Lempivärisi

marea

Siis pääsääntöisesti veskarit rakastaa värejä ja värikästä elämää:) Mutta mikä on rakkain värisi?
Minulla se on punainen.

29

2576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wind

      siinäpä ne...

    • mupsi

      En osaa kyllä nimetä yhtä ainoata rakkainta väriä. Mutta tässä muutama:
      -vaaleansininen,violetin kaikki asteet,turkoosi
      sekä punasen ja mustan yhdistelmä vaatetuksesssa ja sisustuksessa.

    • muusa

      Mä sisustan tummansinisellä ja huonekalut kirsikkaa. Talvella pukeudun punaisen ja mustan yhdistelmään. Kesällä vaatteet vaaleansinistä/ vaaleanpunaista ja valkoista.

    • vesimiäs (n)

      juu-u oranssi :)

    • blue

      sininen-blue

      • angelique21

        ..melkeen kaikki siniset erityisesti turkoosi.vesimiehille on kai aika yleistä pitää sinisestä tai vihreestä..ite en vihreestä pidä yhtään kuitenkaan.


    • Meikko

      PUNAINEN!! ehdottomasti! sitten myöskin viininpunainen ja sähkönsininen

    • Sadoll

      Vihreä, mutta pukeutuessa tumman sininen, viininpunainen tai musta.

    • vesimiesnainen

      vaatteissa musta...muuten kai vihreä

    • sini

      Ylivoimaisesti eniten miellyttää sininen. Muutkin värit puhtaina, ei sekoitettuna, ovat ihan kivoja :)

    • .. no joo

      Punanen joo kans... ^^ :)

    • minä..

      mulla on aina ollu sininen ja on edelleen..nykyään on myös punanenkin..=)=)=)=)

    • henna

      lempivärini on ehdottomasti punainen!! Vaatekaappi pullollaan punaista ja nyt punainen väri eksyy sisustukseenkin :)

    • Liinuli

      myös punainen...

    • AnGeL

      Sininen ja punanen ehdottomasti :D

    • Tiina

      ...kunhan on musta. Sisustus ruskeaa ja valkoista. Oranssi on myös mahtava väri!

    • Jaasu

      nii mun lempivärit ovat lila ja punainen.Sisustuksessa sininen.Valkoista ja ruskeaa välttelen.

    • Leena

      1.sininen
      2.violetti
      3.Musta
      4.oranssi
      5.vihreä

    • veskaritypy-90

      Mun lempiväri on sininen ja pinkki.Yllättävän monella täällä oli sininen..!? No ehkä vesimiehet tykkää "veden väristä" :D

    • kaktus

      Se on aina ollu sininen, mutta nykyään tykkään hirvesesti kaikista pääväreistä ja käytän niitä pukeutumisessanikin...

    • junebella

      Ehdottomasti se on sininen. Joskus on ollut myös musta ihan in, mutta sininen on paras.

    • fiona

      Keltainen! Lämmin, mausteinen auringonkeltainen, voisin syödä sitä väriä...

    • veskari85

      enpä usko et toi värien rakastaminen sopii kaikkiin veskareihin...
      minä en esimerkiks pidä väreistä...okei on mustaki väri mut kumminkin...
      eli lempivärini on musta enkä edes pukeudu muuhunkun mustaan...älkää käsittäkö väärin en oo mikään satanisti...

    • väreistä

      sininen, siniharmaa ja violetti

    • gissa

      mustat vaatteet on niin tyylikkäät ja ihanat tarkoin valitun väripilkun ja korun kanssa. grr. mutta ihailen värikkäitä ihmisiä ja värejä taiteessa..:)

    • vesimiesnaine

      kuulun varmaa tuohon vesimiesenemmistöön, eli sininen..näkyy aikapitkälti sisustuksessakin..

    • Minna

      Sisustuksessa ehdottomasti SININEN ja VIHREE.
      vaatteissa BEIGE ja PUNANEN

    • Katinka

      Lempiväri on sininen. Kaikki sinisen sävyt ja myös vihreän sävyt. Vaatetuksessa mieluummin punainen ja musta.

    • Anonyymi

      Olen vesimies mies ja raikas punainen on ehdottomasti lempivärini. Pidän myös muista raikkaista väreistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe