onko kunnon ihmisiä jossakin?olisi kiva tutustua SINUUN kunnon ihminen,
en löydä heitä enää!!Vastuuntontoinen
onko SINUA enää??epäilen...
Onko kunnon ihmisiä jossakin!
10
615
Vastaukset
- Ville Vallaton
mitäköhän tarkoitat kunnon ihmisellä?
Toisilla ihmisillä on toisenlaiset arvot ja toisilla toiset...jotkut ovat uskovaisia ja heille kunnon ihminen on vain uskovainen... juopolle voi vain juoppokaveri olla kunnon ihminen jne... Mitkä ovat sinun arvosi ja millainen on sinun mielestäsi kunnon ihminen? - lumikukka
Uskon,että on kunnon ihmisiä vielä ja paljon:)
Mikä on sinut saanut epäilemään, onko kunnon ihmisiä?
Maailmanpahuusko?
Ajanhenkikö?
ym....
Mutta kerroppa, millaista sinä pidät kunnon ihmisenä??- äityli
Minäkin pidän itseäni kunnon ihmisenä.
Kuitenkin voi olla että sinun kriteerisi kunnon ihmisistä on toisenlainen kuin minulla.
Kerrohan tarkemmin niin taatusti löydät mieleisesi kunnon ihmisiä vaikka kuinka paljon.
Ihmettelen mistä olet etsinyt kun et ole löytänyt.
- myös kunnon ihminen
Kyllä, ja paljon.
Et taida osata etsiä.
Toivottavasti kuitenkin sinunkin seuraasi sellainen tulee. Onnea etsimiselle. - osmo
vai onko kunnon ihminen joku
uusi sukupuoli, femalen ja malen
väliltä- rva kunnon olento
Tuota minäkin olen jäänyt ihmettelemään. Ei mitään vihjettä mikä olet eikä myöskään edes vihjettä mikä on mielestä se kunnon ihminen.
Hirveän vaikea arvata rivien välistä, mutta minä luokittelen itseni kunnon ihmiseksi.
- jousimies vm.61 nainen
onko kunnon ihmisiä olemassakaan?
Miten kriteerit asennetaan ja kuka ne antaa? Mun mielestä itse kenelläkin varmaan on parantamisen varaa, tavalla tai toisella, joten eiköhän meidän kaikkien olisi tsempattava siinä asiassa, ja jättää toisten arvioiminen kokonaan. Katsotaan vaan omaan napaamme, ja mietitään olisiko siinä parantamisen varaa. Eikö niin? Kaikella kunnioituksella, hyvää kevättä.- ed
KUNNON ihminen voisi olla esim. ihminen, jolla on vähintään keskimääräisen hyvä fyysinen kunto esim. cooperin testillä mitattuna. Silloin noin puolet suomalaisista olisi kunnon ihmisiä, ja loput eivät. Voisi myös sopia niin, että vain 10 % kelpaa kunnon ihmisiksi, tai 0.1 prosenttia. Silloin olisi jo vaikea löytää. Toisaalta voisi ilahduttaa mahdollisimman useita esim. sopimalla, että 99.99 % on kunnon ihmisiä ja loput ei Vielä jos uuskieltä kehiteltäisiin vaikkapa sellaiseksi, että 'jokainen ihminen on kunnon ihminen', niin ollaan kaikki NIIN tyytyväisiä.
Ennen kuin tämä asia olisi selvitetty, ei voi ottaa kantaa alkuperäisen kysyjän aivoituksiin.
- kunnollinen
on kyllä täälläkin yksi kunnollinen
- irkku
kyllä niitä vielä löytää vaikka vähissä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 566005
- 575452
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1103849- 543802
- 143735
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930