On tääkin, minä kolmekymppinen nainen olen ihastunut ja käyttäydyn ihan höperösti.
Syötävän söpö mies käy säännöllisesti työpaikallani ja tervehtii ja hymyilee ihanasti.
Minä en normaalisti ole mitenkään hiljainen ihminen, mutta nyt olen täysin mykkä.
Rohkaistuin sitten tänään heittämään jotain läppää ja eiköhän sieltä sitten sammakko loikannut suusta. Tiedättehän sellainen sana tai kommentti, joka tulla mölähtää ja sen jälkeen olisi valmis vajoamaan maan alle tai vähintään työntämään jalan suuhun.
Onko ihastuminen aina näin raivostuttavan ihanaa. Oikein odotan seuraavaa työpäivää, joka sinällänsä oikeuttaisi minut viikoksi hermolevolle, että näkisin hänet. Eilen en nähnyt ja oli jotenkin päivästä maku pois.
Täytyy vain toivoa, että hän ei kuullut kommentiani ja näin säästyisin idiootin leimalta.
Ihastuessaan sitä näköjään tekee tikustakin asiaa ja ongelmia näkee kaikkialla.
That´s life...
Sammakko suussa
13
1467
Vastaukset
- nainen 45 v
Minä olen jo 45 v. ja olen ihastunut ja rakastunut mieheen ja tuntuu että vajoan aivan nuoren jopa lapsen tasolle tämän miehen läsnäollessa tai puhelimessa jutellessa. Minä joka teen työtä hyvin erilaisten ihmisten kanssa, hyvin erilaisissa tilanteissa, eli kanssakäyminen on ammattini ja kuitenkin, juuri tuon rakkaaksi kokeman miehen edessä käyttäydyn kuin lapsi, hävettää niin vietävästi.
- Ninnu
Täällä yksi jo 46 -vuotias, rakastunut esimieheensä ja niin lapsellinen että hävettää. Näköjään rakastuminen saa järjen katoamaan. Huh. Yritän aina päättää että tsemppaan ja olen "järkevä", mutta sitten taas se on menoa..
- Jasmiina
Ninnu kirjoitti:
Täällä yksi jo 46 -vuotias, rakastunut esimieheensä ja niin lapsellinen että hävettää. Näköjään rakastuminen saa järjen katoamaan. Huh. Yritän aina päättää että tsemppaan ja olen "järkevä", mutta sitten taas se on menoa..
että en ole ainoa "höperästä teinikäytöksestä" kärsivä.
Hitsi kerkesin jo säikähtää, etten nää häntä tänään, kun ei tullut normaaliin aikaan ja kerkesin hieman pettyä...mut hän olikin vain aikataulusta jäljessä...
Ai että mikä ihana hymy...kyllä rupes taas sukat pyörimään jalassa ja veri kiertämään.
On se kiva huomata, että vielä tässä "iässäkin" sitä voi ihastua ihmiseen näinkin höpsösti.
Suorastaan virkistävää pitkän "harmaan" kauden jälkeen.
Toivon teille molemmille paljon ihania tuntemuksia ja nautitaan niistä.
- tuska#87
on.... en tykkää ihastumisesta mutta olen jo muuten turta nii ei se paljo hetkauta.... kun tulee joku söpö ihminen vastaan et voi olla vihainen ja pikku hiljaa elämä sisäyttää hänetkin itseensä.. ymmärrät varmaan ettei kannate innostua liikaa....
- Jea
Mene juttelemaan hänelle ja mieti vaikka etukäteen mitä puhut ;)
- morkkis
Voi hitsi! Kiva kuulla, että näitä sammakkojuttuja on muillakin kuin teineillä. Jos miehellä on yhtään pilkettä silmässä, niin et varmaan kyllä mitään idiootin leimaa saa kovin helposti. Minusta ainakin on pelkästään viehättävää, jos minun seurassani joku nainen saa sellaisia kicksejä, että sekoaa sanoissaan!! Anna mennä, lisää sammakoita!
- Jasmiina
Juuh, sekosin sanoissa ja minä kun olen tunnettu moottoriturpa...änkytin ja punastelin...
Mutta onneksi en päästänyt mitään hirvittävää rupisammakkoa, koska tänään hän taasen hymyili, pilke silmäkulmassa ja sai minun pullisini kohoamaan vaarallisen korkealle.
Kiitos sinulle, että osasin laittaa sammakon karkailun oikeisiin mittasuhteisiin ja uskalsin taasen ottaa kontaktia mieheen.
Mukavaa viikonloppua =)
- paasio
käärme suussa auttaa pystyy kyllä kiemurtelee
- EiNaamastaniTiedä
Se on kyllä kumma juttu kun vielä vuosien jälkeenkin, neljänkympin korvilla, ihan puskista, pää vaan päättää ihastua, ja vielä ihan mahdottomaan naiseen.
Tunne on kuin teininä. Eihän näin vanhempana voi käydä enään, eihän? Muttakun vaan kävi.
Sitä oikein odottaa koska pääsee tauolle, onkohan hän töissä? Ei ollut tänäänkään, kenties huomenna? Ei varmaankaan, ehkä ensi-viikolla? Hieman iloa päivääni...
Pahinta on kun ei ole mitään mahdollisuutta että tulisi minkäänlaista vastakaikua tähän ihastukseen, sitä vaan odottaa sitä viimeistä iskua joka hajoittaa jälleen täysin sydämeni.
Jos vanhat merkit paikkansa pitää, menee taas vuosia että saa itsensä jotenkin kasaan. Jos ollenkaan, vanhempana ei haavat parane niin nopeasti kuin nuorempana.
Mutta sinun sammakoistasi tarvitse välittää, tietää mies ainakin että on kiinnostusta siltäkin suunnalta. Tekee asiat heti helpommaksi. Voitte sitten vuosien päästä muistella ja naureskella koko tapahtumalle :)- eimätsää
Hänhän saattaa olla varattu ja siksi ei tule vastakaikua.Toiset ovat vain aina niin hymyileviä ja ystävällisiä että että voi saada väärän kuvan että on ihastusta.
- EiNaamastaniTiedä
eimätsää kirjoitti:
Hänhän saattaa olla varattu ja siksi ei tule vastakaikua.Toiset ovat vain aina niin hymyileviä ja ystävällisiä että että voi saada väärän kuvan että on ihastusta.
Niin saattaa, lopputulos kumminkin on sama, minkä järjellä ajateltuna minäkin tiedän. Ei mitään mahdollisuutta.
Jotenkin tämä tunne pitäisi saada sammutettua myös. Se ei ole tullut vuosien saatossa helpommaksi...
Järki vs Tunteet...
- miesvasemmalta
Minä olen ihastunut erääseen naiseen harvoin näen eräässä paikassa olen jutellut hänen kanssaan ja kivasti on puhunut minulle ja hymyillyt, mutta luulen että on ruvennut kaikkoamaan kun aiemmin tuli aina samaan aikana paikalle varsinkin sen jälkeen kun kysyi minulta käytkö usein täällä kerroin käyväni ja sen jälkene tuli aina samaan aikaan ja tunsin että jotain kemiaa oli ja olen ihastunut. En tiedä hänen tunteistaan ja nyt tuntuu että joa karttelee minua, ikävää ja olen yhä ihastunut.
- miesvasemmalta
Tämä kertomani ihastus on sinkku ja ihana nainen, mutta hyvin harvoin häntä enää näen ja ikävöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837