Chrysler club Finland

speedy

terve,

mielenkiinnosta kyselen, onko Suomessa klubia kyseiselle automerkille...?

11

3153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saratogaman

      ...aloittaa klubi-toimintaa, mutta saatuani clubin nettisivut kuntoon ja kerättyäni sinne kuvia, linkkejä yms. ei odottelusta huolimatta kiinnostusta porukalla kerhotoiminnan aloittaamiseen riittänyt, joten 3 kk:n jälkeen poistin kyseiset sivut tarpeettomina.
      Mikäli kiinnostusta jossain vaiheessa enemmän ilmenee, voidaan tietty koettaa uudelleen.
      Sähköpostiosoite on [email protected]
      ja sinne voi toki laittaa ajatuksia ja vinkkejä.

      Tarkoitus oli järjestää kokoontumisia jne. ja nettisivuilla käydä keskusteluja sekä vaihtaa vinkkejä 80-00 vuosilukujen Chryslereistä ja kuva- sekä vinkki-aineisto sivuilla käsitteli mm. Saratoga, Voyager, PT Cruiser, Sebring yms. malleja.

      Kuten sanottu, voihan tuota toimintaa koettaa käynnistellä toistamiseen, jos löytyy edes 5-10 kiinnostunutta "hyrsleristiä"-

      • saratogaman

        Sorry, unohdin Neonit äskeisestä listasta pois.
        Totta kai nettisivuilla oli runsaasti kuvia rakennelluista Neoneista sekä linkkejä, yms.
        Eli mielestäni kaikki Chrysler mallit pitäisi ottaa kerhoon mukaan.


      • tuontiautotkinko???

        mahtuuko kerhoon myös tuontiautoilla ajavat vai kuuluuko chrysler-kerhokin "suomi-auto" maniaan???


      • PT-CRD
        tuontiautotkinko??? kirjoitti:

        mahtuuko kerhoon myös tuontiautoilla ajavat vai kuuluuko chrysler-kerhokin "suomi-auto" maniaan???

        Kyllä pääset mukaan kerhoon


      • tuontiautotkinko??? kirjoitti:

        mahtuuko kerhoon myös tuontiautoilla ajavat vai kuuluuko chrysler-kerhokin "suomi-auto" maniaan???

        Eiköhän kaikki käy luulisin😉


    • chrysler-sihteeri

      ...eli koska meitä halukkaita löytyi jo muutama, niin aloitimme omien sivujen kehittelyn osoitteessa http://groups.msn.com/chryslerclub ja jos haluat mukaan niin laita meiliä osoitteeseen [email protected] ja lähetämme sinulle lisätietoja. P.S. Jäsenyys on ihan ilmaista ja vapaaehtoista ja edellyttää kärsivällisyyttä sivujen rakentelun ja kehittelyn suhteen.
      Kaikki apu on myös tervetullutta!

      • Jo on

      • Neonisti
        Jo on kirjoitti:

        http://www.saunalahti.fi/~fma/

        Finnish Mopar Assosiation on enemmänkin minun mielestäni vanhojen Dodge ja Plymouth sekä Chrysler harrastajien kerho. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin nyt kaivataan uudemmille malleille yhteistä klubia, joten tämä uusi foorumi on ihan tervetullut lisä.


    • Sebring man

      Tämä olisi aikaslailla kiinostava juttu chrysler clubin perustamisesta.Minä ainakin mukaan jos vain tulee tästä jotain....Katsotaan miten paljon tulee kiinostuneita HYVÄN automerkin valinneista..

    • Oisko kellään jäänyt nurkkiin ylumääräistä 300 c:n takaoven kromilistaa

      • Huom! vasemman puolen takaoven


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe