Sinänsä hyvä palsta huononee, kun kehittymättömät ihmiset puuttuvat kirjoitteluillaan tähän,aiheuttaen aivan turhaa suukopua.
Tyypillistä muuten juuri kehittymättömille!
Sinne vaan kasvamaan,palataan asiaan kun on järki kasvanut.Lapsuus vaivaa!
Painu 25-vuotiaiden pariin!
5
480
Vastaukset
- Kaarina
Olen samaa mieltä kanssasi vaikkakin olisin toivonut sinun erittelevän tarkemmin ketä tarkoitat. Se ei ehkä ole kaikille selvä.
Voi tietenkin olla niinkin, että olen itse nyt olettanut sinun tarkoittavan häntä jonka ilmaisin otsikossa ja sinä olisitkin tarkoittanut jotain toista henkilöä.
No se siitä. Läpinäksi meni, mutta kannatetaan.- Nelikymppinen
Hänellehän tietenkin,vaikkakin oli ehkä epäselvää.
Pysyn vielä kannassani ihan hyväntahtoisesti,muistaen omien lapsieni kanssa käydyt keskustelut heidän ollessa teini-iässä!
Tätä nykyään on jo paljon antoisampaa vaihtaa mielipiteitä heidänkin kanssaan,kun ns. järki on kasvanut ja sen lisäksi tullut elämän kokemusta ja perspektiiviä.
Oppia ikä kaikki,voisi olla positiivinen päätös tälle aiheelle! - Turhautunut!!!
Tämä nuori&kapinallinen kuten muut naamansa aukojat on huomion kipeitä teinejä jotka saavat nostettua omaa egoaan sillä että haukkuvat ja aukovat päätänsä vnhemmille ihmisille!!! Sillä jos nämä hnkilöt keskustelisivat nuorten palstalla kukaan ei jaksaisi kuunnella heitä ja ne saisivat isot haukut päällensä, siispä heidän täytyy kovistella täällä!!!
- Nuori ja kiinteä
Turhautunut!!! kirjoitti:
Tämä nuori&kapinallinen kuten muut naamansa aukojat on huomion kipeitä teinejä jotka saavat nostettua omaa egoaan sillä että haukkuvat ja aukovat päätänsä vnhemmille ihmisille!!! Sillä jos nämä hnkilöt keskustelisivat nuorten palstalla kukaan ei jaksaisi kuunnella heitä ja ne saisivat isot haukut päällensä, siispä heidän täytyy kovistella täällä!!!
Tuota, jos minua tarkoitit niin olen kyllä jo muuttanut tyyliäni. En todellakaan ole kapinamielinen.
- unski
jos joku sanoo, että vanhus on paska,
niin sille on tullut traumoja,
jostakin ilkeästä vanhuksesta,
ei se tarkoita, että kaikki vanhat ovat ilkeitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876