Kertokaapas mikä merkki sopii ystäväksi, frendiksi ja rakkaaksi kalamiehelle? :)
Mikä merkki sopii kalamiehelle?
8
1432
Vastaukset
- Pipsa
Kun mietin...niin mun Isä on kalat. 42 vuotta avioliitossa ja ovat kuin paita ja peppu. Äitini on kaksoset. Äitini on talousihminen ja hoitaa kaiken kotona, myös raha-asiat ja hyvin ovat pärjänneet. Isä ei tiskaa eikä kokkaa. Kumpikaan ei valita. Selvä roolijako. Isä hoitaa kaiket korjaukset ja huoltamiset. Ovat tehneet töitä ja kasvattaneet neljä lasta. Lastenlapsia kuin sieniä sateella. Kyl Isä joskus Äitiä kiusasi tehden mustasukkaiseksi tai loukkasi, kun silitteli toista naista...erilaista. Olin myös paikalla. Kalat kuin kala vedessä. Kaksosissa kaksi ihmistä sisällä. Tavallaan neljän ihmisen suhde. Täydentävät toisiaan. Kaksoset joskus sanovat ennenkuin ajattelevat. Herkkä kala ei kestäisi...
- luna
sopii pelkkää ystävyyssuhdetta ajatellen Vaaka ja Skorpioni (toinen sukupuoli). Seksin suhteen parhaiten pitäisi synkata Oinaan, Härän, Leijonan, Jousimiehen ja Kalojen kanssa. Rakkautta ajatellen sopii Oinas, Rapu, Skorpioni ja Kalat. Avioliitto Ravun tai Skorpionin kanssa. Em. tosin pätee siis vain Kalat-miehiin, naisilla yhteensopivien merkkien suhteen hieman eroa.
- kauris-neito
Kauris ja kalat sopivat hyvin yhteen! Itselläni on lukuisia kalat-kavereita. Heidän kanssaan syntyy harmoninen ja syvällinen "suhde", olkoon kyseessä sitten ystävyys tai rakkaus. Ja olen muutaman kerran kalat-miestä itsekin tapaillut, ja sanotaan vaikka näin, että seksi oli aivan mahtavaa! ;)
Kalat on tarpeeksi romanttinen ja hellä, ja saa kauriin herkän puolen esiin. Kauris puolestaan on luotettava ja rehellinen, joka tuo kaloille turvallisuuden tunteen.- rami
olen seurustellu kahden vesimiehen kans(3v ja 6v).ite olen kalamies.voin sanoa etten ikinä enää sekoa vesimehiin..älkääkä tekään.
- Misu
rami kirjoitti:
olen seurustellu kahden vesimiehen kans(3v ja 6v).ite olen kalamies.voin sanoa etten ikinä enää sekoa vesimehiin..älkääkä tekään.
Ei pidä paikkaansa ainakaan kaikkien suhteen etteikö Vesimies (n) ja Kalamies sopisi yhteen!Me olemme seurustelleet yli 3,5v ja ystäviä oltu tosi monta vuotta ennen seurustelua.Meillä toimii älyttömän hyvin sexi ja pystytään puhumaan kaikesta.Eli täydellinen suhde!
- oinas-tyttö
Olen tapaillut Kala-miestä vajaan vuoden, aivan ihana määrätietoinen tyyppi ja seksi on aivan TAIVAALLISTA. Mutta en edelleenkään tiedä onko hän lintu vai kala.. siitä miehestä ei saa mitään selvää. Kiltti ja mukava hän on, mutta ei halua että siitä ääneen puhutaan. Syötävän ihana tyyppi. Pistää tytön pään ihan pyörälle. NAM!!
- kalanainen
Kalanainen tietenkin sopii parhaiten!!!!!!!!!!!!!
- makrill
kalanainen ei sovi kalamiehelle, kalanainen on uskoton epärehellinen, ja flirttailee kaikkien miesten kanssa, ja lisäksi valehtelee ja kehuu itseänsä yhtä mittaa. ei kiinosta sängyssäkään. yäk. kalanaiset ja miehet on erilaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793