Mitä voisin tehdä Simssissä?

PäTkiS

Niin mitä voisin tehä siinä?
Kun en oikee keksi.. Yhesti kun tein perheen ja talon sille enkä käyttäny koodei ni ei eees riittäny talon tapetteihin eikä lattioihin rahat ni .. Sillee.. xI
No.. Ideoita?

10

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PäTkiS

      Mulla on nää "lisäosat": Deluxe edition, Lemmikit, Hot date, house party, taikaa.

      • salle

        Tee pienenpi talo... =) nii rahat riittää kyllä.. tee siit tyypistä taikuri ja toisesta vaikka supertähti =D


    • mievaa...

      Nii, kannattaa tehdä ensin pieni talo ja sinne halvimmat tavarat.
      Sitten alat tehä niitä karisma, luovuus, kunto ym... pisteitä.
      Sit otat hyvän työn. Ja yrität saada ylennyksii jne...
      Ja kun rahaa on tullut ostat lisää kamoi ja laajennat taloa jne...

      Tai sit kun teet perheen ni teet siihen yhen aikuisen (vaikka nainen) ja toiseen taloon miehen ja yrität saada sen miehen naisen kanssa naimisiin jolloin sen miehen rahat siirtyy naiselle... :)

    • *lollyPoP*

      tee rahakoodeja (tietokoneella)
      eka paina Ctrl ja samaan aikaan ylöspäin olevaa nuolta(sen yläpuolella) ja sitte painat vielä C:tä samaan aikaan ja sitte sinne yläkulmaan tulee sellanen harmaa palkki mihin kirjotat !;!;!;!;!;!.o tollasen jutun ja painat enterii tosi paljon vaik siihen tulee sellanen huomautus (älä välitä siitä) niit on kyl monii muitaki koodeja mut toi auttaa raha-pulaan!!!

      • ansku

        ennen näitä ;!;!;!;! merkkei pitää kirjottaa rosebud=D


      • *lollyPOP*
        ansku kirjoitti:

        ennen näitä ;!;!;!;! merkkei pitää kirjottaa rosebud=D

        juu tais sellanen *"pikkUseiKka"* unohtuu xD


      • PäTkiS
        *lollyPOP* kirjoitti:

        juu tais sellanen *"pikkUseiKka"* unohtuu xD

        Kyllä tiiän niitä koodeja, ja mulla ei sit oo superstarii ni en voi tehä niistä staroja, ja oon jo tehny sillee et eka miehen johonki ja sit naisen jonnekki ja sitte "yritin" saaha ne yhteen ja se onnistukki...


      • PäTkiS
        PäTkiS kirjoitti:

        Kyllä tiiän niitä koodeja, ja mulla ei sit oo superstarii ni en voi tehä niistä staroja, ja oon jo tehny sillee et eka miehen johonki ja sit naisen jonnekki ja sitte "yritin" saaha ne yhteen ja se onnistukki...

        Oon käyny sipsisimssis ja oon yhen laittanu sillee töihin ja sain sen ylennyksii niin paljo et enää ei tule.. xI


    • oujeah

      Draama, draamaa, draamaa.

      Mä itse keksin aina mielikuvituksen avulla kaikkee jännää Simssissä :DD viimeksin tein kuuluisan pariskunnan, nainen petti miestä yli 9 miehenkaa mutta sai anteeks ja vielä nainen itse muuttui vampyyriksi ja mieskin, juuri silloin kelasin että pariskunta yhdessä vämpyyrinä voisivat tehdä vämpyyri kaksosia xD mutta kaiken esti naisen kuolema, kiinnitin huomioni juuri muualle ja siinä samassa nainen makasi kuolleena bileissä... Ja nyt kun mun edelliset suunnitelmat menivät pieleen, keksin jo uuden perheen. Siinä olisivat 1 nuori teini joka käy aika - työtä maksaessaan laskut ja ruuat. Yksi poika lapsi, tyttö vauva ja vain yksi aikuinen että voisin pelata Simsiä. Lukitsen itse aikuisenn seinien taakse missä, tottakai saa tehdä omat perustarpeensa. Mutta ei nähdä vauvaa tai ketään muuta lapsista / teinistä. Tyttö teini hankkii perhelleensä elantonsa itse, samalla kun käy koulua : ) katotaan mitä tulee tapahtumaan, vaiko onnistumaan.

    • Gaga

      Ite tykkään tehä haasteita. Esim not so berry, mut ilman mitään lisäreitä. Jne. Ja tykkään varsinkin rakentaa kartanoita/ rentoja ja isoja taloja. Sit teen niihin sopivat perheet ja niin...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe