PIA NOLVI

------

kuka muistaa pia'n taisi olla jonkin sortin missukka.
mitä tekee tänään

11

9088

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Tuula Polvi?

• ----

kyllä se oli pia nolvi

• täh?

Pia Nolvi on H&M ,Hansan myymäläpäällikkö ei missi.....Tuula Polvi oli kai missi...?

• Missiasiantuntija

Mä muistan. Miten sen näköinen muija voi päästä missikisoihin, sitä silloin ihmettelin. Eikä ollut käytöstavoiltaankaan minkäänmoinen.

• allu

Asuu nykyaan vissiin Brysselissa, ei ole H&M:n myymalapaallikko, ehka joku toinen Pia Nolvi.

• Jore

Muistan Pian hyvin, hän oli selkeästi parhaan näköinen pakkaus ja tietääkseni on tätä nykyä naimisissa jonkun onnellisen sankarin kanssa. Ikävä että politiikka painoi kisoissa ja silmäpussikirsi vei potin.

• Muistan

Pia Nolvi oli missikisoissa finalistina 1992 (kts. linkki - siellä on myös kuva). Hyvän näköinen tyttö. http://www.pageantopolis.com/international/finland_1990-94.htm
        Teki mallin töitä ja taisi olla Hymy-lehden Hymy-tyttökin joskus samoihin aikoihin. Silloin TV:ssä pyörineen Megavisan "Megatytöksi" oli myös ehdolla, mutta ei ikävä kyllä tullut valituksi. Olin kilpailemassa Megavisassa silloin kun P.N. juonsi kokeeksi pari kisaa yhtenä Megatyttö-kandidaattina, ja hän oli kyllä näyttävä nainen luonnossakin. Enkä huomannut käytöksessä mitään moitittavaa.

• MMMMMM
        Jore kirjoitti:

Muistan Pian hyvin, hän oli selkeästi parhaan näköinen pakkaus ja tietääkseni on tätä nykyä naimisissa jonkun onnellisen sankarin kanssa. Ikävä että politiikka painoi kisoissa ja silmäpussikirsi vei potin.

MINÄS VUONNA TÄMMÖNEN TYTTELI OLI

• Juippii
        MMMMMM kirjoitti:

MINÄS VUONNA TÄMMÖNEN TYTTELI OLI

Taisi olla 1992

• Anonyymi

Hymytyttö 90-luvun alussa. Valittiin elokuvaan Tuulen viemää.

• Anonyymi

Hymytyttö ysärin alusta. Muistan lehtijuttuja joissa kehui itseään. Lehdessä kirjoitettiin, että on "söpö ja huumorintajuinen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe