PIA NOLVI

------

kuka muistaa pia'n taisi olla jonkin sortin missukka.
mitä tekee tänään

11

8629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Tuula Polvi?

• ----

kyllä se oli pia nolvi

• täh?

Pia Nolvi on H&M ,Hansan myymäläpäällikkö ei missi.....Tuula Polvi oli kai missi...?

• Missiasiantuntija

Mä muistan. Miten sen näköinen muija voi päästä missikisoihin, sitä silloin ihmettelin. Eikä ollut käytöstavoiltaankaan minkäänmoinen.

• allu

Asuu nykyaan vissiin Brysselissa, ei ole H&M:n myymalapaallikko, ehka joku toinen Pia Nolvi.

• Jore

Muistan Pian hyvin, hän oli selkeästi parhaan näköinen pakkaus ja tietääkseni on tätä nykyä naimisissa jonkun onnellisen sankarin kanssa. Ikävä että politiikka painoi kisoissa ja silmäpussikirsi vei potin.

• Muistan

Pia Nolvi oli missikisoissa finalistina 1992 (kts. linkki - siellä on myös kuva). Hyvän näköinen tyttö. http://www.pageantopolis.com/international/finland_1990-94.htm
        Teki mallin töitä ja taisi olla Hymy-lehden Hymy-tyttökin joskus samoihin aikoihin. Silloin TV:ssä pyörineen Megavisan "Megatytöksi" oli myös ehdolla, mutta ei ikävä kyllä tullut valituksi. Olin kilpailemassa Megavisassa silloin kun P.N. juonsi kokeeksi pari kisaa yhtenä Megatyttö-kandidaattina, ja hän oli kyllä näyttävä nainen luonnossakin. Enkä huomannut käytöksessä mitään moitittavaa.

• MMMMMM
        Jore kirjoitti:

Muistan Pian hyvin, hän oli selkeästi parhaan näköinen pakkaus ja tietääkseni on tätä nykyä naimisissa jonkun onnellisen sankarin kanssa. Ikävä että politiikka painoi kisoissa ja silmäpussikirsi vei potin.

MINÄS VUONNA TÄMMÖNEN TYTTELI OLI

• Juippii
        MMMMMM kirjoitti:

MINÄS VUONNA TÄMMÖNEN TYTTELI OLI

Taisi olla 1992

• Anonyymi

Hymytyttö 90-luvun alussa. Valittiin elokuvaan Tuulen viemää.

• Anonyymi

Hymytyttö ysärin alusta. Muistan lehtijuttuja joissa kehui itseään. Lehdessä kirjoitettiin, että on "söpö ja huumorintajuinen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      156
      6799
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      31
      3926
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      110
      1858
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      59
      1848
    5. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      191
      1438
    6. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      81
      1431
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1081
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      13
      974
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      969
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      223
      936
    Aihe