Mikä merkki sopii kalamiehelle?

FisuMan-76

Kertokaapas mikä merkki sopii ystäväksi, frendiksi ja rakkaaksi kalamiehelle? :)

8

1426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pipsa

      Kun mietin...niin mun Isä on kalat. 42 vuotta avioliitossa ja ovat kuin paita ja peppu. Äitini on kaksoset. Äitini on talousihminen ja hoitaa kaiken kotona, myös raha-asiat ja hyvin ovat pärjänneet. Isä ei tiskaa eikä kokkaa. Kumpikaan ei valita. Selvä roolijako. Isä hoitaa kaiket korjaukset ja huoltamiset. Ovat tehneet töitä ja kasvattaneet neljä lasta. Lastenlapsia kuin sieniä sateella. Kyl Isä joskus Äitiä kiusasi tehden mustasukkaiseksi tai loukkasi, kun silitteli toista naista...erilaista. Olin myös paikalla. Kalat kuin kala vedessä. Kaksosissa kaksi ihmistä sisällä. Tavallaan neljän ihmisen suhde. Täydentävät toisiaan. Kaksoset joskus sanovat ennenkuin ajattelevat. Herkkä kala ei kestäisi...

    • luna

      sopii pelkkää ystävyyssuhdetta ajatellen Vaaka ja Skorpioni (toinen sukupuoli). Seksin suhteen parhaiten pitäisi synkata Oinaan, Härän, Leijonan, Jousimiehen ja Kalojen kanssa. Rakkautta ajatellen sopii Oinas, Rapu, Skorpioni ja Kalat. Avioliitto Ravun tai Skorpionin kanssa. Em. tosin pätee siis vain Kalat-miehiin, naisilla yhteensopivien merkkien suhteen hieman eroa.

    • kauris-neito

      Kauris ja kalat sopivat hyvin yhteen! Itselläni on lukuisia kalat-kavereita. Heidän kanssaan syntyy harmoninen ja syvällinen "suhde", olkoon kyseessä sitten ystävyys tai rakkaus. Ja olen muutaman kerran kalat-miestä itsekin tapaillut, ja sanotaan vaikka näin, että seksi oli aivan mahtavaa! ;)

      Kalat on tarpeeksi romanttinen ja hellä, ja saa kauriin herkän puolen esiin. Kauris puolestaan on luotettava ja rehellinen, joka tuo kaloille turvallisuuden tunteen.

      • rami

        olen seurustellu kahden vesimiehen kans(3v ja 6v).ite olen kalamies.voin sanoa etten ikinä enää sekoa vesimehiin..älkääkä tekään.


      • Misu
        rami kirjoitti:

        olen seurustellu kahden vesimiehen kans(3v ja 6v).ite olen kalamies.voin sanoa etten ikinä enää sekoa vesimehiin..älkääkä tekään.

        Ei pidä paikkaansa ainakaan kaikkien suhteen etteikö Vesimies (n) ja Kalamies sopisi yhteen!Me olemme seurustelleet yli 3,5v ja ystäviä oltu tosi monta vuotta ennen seurustelua.Meillä toimii älyttömän hyvin sexi ja pystytään puhumaan kaikesta.Eli täydellinen suhde!


    • oinas-tyttö

      Olen tapaillut Kala-miestä vajaan vuoden, aivan ihana määrätietoinen tyyppi ja seksi on aivan TAIVAALLISTA. Mutta en edelleenkään tiedä onko hän lintu vai kala.. siitä miehestä ei saa mitään selvää. Kiltti ja mukava hän on, mutta ei halua että siitä ääneen puhutaan. Syötävän ihana tyyppi. Pistää tytön pään ihan pyörälle. NAM!!

    • kalanainen

      Kalanainen tietenkin sopii parhaiten!!!!!!!!!!!!!

    • makrill

      kalanainen ei sovi kalamiehelle, kalanainen on uskoton epärehellinen, ja flirttailee kaikkien miesten kanssa, ja lisäksi valehtelee ja kehuu itseänsä yhtä mittaa. ei kiinosta sängyssäkään. yäk. kalanaiset ja miehet on erilaisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe