Eli eka kertani: Olin kamujeni kanssa kesämökillä ja me pääteltiin järjestää bailut sinne tuli 4tyttöö ja 5poikaa Sit hetken päästä yks niistä pojista tuli mun luokse ja hipelöi mua perseestä mä aluks olin vaa sillee niinkun mitää ei olis tapahtunutkaan Sit joskus yöllä noin 12aikaa olin menossa vessaan mutta se poika olikin sielä sanoin sille "sori ei ollut tarkotus" sit se kundi sano "ei mitään" sit aattelin lähtee poispäin
Sit mä lähin pois sieltä bilettää myohemmin illalla noin 3aikaa yöllä mä menin nukkuu vieras huoneeseen mutta sit yöllä se kundi änki sinne mun kaa samaan huoneeseen se sano "mä rakastan sua baby" sit mä kattelin sitä siinä hetken aikaa ja lähin vetää pois päin... sit möhemmin noin 5aikaa aamulla se kundi tuli käytävällä vastaan ja sanoi "Rakastan sua oikeesti" Sit se SUUTELI MUA olin siinä vähän sillee että daa.....
Ja sit se otti mua kädestä kiinni ja veti mut huoneeseen ja otti multa housut pois... en vastustellu koska olin kännissä.... sit se otti itteltäänkin ja alko aluks hiplaa mun tissejä
sit aattelin läpsästä sitä mutta sit se Sano "olet mennyttä" sit se otti sen peniksen käteensä ja alko hiplata mua sillä! sit mä sanoin "lopeta" se vastas "etkö haluukkaa mua?" sit vastasin "tietty" sit se tyrkkäs sen jätti peniksensä mun suuhun ja käski "ime" ja aloin vähän peloissani imeä myöhemmin se otti sen pois
Ja tunki sen peniksensä mun Takapuoleen huusin" ei en halua" sit se tyrkkäs sen sinne pari kertaa sit tönäsin sen pois siitä ja lähin menee....
PS en jaksanu laittaa pilkkuja ja pisteitä ja mitään muutakaan :D
Oma eka kerta tähän alle vaan.
Eka kertani (kertokaa ekasta kerrastanne)
Buhuu
7
5362
Vastaukset
- ...
Musta toi ei ollu uskottava juttu.Omaani en kerro.=)
- n86
:D :D :D uskomattoman hyvä läppä! :D
- Jussi_03
ei ollut mistään kotoisin. Älä kirjoita enää!
- Ei-teini
Painu ny teinipillu vittuun täältä.. TOSI uskottavaa...
- minsku
näinhän se menee :D :D :D
- Hugo
Siis, et osannut laittaa välimerkkejä!
- angel
Tää oli maailman tyhmin novelli mitä oon koskaa kuullu. Ja jos toi ees on totta nii se oli ainaki raiskaus ja tollasist asioist ei kannata lesoo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663245
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272303Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281785Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291271Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177