Pudotin stereoitteni etupaneelin lattiaan, minkä jälkeen LED-näyttö ei ole enää pelannut. (Palaa erittäin himmeästi). Olisiko kenties jokin juotos murtunut tms.? Onkohan vikaa mahdollista korjata omin konstein? Stereot ovat mallia Panasonic RD815L. Kyselin korjauksesta hifiliikkeessä. Sanoivat, että korjaaminen maksaa luultavasti maltaita, konetta sen tarkemmin tutkimatta...
LED-näyttö rikki
6
1000
Vastaukset
- Pate
Moikka, ainakin itse yrittäisin omatoimista korjausta. Tuskin sieltä muuta on kuin joku folio poikki. Ei muuta kuin vekotin auki ja silmä käteen. Kyllä se viallinen kohta pitäisi näkyä varsin helposti.
Kun saat viallisen kohdan korjattua niin jos mahdollista testaa LED-näytön toiminta ennen lopullista kasausta...
Missäpäin Suomea (?) kyseinen hajonnut laite muuten sijaitsee?- lalli
Kiitän neuvosta. Avaan vehkeen ja kokeilen korjata ite. Sijainti on Lappeenranta.
- Pate
lalli kirjoitti:
Kiitän neuvosta. Avaan vehkeen ja kokeilen korjata ite. Sijainti on Lappeenranta.
No jopas sattui, Lappeenranta on omakin sijaintini :-) Jos ei korjaus onnistu niin heitä se Paten harrastepajalle...
- lalli
Pate kirjoitti:
No jopas sattui, Lappeenranta on omakin sijaintini :-) Jos ei korjaus onnistu niin heitä se Paten harrastepajalle...
Hyvähyvä! Pidetään mielessä...
- Esco
Pate kirjoitti:
Missäspäin Lappeenrantaa sijaitsee Paten paja???
Olis pari Pioneerin soitinta hajalla ja pitäs saaha kuntoon! - Pate
Esco kirjoitti:
Missäspäin Lappeenrantaa sijaitsee Paten paja???
Olis pari Pioneerin soitinta hajalla ja pitäs saaha kuntoon!Moikka, laitapa sähköpostia osoitteeseen
[email protected]
Ylläoleva osoite on siis sellaisenaan toimiva, älä poista "roska"-osuutta...
Kerro samalla että minkälainen soitin on kyseessä, minkälainen vika?. Harrastepuolella on tullut korjattua jokunen Pinohiiren auto-CD-soitin, lisäksi joitakin kotisoittimia. Vain yhden soittimen olen saanut lopullisesti rikki ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033812Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii602406Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472203
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561247
- 701147
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1241117