oletko härkämies, joka olet joskus luopunut leijonanaisesta omasta tahdostasi? ois kiintoisaa tietää..
oletko härkä(miespuolinen)
8
920
Vastaukset
- taurusman
Minä halusin ja yhdessä sovimme että tiemme leijonanaisen kanssa eroavat. Leijonanaiseni ei olisi halunnut erota, mutta minun halutessa suostui siihen.
En tiedä oliko se hyvä vai huono, mutta ero oli kerrasta selvä leijonalleni. Minä olisin vielä halunnut selvittää ja kertoa syitä jne. mutta leijona vain pakkasi ja lähti, kyyneltäkään en nähnyt. Puhelinnumeronsakin muutti.
Tein silloin oikein, mutta kirveltää kun hänet näen, leijona tervehtii asiallisesti hieman hymyillen mutta siihen kaikki jää, asiallisen viileää kuin koskaan ei seurusteltu olisikaan.
Ero leijonanaisen kanssa on varmaan maailman helpoin, hän ei itke, roiku, vaadi selittelyjä eikä elämääsi enää millään tavoin ota yhteyttä.
Minä olisin halunnut nähdä tunteita ja selvittää miksi meille näin kävi, ero oli minulle paljon vaikeampi kuin kuvittelinkaan.
Mietinkin joskus, onko totta että leijona(joka elää suurella tunteella), suree todella pitkään yksikseen....miksei leijona näytä suruaan muille??
Mutta sanonta, että leijonan rakastaminen jättää jälkensä sydämeen, pitää paikkansa.- leijonanainen
Kun ero tulee, niin leijona ei tunteitaan näytä, sehän olisi kasvojen menettämistä joka ei sovi ylväälle leijonalle. Mutta voit olla varma että leijonasi on surrut pitkään ja syvästi, itkenyt litroittain ja huutanut sekä raivonnut yksikseen ollessaan. Leijonan on niin vaikea näyttää tappion tunteitaan ja erosurua vieläkin vaikeammin näyttää, ainakaan exälleen. Niinhän petoeläinkin haavan saatuaan vetäytyy yksinäisyyteen itseään hoitamaan.
- pentalooni
leijonanainen kirjoitti:
Kun ero tulee, niin leijona ei tunteitaan näytä, sehän olisi kasvojen menettämistä joka ei sovi ylväälle leijonalle. Mutta voit olla varma että leijonasi on surrut pitkään ja syvästi, itkenyt litroittain ja huutanut sekä raivonnut yksikseen ollessaan. Leijonan on niin vaikea näyttää tappion tunteitaan ja erosurua vieläkin vaikeammin näyttää, ainakaan exälleen. Niinhän petoeläinkin haavan saatuaan vetäytyy yksinäisyyteen itseään hoitamaan.
Miksi herran jestas nainen, oli sitten leijona tai ei, ei voi tunteitaan näyttää erotilanteessa. Mä en ois ainakaan lähtenyt jos oisin tiennyt leijonanaiseni tunteista mua kohtaan, luulin ettei se enää tykkää musta. Myöhemmin kuulin kavereilta aivan muuta, mut se oli jo myöhästä. Ilman tunteiden näyttämistä on olo vähä niinku sokeella.
- sarvipää
Mä(härkä)erosin vaimosta(leijona)aikoinaan. Hain eroa omista henkilökohtaisista syistä, en ollu vielä valmis sitoutumaan perhe-elämään ja meillä oli kaksi pientä lasta.
Kuten edellä olevas kirjoituksessa oli, leijonasta on helppo "päästä irti". Kun kerroin haluavani eron, niin käytännössä lakkasin olemasta vaimolle. Hän piti kiinni sovituista asioista, mun niistä joskus lipsuen. Lapset, jotka nyt jo murrosikäisiä, ovat kertoneet ettei vaimo koskaan haukkunut eikä syytellyt mua, vaan kertoi että isällä vaan on nyt vähä ongelmia.
Oikeestaan vasta nyt vanhempana ja monia naissuhteita läpi käyneenä tiedän miten hyvä leijonavaimoni oli. Nyt toisinaan kadun, mutta olin silloin liian nuori hyvin vankasti sitoutuvalle leijonanaiselle.
Sureeko leijona kysyttiin edellä, mä ainakin tiedän nyt että särjin vaimoni sielun pieniksi palasiksi. Edelleen hän elää ilman parisuhdetta ja lasten tuomisissa ja viemisissä ei vieläkään katso mua silmiin, esittää iloisen asiallista äitihahmoa. Mutta kun kerran on leijonansa oppinut tuntemaan niin sen katkeruuden ja surun näkee kaiken takana.
Mä puskin eron läpi kuin härkä, taakseni katsomatta, vapaudesta nauttien...aikani. Nyt vanhempana ja toivon mukaan viisaampana mietin usein mitä jos olisi ollutkin toisin, ehkä kaivatenkin.
Perheekseni edelleen luen lapsemme ja exvaimoni, joskus jopa unohtaen mainita ex-liitettä. Joskus olen yrittänyt pyytää häneltä anteeksi, mutta sanat tarttuvat kurkkuun.
Pari kertaa olen juovuspäissäni mennyt hänen luo, jolloin hän on peitelly nukkumaan mut lastensänkyyn ja aamuksi järkännyt itsensä pois että olen voinut lähteä kotiin kasvoja menettämättä.
Elämässä on valintoja, osa hyviä, osa huonoja, joissain valinnoissa kumpaakin. - härkämies
Mä jätin leijonatytsyn, ei siinä mitään sen ihmeempää ollut. Maailmahan on täynnä naisia.
- zorro
No monta vuotta oltiin leijontytön kanssa kimpassa,se oli aikamoista myrskyä ja riitelyä et eipä sitä vaikuttanut jatkaa..
- härkäboy
Ajoin leijonan tiehensä,ja olin siitä niin hiton ylpee. Mutta kukaan ei tunnu miltään sen jälkeen. Haluisin leijonan takaisin ja juuri sen leijonan.
- Taurusman
Luovuin ja nyt kaipaan! Vaikka en usko että horoskoopeilla on mitään tekemistä ihmissuhteissa,sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169