Niin, yritin selailla kaikki mahdolliset verkkokaupat läpi, saksalaisistakin kävin vilkuilemassa mutta mistään ei enää löydy kyseistä kameraa=( Myydäänköhän enää lainkaan? Mieluiten haluaisin tietty löytää Suomesta.
Koulussa on tullut käyteltyä kyseistä kameraa ja olen ihastunut ikihyviksi. E20-kameraan ei kuitenkaan ole varaa, joten jos tuon kympin jostakin löytäisi...
Jos joku osaa suositella suht. vastaavanlaista kameraa muilta valmistajilta, niin kertokaa ihmeessä!
Olympus CAMEDIA E10 (saako enää mistään?)
7
1411
Vastaukset
- eipä
Ei saa uutena. Ei valmisteta enää. Käytettynä voisi saada esim. Rajalalta.
- Myös Aloittelija
Heips
Oikeesti
Otai itseäsi sarvista kiinni
On päivän tai parin asia kun olet sinut kameran kanssa, oli se mikä tahansa
Älä osta ihan ikivanhaa
Halpoja saa, ruokahalu kasvaa syödessä.
Saat varmuudella jotain HPtä tai vastaavaa sanotaan 200€
Jos ostat halvempaa harmittaa se heti parin päivänj jälkeen
;-))
Tsemppiä- ???
Mitähän tuo edellinen yritti sanoa? eekymppiä on aika vaikee verrata johonkin 200 egee maksavaan hoopeelelupaskaan...kannattais edes vähän perehtyy ennen kuin avautuu...Etsi ihmeessä jostain vaikka käytetty eekymppi, on aika kymppi kamera vielä tänäänkin näitten "uutuksien" rinnalla.
- heguli
multa vois löytyä e-10 jos hinnoista sovitaan
- boheme69
Mulla on ERITTÄIN siisti E-10 varusteineen, EHKÄ (???) voisin myydä....? Upea optiikka ja hyvä kamera "vieläkin"....
Puh. 044-2552490, Hki kesk.
[email protected]
14.9.05 Hki klo 17.40.....
- huutaja__
huutonetistä... siellä näytti joku kauppaavan kyseisenlaista laitetta
- kari
Hei!
Oletko jo löytänyt Olympus Camedia E10:n? Voisin myydä omani. On vähän käytetty, uuden veroinen. Lisäksi salamalaite ja lisäakku. Kamera on loistovehje, mutta minun käyttöäni ajatellen liiankin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801896- 591758
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3571617Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691443Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101320Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä691227- 631169
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001077Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141045