Autoni on Farkku Cordongi vm. 2001.
Muuten on pelannu hyvin, mutta yhtäkkiä loppui virrat koko pelistä. No, ei muuta kuin auto merkkihuoltoon Ouluun, ja virtalukon pohja paljastui syylliseksi.Ensimmäinen pohja kesti pari vuotta. Ajelin tyytyväisenä pari viikkoa, kunnes taas sama vika. Sen jälkeen aloin kysellä asiasta, ja muut VAG-kuskit kertoivat että mankan "väärä" asennus voi polttaa virtalukon pohjan vaikka uudesta autosta (vaikka on ostettu "oikeanlaiset" johtoadapterit), joten mankka hyllylle ja uutta pohjaa paikoilleen ja taas mennään. On kuulemma tyyppivika kaikissa Volkkareissa, mutta huolto ei sitä muistanut ensimmäisellä kerralla. Kun sitten asiasta huollossa kysyttiin kun toista pohjaa vaihdettiin, niin sitä pidettiin itsestään selvyytenä.Elikkäs:onko vaivalle lääkettä, ja onko muut törmänneet moiseen omissa peleissään? Onko tosiaan VW-huoltojen ammattitaito/auttamishalu tätä luokkaa muuallakin kuin Oulussa? On meinaan aika helppoa rahaa korjaamolle korjata sama vika muutaman kerran korjaamatta vian syytä...
VIRTALUKON POHJA
4
2566
Vastaukset
- Cordoba Vario
Huollossa kyllä tietävät kaikki tyyppiviat, mutta eivät kerro!
Oulussa on semmoinen meininki, että pitää itse tietää tyyppiviat ja vaatia niitä korjaamaan.
Ensin ne kiistävät kaikki ongelmat, mutta aikansa kun jaksaa väitellä niin hommat hoituu. Mutta jos olet epävarma ja ujo niin varmasti sinut jyrätään yli.
Esimerkiksi he eivät olleet kuulleetkaan huohotin ongelmista pakkasella, mutta kun näytin mittatikun juuresta tihkuvaa öljyvanaa ja sanoin että huohotinputki taitaa alkaa tukkeentua, niin huoltomies vain tokaisi että "Taitaa tosiaan huohotinputki jäätää. Näissä koneissahan huohotinputki saattaa lyhyttä matkaa ajettaessa jäätyä, jolloin öljyä alkaa tulla mittatikusta"... Tosi luotettavaa palvelua...
Minulta ei ole virtalukon pohja mennyt, mutta olen itse vaatinut mm huohotinputkeen lämmittimen, ovenkahvoihin lisäjouset ja takakontissa pissapojan letkun liitokseen kutistesukan.
Onko tietoa mitä muita tyyppivikoja Cordobassa on? - keke
Lukon pohja kuuluu asiaan, meilläkin uusittiin heti toisella viikolla, sittemmin pelannut kuin junan vessa...
- Zonex
Mulla on cordoba vm 99 aj 130 000 km. Siitä hävis valot aina välillä kovilla pakkasilla. soittelin merkki liikkeeseen ja kyselin et mikä vois olla vikana. Sanovat et pitää tutkii ei muute pysty sanoo mitää. Sit huomasin et puhallin tippu myös pelistä jonka jälkeen soitin uudestaan sitten sain melko tarkan arvion et virtalukon pohjahan se eli etsi itse vika ja kerro se korjaamolle niin saat auton kuntoon ja "halvalla"..
- codoba
Kyllä se Pörhökin palauttaa rahan jos on jonkun työn turhaan tehneet. Väisänen on itse kertonut että heidän työllään ja osillaan on kahden vuoden takuu, joten sen piikkiin olen saanu useitakin osia vaihdettua ilmaiseksi.
Mitä sitten radioon ja virtalukon pohjaan tulee, niin yleensäkin tähän pätee se että jos et tiedä mitä teet, niin älä tee. En ala neuvomaan miten asensin japsimankan omaan autooni siten ettei 160 tkm aikana ole ollut ajonestolaitteen tai virtalukonpohjan kans vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872