohjaan niin että mä huusin jälleen.
Einarikin alkoi voihkia, ja samalla se kosketteli mua. Mun pillu oli tunnoton, mutta sisälläni mä silti tunsin aitoa nautintoa.
Tunne oli ihana, ja kun vaihdoimme asentoa, se muuttui, ja tunsin kuinka paine sisälläni kasvoi.
Mun koko ruumiini alkoi värisemään, käteni pitivät Einarista kiinni ja perseeni pyöri Einarin kyrvän ympärillä.
Mä huohotin ja vaikeroin, ja samalla kipristelin nautinnosta.
Einari alkoi huutaa, se laukesi mun sisälleni.
Spermat valuivat sisältäni reisilleni, ja patjalle. Valahdin Einarin sylistä lattialle, ja kosketin pilluani. Se oli märkä, sitä se ei koskaan ollut ollut..

Kommenttia kommenttia!

8

9555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • novelli juu

      muuten ihan perus jees alistus tarina miehen käsialaa ... ja raiskaus

      • Äijä

        Olisiko jollain tytöllä (yli 16 wee) haluja kokeilla vastaavia raiskausleikkien muodoissa turvallisesti?


      • nainen, nyt.
        Äijä kirjoitti:

        Olisiko jollain tytöllä (yli 16 wee) haluja kokeilla vastaavia raiskausleikkien muodoissa turvallisesti?

        joka täytti eilen 16wee! jihii..
        niih, mailis? tai no ei oo pakko jos et haluu mut...;)


      • Äijä
        nainen, nyt. kirjoitti:

        joka täytti eilen 16wee! jihii..
        niih, mailis? tai no ei oo pakko jos et haluu mut...;)

        [email protected]


    • anni

      toooooooooooosi hyvä!!!

      oliks se tositarina?? :D

      • nainen, nyt.

        ihan omasta kokemuksesta. tapahtui n. 2vuotta sitten. ei kovin mukava muisto ja neitsyydenmenettämistapa, raiskaus, mutta menettihän siinäkin neitsyyden.


    • Jami

      Lisää näitä tarinoita! Olet loistava!

      • Poliisi

        Mikset tehnyt raiskausilmoitusta paljon todisteita sperman kalludessasi entäs henkiset kärsimykset monilla raiskatuilla naisilla on kärsimyksiä tee siitä ilmoitus niin einari joutuu pulaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe