Onko negatiivisia kokemuksia ?

2m+n tai m+2n

Palstalla on useampia keskusteluja kokemuksista kimppakivasta. Lähes kaikki kommentit ovat positiivisia. Tämä ei kuitenkaan voi olla koko totuus, kait nyt jollain on mennyt homma pieleen tai asiat solmuun.

Keskustelun tilastollisuutta vääristää luonnollisesti se, palstaa seurannee todennäköisesti ne, jotka suhtautuvat asiaan positiivisesti ja ovat siitä kiinnostuneita.

Negatiivisia kokemuksia ei luonnollisesti mielellään muistele ja tuo julki, mutta olisi ihan tasapuolisuuden vuoksi rakentavaa kuulla myös niistä, jotta osaisi itse ottaa huomioon kaikki näkökulmat.

En kaipaa moralisointia asian ympäriltä tyyliin "Fantasiat on fantasiaa, elämä jotain muuta" tai että "Seksi parisuhteessa on parempaa kuin pari seksisuhdetta".

Kerro rohkeasti, mikä meni pieleen tai mitä tapahtui. Opiksi, jotta osaa ajatella kaikki näkökulmat, ennenkuin alan ehdottelemaan vaimolle tosissaan moista toimintaa.

Nimim. Vaimo on muutaman kerran takaapäin naidessani todennut, että olisi kiva saada kalu suuhun samaan aikaan. Enkä itsekään vastustaisi 2n m tilannetta.

22

11034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirpa

      Itse olen kokeillut ryhmäseksiä muutama vuosi sitten. Olimme kaikki sinkkuja silloin, eli mitään mustasukkaisuusjuttuja tähän ei liity. En kuitenkaan ollenkaan nauttinut tilanteesta. Siinä oli siis minä ja kaksi miestä. Minusta se tuntui jotenkin todella fyysiseltä hommalta, yhden miehen kanssa on aina enemmän tunnetta mukana, vaikka kyseessä olisikin ns. fyysinen suhde. En tiedä, mikä tuon tunteen aiheutti, ehkä nuo miehert eivät osanneet toimia oikealla tavalla tai ottaa minua huomioon naisena tai jotain, mutta joka tapauksessa minusta tuntui, että olin vain joku "panokone", enkä ihminen ollenkaan.

      Nyt olen naimisissa ja oman mieheni kanssa en ikinä suostuisi mihinkään kimppajuttuihin, jotenkin tahdon pitää meidänvälisen seksin vain meidän välisenä, jos ymmärrät. Jos olisin vielä sinkku, olisin saattanut kokeilla myös 2n m asetelmaa, mutta kyllä siihenkin varmaan tuo aiempi negatiivinen kokemus olisi luonut synkän varjon. Kahden miehen kanssa en enää samaan petiin lähtisi, vaikka en suhteessa olisikaan!!

    • NINNU

      me kokeilimme mieheni kanssa kaksi vuotta sitten ekan kerran 2m ja 1n.kokemus oli mahtava ja sen seurauksena olemme aina toisinaan metsästäneet toisen miehen matkaamme.minulla ei tosiaankaan ole huonoa sanottavaa!

      • entä toisin

        Onko miehesi koskaan ehdottanut asiaa toisipäin eli 2n 1m - Suostuisitko sellaiseen?


      • Anonyymi

        Olemme AvioPari, M51v N47v Olimme kesäloma reisulla Asuntovaunulla Olimme Ottanu Alkoholia
        sen verran että tuntui rohkealta, Alueella oli Yksinäinen Mies tämä oli sen Varmasti kokenut minkä toi esille, Halusi aivan suoraa tulla Naimaa
        kimpassa mieheni kanssa Minulta Haaroje Välistä Vittua, minä sanoin haluan kyllä tästä ENSIX puhua täysi mieheni kanssa, minua itseäni kyllä hävetti, koska olen oikeesti lihava nainen, mutta pidin itseäni kuteki tyylikkää lihavana, on noita Perselihojaa, että Lihv vatsa, Lihvt Reidet. Tästä nyt mieheni kanssa juttelin, miheni oli täysi kovasti kiihkona sitä mieltä, kun oli tämä vieraa nuore miehe kanssa jutellut, ottaneet viinaa että nyt tehdää tämä juttu, Tämä nuori matka työ mies haluu tosissaan välttämättä nyt tulla Naimaa Meidä Asuntovaunu Mieheni Kanssa Minulta Vittua. Näin mieheni sanoi Hyvinki kiihtyneessä mielentilassa.
        Mieheni sano siinä ei ole mitää häpeämistä ja olemmehan tästä ajatellukkin että tämän pitää tapahtuva,että vieras mies saa tulla nussimaa sinua Vaimoni tämä oli mieheni toteamus.
        En syytä tästä Alkoholia Viinaa mutta sitä olimme Ottanu, ja oli siitä niin helveti kiihkoolo,Siitä ei voinut ihan kaunista muisto jäädä,mutta varmasti jäi järjetön Irstas rajut raakaimaiset otteet, mitä oma mieheni nyt äytyi tekemää tämä vieraa nuore miehe kanssa, mua kyllä hävetti kiihotti kuinka Kesä Mekkoni helmat nostettiin Persee Päälle ja Alushousut kiskottiin alas isoista PerseLihoissa.
        Ja tutkittiin koiteltii levitetti Lihavat Vitunlihat reisie Haaroje välistä. Se oli Irstaa syntistä.
        Sain kuitenkin semmosen Nussimist Yön mitä tulin haluumaa lisää ja sitä on mieheni nyt järjestänyt, meillä käy vieraita miehiä ottamassa Minulta Vittua. Tämä nuori matka työ mies, hänellä oli 24cm 6,5cm kyrpä. Ja kestävä nussimaa ja kyrpä Seiso vaikka limat ruiskuttu työnti Vittuni uumennii emättime,
        Mieheni oli tosi kiihko levittää minun perse lihoja Vittuani että vieras nuorimies sai Työntää Kyrpää sisääni olimme Seinäjoella Caravan alueella 5vrk.
        Tämä nuorimies Nussi Minua mieheni kanssa joka yö, miehestäni tuli aivan toine Mies esille nyt kun
        sai kimpassa Nussia vaimoltaa Vittua vieraa miehe kanssa. Kyllä Nautin tästä että Isoo Persettä poletaa. Terkut kaikille joita nussitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme AvioPari, M51v N47v Olimme kesäloma reisulla Asuntovaunulla Olimme Ottanu Alkoholia
        sen verran että tuntui rohkealta, Alueella oli Yksinäinen Mies tämä oli sen Varmasti kokenut minkä toi esille, Halusi aivan suoraa tulla Naimaa
        kimpassa mieheni kanssa Minulta Haaroje Välistä Vittua, minä sanoin haluan kyllä tästä ENSIX puhua täysi mieheni kanssa, minua itseäni kyllä hävetti, koska olen oikeesti lihava nainen, mutta pidin itseäni kuteki tyylikkää lihavana, on noita Perselihojaa, että Lihv vatsa, Lihvt Reidet. Tästä nyt mieheni kanssa juttelin, miheni oli täysi kovasti kiihkona sitä mieltä, kun oli tämä vieraa nuore miehe kanssa jutellut, ottaneet viinaa että nyt tehdää tämä juttu, Tämä nuori matka työ mies haluu tosissaan välttämättä nyt tulla Naimaa Meidä Asuntovaunu Mieheni Kanssa Minulta Vittua. Näin mieheni sanoi Hyvinki kiihtyneessä mielentilassa.
        Mieheni sano siinä ei ole mitää häpeämistä ja olemmehan tästä ajatellukkin että tämän pitää tapahtuva,että vieras mies saa tulla nussimaa sinua Vaimoni tämä oli mieheni toteamus.
        En syytä tästä Alkoholia Viinaa mutta sitä olimme Ottanu, ja oli siitä niin helveti kiihkoolo,Siitä ei voinut ihan kaunista muisto jäädä,mutta varmasti jäi järjetön Irstas rajut raakaimaiset otteet, mitä oma mieheni nyt äytyi tekemää tämä vieraa nuore miehe kanssa, mua kyllä hävetti kiihotti kuinka Kesä Mekkoni helmat nostettiin Persee Päälle ja Alushousut kiskottiin alas isoista PerseLihoissa.
        Ja tutkittiin koiteltii levitetti Lihavat Vitunlihat reisie Haaroje välistä. Se oli Irstaa syntistä.
        Sain kuitenkin semmosen Nussimist Yön mitä tulin haluumaa lisää ja sitä on mieheni nyt järjestänyt, meillä käy vieraita miehiä ottamassa Minulta Vittua. Tämä nuori matka työ mies, hänellä oli 24cm 6,5cm kyrpä. Ja kestävä nussimaa ja kyrpä Seiso vaikka limat ruiskuttu työnti Vittuni uumennii emättime,
        Mieheni oli tosi kiihko levittää minun perse lihoja Vittuani että vieras nuorimies sai Työntää Kyrpää sisääni olimme Seinäjoella Caravan alueella 5vrk.
        Tämä nuorimies Nussi Minua mieheni kanssa joka yö, miehestäni tuli aivan toine Mies esille nyt kun
        sai kimpassa Nussia vaimoltaa Vittua vieraa miehe kanssa. Kyllä Nautin tästä että Isoo Persettä poletaa. Terkut kaikille joita nussitaa.

        Kyllä kannattaisi käydä vaikka kansalaisopistossa opiskelemassa oikeinkirjoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaisi käydä vaikka kansalaisopistossa opiskelemassa oikeinkirjoitusta.

        On tosi naurettavaa,että täällä kyttää yliopisto kieli miekkonen,kiimaste akkoje perse tarinoita häpee saatanaa nulju,runkkaa persettäs,haistele sormias nulju.


    • HotWoman

      En ole ollut (vielä)ryhmässä mutta kuvittelisin että kimpassa nautitaan samoista asioista kuin kahdenkin.
      En niele kullia kurkkuuni kaksinkaan, niin ei se miksikään muutu kimpassakaan.

      • 2m+n tai m+2n

        Juu, oletettavaa on, että kimpassa nautitaan samoista jutuista kuin kahdestaankin.... Täytyy tarkentaa "lähtötilannetta", jotta toivottavasti ymmärtää helpommin kysymykseni ajatuksen.

        En tarkoita tilanteella mitään sinkkuseksiviikonloppua mökillä, jossa naidaan kaikkea mikä liikkuu. Vaan tilannetta, jossa on takana reilun 10 vuoden parisuhde, jonka aikana kummallakaan ei ole ollut muita partnereita. Suhteen seksissä ei ole mitään vikaa, vaan yhteisten keskustelujen pohjalta syntyy yhteinen halu avartaa seksielämää.

        Mitä kannattaa ottaa huomioon, missä voi mennä pieleen? Onko noloja tilanteita, tuleeko helposti kolmiodraamoja, meneekö ystävyyssuhteet poikki, jos asiaa harrastaa tuttujen kanssa? Onko parempi hommata kolmas pyörä jostain satunnaisesti, ystäväpiirin sinkuista, tuttavaparien puoliskoista vai harrastaa tuttavaparien kanssa parinvaihtoa (joka ei ihan sama tilanne kuin kolmen kimppa)?

        Ja joo, tiedän, yksiselitteisiä vastauksia ei ole olemassa, vaan kaikki riippuu parisuhteesta, tilanteesta, niistä kolmansista, jne. Mutta kunhan kyselen näkökulmia.


      • Pari28
        2m+n tai m+2n kirjoitti:

        Juu, oletettavaa on, että kimpassa nautitaan samoista jutuista kuin kahdestaankin.... Täytyy tarkentaa "lähtötilannetta", jotta toivottavasti ymmärtää helpommin kysymykseni ajatuksen.

        En tarkoita tilanteella mitään sinkkuseksiviikonloppua mökillä, jossa naidaan kaikkea mikä liikkuu. Vaan tilannetta, jossa on takana reilun 10 vuoden parisuhde, jonka aikana kummallakaan ei ole ollut muita partnereita. Suhteen seksissä ei ole mitään vikaa, vaan yhteisten keskustelujen pohjalta syntyy yhteinen halu avartaa seksielämää.

        Mitä kannattaa ottaa huomioon, missä voi mennä pieleen? Onko noloja tilanteita, tuleeko helposti kolmiodraamoja, meneekö ystävyyssuhteet poikki, jos asiaa harrastaa tuttujen kanssa? Onko parempi hommata kolmas pyörä jostain satunnaisesti, ystäväpiirin sinkuista, tuttavaparien puoliskoista vai harrastaa tuttavaparien kanssa parinvaihtoa (joka ei ihan sama tilanne kuin kolmen kimppa)?

        Ja joo, tiedän, yksiselitteisiä vastauksia ei ole olemassa, vaan kaikki riippuu parisuhteesta, tilanteesta, niistä kolmansista, jne. Mutta kunhan kyselen näkökulmia.

        Meillä on juuri kuvaamasi kaltainen tilanne eli ollaan oltu yhdessä yli10vuotta ja haluttiin lähteä hakemaan hyviä kokemuksia seksistä toisen parin kanssa.
        Meidän omassa seksissä ei ole ollut mitään vikaa mutta haluttiin hakea vähän piristystä arkeen ja vähän jännitystäkin.
        Meidän mielestä ei kannata lähteä kokeilemaan vaihtoa tuttujen kanssa siinä voi mennä ystävyys lopullisesti ja tulla niitä noloja tilanteita ja mustasukkaisuutta.
        Paras vaihtoehto meidän mielestä on hankkia pari tai kolmaspyörä netistä ilmoituksella tai sitten joistakin lukuisista parinvaihto yhteisöistä.
        Siinä kannattaa tietenkin olla varovainen ja karsia niinsanotut feikit ja häiriköt ensin pois ja kirjotella ensin ihan vaan meilillä tai jossain chatissa ja sen jälkeen voi tavata jossain kahvilassa tai vastaavassa.

        Meillä on kokemusta nyt kahdesta eri parista ja ekojen kanssa homma ei onnistunut kun toinen pari jännäs liikaa ja juttu meni enemmänkin seurusteluks.
        Toisen parin kanssa päästiin sitten heti asiaan ja voimme kertoa että oli kyllä kokemisen arvoista sillä niin paljon kaikki nauttivat seksistä että kannattaa kokeilla.

        Me ainakin aiomme harrastaa tätä viellä monet kerrat sen lisäksi että kaikki saivat nauttia seksistä vieraan kanssa niin tämä kokemus jotenkin piristi muutenkin suhdetta.


    • on.

      Alkuun meni ihan hyvin, kaikki sopi kaikille. Jonkin ajan kuluttua tuli tilanne, että jouduin valitsemaan vain yhden kerrallaan. Myöhemmin toinen suhde loppui kokonaan...

    • jonne

      täällä on kaikenlaisia sairaita liikkeellä! Menkää hoitoon...

      • Anonyymi

        Kui??mä olin ekaa kertaa viime yönä kimppaa ja samojen kanssa uusista tiedossa.


    • Anonyymi

      Vuosien varrella myös huonompia kokemuksia. Jokunen mies ymmärtänyt väärin miksi pari hakenut hänet yhteiseen petiin. Nämä miehet yrittävät iskeä naisen itselleen, yleensä siinä vaiheessa kun kiemurtelen ja huudan orgasmin tuomasta nautinnosta. Toinen ryhmä miehiä taasen ei tiedosta alkoholin kohtu käyttöä. N53

      • Anonyymi

        Terveisin vitun ukko64


    • Anonyymi

      Turun skenessä seikkaillut jo vuosia ja mustasukkaisuus , sukupuolitaudit , mielisairaudet , hyväksikäytöt lapsena , raiskaukset ja monet muut unohtuvat kun näistä kimppa , parinvaihto ja muut treffit asioista keskustellaan.
      Myös mustamaalaminen ja muista paskan puhuminen ihan arkipäivää.
      Yksinäiset naiset kyttäävät ja kilpailevat miehistä , syntyy kuppikuntia ja parit sekoilevat toistensa kanssa.
      Jos nämä kestää niin onhan tämä mukava harrastus ja näin sinkkuna ollessa ei seksistä ole puutetta ja vaihtelua on tarjolla.

      • Anonyymi

        Joku uskaltaa kirjoittaa kerrankin totuuksia👍👍👍


    • Yksi ainoa huono kokemus löytyy kimppailuista. Erään pariskunnan kanssa. Se rouva oli mukana hieman vastentahtoisesti, vain koska miehensä halusi. Sen pariskunnan kanssa ei uusintoja syntynyt. Loput kuusi kokoonpanoa, joissa olen kimpaillut, ovat olleet hienoja juttuja.

      Kyllä sen niin täytyy olla, että kaikki ovat mukana omasta halustaan.

      • Anonyymi

        Vain idiootit suostuu


    • Anonyymi

      Kostean baari-illan jatkoksi päädyimme ystävättäreni ja mieheni kanssa sänkyyn. Ensiksi nuolimme toisemme naisten kesken ja lopulta mieheni tuli mukaan ja olihan se kiihottavaa vieressä katsella kun mieheni pani toisen kanssa laueten häneen. Spermaa valuva toisen naisen pillu oli niin irstas näky että itse laukesin sitä katsellessa.

      • Anonyymi

        Ja kumminkin luit isojen poikien lehtiä ja leikit silikoni sannilla kjäh kjäh 🤣 😂


      • Anonyymi

        Uuuh! Tämä olisi ollut kiva nähdä!


    • Anonyymi

      Itsellä myös huonoja kokemuksia löytyy mutta pääasiassa hyviä.
      Olen miehenä ollut kolmantena yhden parin kanssa ja se päättyi itseni kannalta aika huonosti. Lyhykäisyydessään homma meni näin, pari halus miehen mukana ja oma mies katselee vain no siinä aikani naisen kanssa touhusin ja itse seksiin mentiin olin naisen päällä kun mies ilmeisesti sai jonkun mustasukkaisuus kohtauksen ja nappas mua olkapäästä kiinni ja lensin lattialle siitä sitten otin muutaman nyrkin iskun naamaan niin se sitten vähän niin kuin päättyi siihen. Eli ei ne hommat mee aina ihan nappiin

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe