Niin, yritin selailla kaikki mahdolliset verkkokaupat läpi, saksalaisistakin kävin vilkuilemassa mutta mistään ei enää löydy kyseistä kameraa=( Myydäänköhän enää lainkaan? Mieluiten haluaisin tietty löytää Suomesta.
Koulussa on tullut käyteltyä kyseistä kameraa ja olen ihastunut ikihyviksi. E20-kameraan ei kuitenkaan ole varaa, joten jos tuon kympin jostakin löytäisi...
Jos joku osaa suositella suht. vastaavanlaista kameraa muilta valmistajilta, niin kertokaa ihmeessä!
Olympus CAMEDIA E10 (saako enää mistään?)
7
1381
Vastaukset
- eipä
Ei saa uutena. Ei valmisteta enää. Käytettynä voisi saada esim. Rajalalta.
- Myös Aloittelija
Heips
Oikeesti
Otai itseäsi sarvista kiinni
On päivän tai parin asia kun olet sinut kameran kanssa, oli se mikä tahansa
Älä osta ihan ikivanhaa
Halpoja saa, ruokahalu kasvaa syödessä.
Saat varmuudella jotain HPtä tai vastaavaa sanotaan 200€
Jos ostat halvempaa harmittaa se heti parin päivänj jälkeen
;-))
Tsemppiä- ???
Mitähän tuo edellinen yritti sanoa? eekymppiä on aika vaikee verrata johonkin 200 egee maksavaan hoopeelelupaskaan...kannattais edes vähän perehtyy ennen kuin avautuu...Etsi ihmeessä jostain vaikka käytetty eekymppi, on aika kymppi kamera vielä tänäänkin näitten "uutuksien" rinnalla.
- heguli
multa vois löytyä e-10 jos hinnoista sovitaan
- boheme69
Mulla on ERITTÄIN siisti E-10 varusteineen, EHKÄ (???) voisin myydä....? Upea optiikka ja hyvä kamera "vieläkin"....
Puh. 044-2552490, Hki kesk.
[email protected]
14.9.05 Hki klo 17.40.....
- huutaja__
huutonetistä... siellä näytti joku kauppaavan kyseisenlaista laitetta
- kari
Hei!
Oletko jo löytänyt Olympus Camedia E10:n? Voisin myydä omani. On vähän käytetty, uuden veroinen. Lisäksi salamalaite ja lisäakku. Kamera on loistovehje, mutta minun käyttöäni ajatellen liiankin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984