Haluaisin kokeilla ihan kotiuunissa poliinin polttoa.Olen maalannut kulhon valuvalla lyysterillä.Kuinka kauan pidän kulhon uunissa?
Posliinin poltto
7
6926
Vastaukset
- tarkoitat
tavallista posliiniväriä,niin kotiuuni ei todellakaan riitä.En nyt tarkkaan muista lämpötiloja,mutta noin 900 astetta tarvitsi joku väri.Esim.Sinooperi polttaa asiakkaan töitä.
- minna
Jos kotiuunissa aiot polttaa posliinia, tarvitset tähän soveltuvat värit. Niitä on ainakin Sinooperissa, varmaan muissakin askarteluliikkeissä.
www.sinooperi.fi- salla
kertokaa nyt vaa se minuuttimäärä.Puhuin kokeilusta,kunhan testaan!Tiedän kyllä missä posliinia poltetaan.
- ei ymmärrä?
salla kirjoitti:
kertokaa nyt vaa se minuuttimäärä.Puhuin kokeilusta,kunhan testaan!Tiedän kyllä missä posliinia poltetaan.
Jos todella haluat kokeilla maaleja kotiuunissasi niin sitten sun täytyy varmaankin kokeilla tuo lämpötilakin, koska lysterit todella vaativat 900 asteen polttolämpötilan.
- kysynyt
kaupasta,mistä värinkin ostit!
- ent. maalaaja
Oletko ajatellut että joudut kokeilusi jälkeen jynssäämään uunisi aikalailla hyvin jos meinaat siellä jotain kokata.
Lysterithän on myrkyllisiä, kaipa sieltä uunista huoneilmaankin syntyy myrkyllisiä höyryjä.
Harkitse vielä.- salla
kokeiltu on ja sain ihan hienoja kukkaruukkuja.Väri ei tullut mikä piti,mutta muuten kyllä.
Uuni kyllä pysyi ihan puhtaana ja hengissäkin ollaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899