läskistyminen

läski

olen 23v nainen olen lihonnut nyt 5 vuodessa 93kg eli painan nyt 155kg ja minusta höllyvä läskimahani tuntuu tosi sexyltä. nautin tosissani kun lihon joka vuosi parikymmentä kiloa. en voi vastustaa syömistä/lihomista ja omasta mielestä olen sexympi kuin mitä 62 kiloisena. minulla ei ole aikomustakaan alkaa laihduttaa päinvastoin haluan lihottaa itseäni vielä reilusti läskimmäksi löllömahaksi. nautin läskeistäni kiihotun kun katselen itseani aina vain läskimpänä, kyllä läskinä olo on sitten höllyvän hauskaa.
onko täällä muita saman henkisiä löllertäjiä kuin mä?

19

3426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anorektikko

      Hei pikkupoika, mene nukkumaan ja muista pestä hampaat.

      • läski

        kuule minä oon aito suomalainen 23 vuotias nainen. enkä mikään poikaviikari, että jättäisin tuon sun kommenttis ihan omaan arvoonsa.*närkästyneenä*


    • asseri

      Vaarannat oman terveytesi (sydäntaudit,diabetes,ahtaumat.. ym). En ala tässä enempää saarnaamaan. Tiedät kyllä itsekkin.
      Läski voi olla seksikästä joidenkin mielestä, mutta ei terveydelle.. :(

      • läski

        mun mielestä mun läskimakkarat on tosi seksikkäät, minkä mä sille voin (enkä kyllä haluakkaan) että mä pidän läskeistäni ja omatpahan on ja yksin ne kannan ja yksin niistä nautin.=)ja sairauksista sen verran vaikka oonki tämmönen läskipunkero nii eipä oo sairaudet vaivannu mitä nyt tietenki flunssat ja tämmöset.


    • kalle

      millanen sexy pimmpi sulla on
      onko häpyhuuletkin turvonnut?

      • läski

        jätän tuon sun lapsellisen ja typerän kommenttis omaan alhaiseen arvoonsa >:(

        mutta kyllä läski on toosi sexyä.
        oon saanu taas lihotettua pari kiloa =)


      • Apple

        joku pervo,sairas ihminen ainakin olet...katso vaan omiin pöksyihisi-ei taida löytyä edes prinssinakkia....vaan kurttuinen,kuiva karahka.
        Alkuperäiselle:ole sellainen kuin olet,tällaiset kallet kirjoittavat jostain suljetulta,missä ovat varastaneet jonkun salkkumikron.


    • jyty

      ...täällä ei ole muita saman henkisiä löllertäjiä kuin sä! Mee muualle kasvamaan!

    • Meitsi

      Mistä noin ihana ilmestys on kotoisin? Oletko jo löytänyt oman kullan? Täällä olis 22 vuotias mies jouten, joka pitää isoista tytöistä, jos kiinnostaa. Laittaisitko tänne sähposti osoitteen?

      • läski

        kiitos kohteliaisuudesta. tässähän vallan punastuu. mutta sori oon varattu. koita löytää itsellesi joku mukava pullukka=)


      • hyyiii!!

        siis hyi vitunposket! xD mieluummin oksentaisin sun naamalle entä laukeaisin!! ahhahaha! oot varmaan vitun oksettava näky ja kuolet kohta liikalihavuuteen!!! että råkken råll!! \,,/


    • poju 13wee

      mä haluisin lihoo kun oon 162cm ja 39kg nyt mä oon langan laiha jolla näkyy luut ja nahka 13wee
      niin mä oon aina halunnut olla sellainen lihava pulee läski niin te voisite varmaan kertoa miten saa selaisen pienen puleen pömpö mahan tai sopivan kokosen?
      lihotus reseptejä voitte lähetää minulle osoiteeseen
      [email protected]

      ps:haluisin olla kanssa läski ja näytää paistilta

      • läski

        syö aina niin paljonko vain suinkin jaksat ja mielellään tosi rasvasta, äläkä liiku turhaa kyllä se maha siitä kasvaa=)


      • poju 13wee
        läski kirjoitti:

        syö aina niin paljonko vain suinkin jaksat ja mielellään tosi rasvasta, äläkä liiku turhaa kyllä se maha siitä kasvaa=)

        paljonko mä voisin lihoo?
        montako kiloa mä voisin lihoo maksimissaan?
        minkä kokonen mun maha olisi siten?
        näyttäisinkö mä siten kun oon lihava paistilta?
        ja miltä paistilta?


      • läski
        poju 13wee kirjoitti:

        paljonko mä voisin lihoo?
        montako kiloa mä voisin lihoo maksimissaan?
        minkä kokonen mun maha olisi siten?
        näyttäisinkö mä siten kun oon lihava paistilta?
        ja miltä paistilta?

        lihot tietenki niin paljonko syöt ja mahan on sen kokonen ko se on ja anna jo olla syö paljon tai syö vähän aivan sama


      • poju 13wee
        läski kirjoitti:

        lihot tietenki niin paljonko syöt ja mahan on sen kokonen ko se on ja anna jo olla syö paljon tai syö vähän aivan sama

        millaista olisi jos sinä lihottaisit mut?
        ja missä mä olisin?


    • Anonyymi

      Maalaisista puolet on kaltaisiasi, esim kepuli a. Saarikko

    • Anonyymi

      Jos kaipaa muutoksia omaan painoon pitää rutiineista osa väistämättä muuttaa ja saada ruokavalio sekä säännöllinen liikunta osaksi jokapäiväistä elämää.
      Jos ei ole vielä täysin varma mistä lähtee aloittaa on yleensä helppo koittaa ottaa alussa pieniä tavoitteita ja pitää ensin niistä kiinni ja sitten pikkuhiljaa lisätä tavoitteita.
      Ruokavalio on tärkein osa-alue ja ainakin kannattaa siihen perehtyä.
      Laitan vielä linkin missä on ainakin yksi hyvä vaihtoehto jolla voi päästä alkuun.
      https://b5288jt84j5p8z7dylxgv8r42f.hop.clickbank.net/

    • Anonyymi

      Pitäisikö minun alkaa lihottamaan itseäni? Minua on aina kiihottanut pulleat ja höllyvät läskimahat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe