Siis pääsääntöisesti veskarit rakastaa värejä ja värikästä elämää:) Mutta mikä on rakkain värisi?
Minulla se on punainen.
Lempivärisi
29
2671
Vastaukset
- wind
siinäpä ne...
- mupsi
En osaa kyllä nimetä yhtä ainoata rakkainta väriä. Mutta tässä muutama:
-vaaleansininen,violetin kaikki asteet,turkoosi
sekä punasen ja mustan yhdistelmä vaatetuksesssa ja sisustuksessa. - muusa
Mä sisustan tummansinisellä ja huonekalut kirsikkaa. Talvella pukeudun punaisen ja mustan yhdistelmään. Kesällä vaatteet vaaleansinistä/ vaaleanpunaista ja valkoista.
- vesimiäs (n)
juu-u oranssi :)
- blue
sininen-blue
- angelique21
..melkeen kaikki siniset erityisesti turkoosi.vesimiehille on kai aika yleistä pitää sinisestä tai vihreestä..ite en vihreestä pidä yhtään kuitenkaan.
- Meikko
PUNAINEN!! ehdottomasti! sitten myöskin viininpunainen ja sähkönsininen
- Sadoll
Vihreä, mutta pukeutuessa tumman sininen, viininpunainen tai musta.
- vesimiesnainen
vaatteissa musta...muuten kai vihreä
- sini
Ylivoimaisesti eniten miellyttää sininen. Muutkin värit puhtaina, ei sekoitettuna, ovat ihan kivoja :)
- .. no joo
Punanen joo kans... ^^ :)
- minä..
mulla on aina ollu sininen ja on edelleen..nykyään on myös punanenkin..=)=)=)=)
- henna
lempivärini on ehdottomasti punainen!! Vaatekaappi pullollaan punaista ja nyt punainen väri eksyy sisustukseenkin :)
- Liinuli
myös punainen...
- AnGeL
Sininen ja punanen ehdottomasti :D
- Tiina
...kunhan on musta. Sisustus ruskeaa ja valkoista. Oranssi on myös mahtava väri!
- Jaasu
nii mun lempivärit ovat lila ja punainen.Sisustuksessa sininen.Valkoista ja ruskeaa välttelen.
- Leena
1.sininen
2.violetti
3.Musta
4.oranssi
5.vihreä - veskaritypy-90
Mun lempiväri on sininen ja pinkki.Yllättävän monella täällä oli sininen..!? No ehkä vesimiehet tykkää "veden väristä" :D
- kaktus
Se on aina ollu sininen, mutta nykyään tykkään hirvesesti kaikista pääväreistä ja käytän niitä pukeutumisessanikin...
- junebella
Ehdottomasti se on sininen. Joskus on ollut myös musta ihan in, mutta sininen on paras.
- fiona
Keltainen! Lämmin, mausteinen auringonkeltainen, voisin syödä sitä väriä...
- veskari85
enpä usko et toi värien rakastaminen sopii kaikkiin veskareihin...
minä en esimerkiks pidä väreistä...okei on mustaki väri mut kumminkin...
eli lempivärini on musta enkä edes pukeudu muuhunkun mustaan...älkää käsittäkö väärin en oo mikään satanisti... - väreistä
sininen, siniharmaa ja violetti
- gissa
mustat vaatteet on niin tyylikkäät ja ihanat tarkoin valitun väripilkun ja korun kanssa. grr. mutta ihailen värikkäitä ihmisiä ja värejä taiteessa..:)
- vesimiesnaine
kuulun varmaa tuohon vesimiesenemmistöön, eli sininen..näkyy aikapitkälti sisustuksessakin..
- Minna
Sisustuksessa ehdottomasti SININEN ja VIHREE.
vaatteissa BEIGE ja PUNANEN - Katinka
Lempiväri on sininen. Kaikki sinisen sävyt ja myös vihreän sävyt. Vaatetuksessa mieluummin punainen ja musta.
- Anonyymi
Olen vesimies mies ja raikas punainen on ehdottomasti lempivärini. Pidän myös muista raikkaista väreistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962