Niin elikkä mulla on nyt noin viikon koskenut vasempaan korvaan ja tänään löysin sellaisen kohtuu ison patin oikean korvalehden alapuolelta...
Niin ja haluisin myös kysyä että onko noi imusolmukkeet ihan satunnaisissa paikoissa vai onko se normaalia että esim. Oikean korvan vieressä on imusolmuke mutta vasemman puolen korvassa ei tunnu mitään?
Korvan takana ihme patti
5
12993
Vastaukset
- Nainen
Mä en oo lääkäri, vaik oon lääketiedettä kotona itse opiskellu. Kummankin korvan alapuolella on imusolmukkeet jotka voi turvota tulehduksen seurauksena. Ja jos sul on korvaan koskenu ni veikkaan et sul vois olla jonkun sortin korvatulehdus. Mut kuten kirjotin en oo lääkäri, joten suosittelen, et meet pikimmiten lääkärin vastaanotolle ja kerrot oireet. Tsemppiä!
- Nainen 37-v
Minulla oli ihan samanlainen patti oikealla puolella korvanlehden alapuolella. Oli myös kipeä. (n.pari viikkoa sitten). Ajattelin silloin sen olevan imusolmuke. Toisella puolella ei tuntunut mitään. Unohdin koko asian ja nyt kun luin viestisi palautui asia mieleeni: kokeilin ja patti on hävinnyt (tai pienentynyt normaaliksi). Joten yritä unohtaa asia pariksi viikoksi ja kokeile sitten uudelleen. Jos patti ei ole poistunut voit käydä sitä näyttämässä lääkärillä.
- Mikko
Tai no ei se nyt aivan korvan alapuolella ole. Pikkasen posken puolella.Minulla on toisella puolella samanlainen, mutta pienempi pikkasen ylempänä.Elikkä tuskin on mitään vakavaa, mutta minulla on kyllä aika hirveesti noita turvonneita imusolmukkeita.
- -masa
Mikko kirjoitti:
Tai no ei se nyt aivan korvan alapuolella ole. Pikkasen posken puolella.Minulla on toisella puolella samanlainen, mutta pienempi pikkasen ylempänä.Elikkä tuskin on mitään vakavaa, mutta minulla on kyllä aika hirveesti noita turvonneita imusolmukkeita.
Mulla on ollut noita lahes tulkoon koko ikani. Laakarit ovat sanoneet aina, etta ei niille mitaan mahda. Sullakin varmaan 99.9 % varmuudella ei ole mitaan vakavaa!
- Emminen
Älä huoli. Ne imusolmukkeeet mitä on korvan takana,voivat turvota joskus!! Minulla ne on turvonnu montakertaa...Silloin on myös voinnu olla kurkku kipeä tai jotain muuta...Mutta jos ne ei häviä,suosittelen käymään lääkärin tai terkkari puheilla!! :) Älä huoli,ei se mitään vakavaa ole....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351