miksi kaikki naiset jätti elviksen

miksi miksi

miksi kaikki naiset jätti elviksen ainakin mitä olen kirjoista lukenut ja muuten kuullut.eikös se dixie jättänyt elviksen 50 luvulla ja sitten pricilla jätti elviksen ja linda thompson ja olikos vielä muita http://www.youtube.com/watch?v=0NQwiGTXoRU

10

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halusi, että

      naiset olivat puhtaita. Ei Elvis ollut panomies ollenkaan. Tirkisteli vaan, ja haisteli sormia!

      • Sormia

        Niin kenen sormia... Kuinka paljon elviksellä on kerrottu olleen petikavereita, tais olla tuhansia.


      • sormiaan tietenkin.
        Sormia kirjoitti:

        Niin kenen sormia... Kuinka paljon elviksellä on kerrottu olleen petikavereita, tais olla tuhansia.

        Oli sillä petikavereita senverran paljon.


    • on on

      elvis presley on hyvä mies ja persoona aina

    • Mr Goldman

      Elvis oli sen luokan häntäheikki ettei mikään parisuhde sellaista voi kestää. Eli kuin poikamies, oli parisuhteessa tai ei.

      • PoorBoy

        "häntäheikki" -sanaa ! Elviksen suhde naisiin oli kummallinen...etten sanoisi kieroutunut.Jotain tekemistä hänen äitinsä kanssa.Naisen piti olla puhdas ja jörniessä se puhtaus katosi.Tästä se Elviksen ongelmallinen nais'suhde kumpusi.
        Häntäheikki hän ei ollut...olisi voinut olla mutta ei osannut...mitä tuhlausta. :(

        Tämä on tosi kuin vesi !

        P.S.Mä pidän monista Elviksen stygeistä... ;)


      • valitettavasti :(
        PoorBoy kirjoitti:

        "häntäheikki" -sanaa ! Elviksen suhde naisiin oli kummallinen...etten sanoisi kieroutunut.Jotain tekemistä hänen äitinsä kanssa.Naisen piti olla puhdas ja jörniessä se puhtaus katosi.Tästä se Elviksen ongelmallinen nais'suhde kumpusi.
        Häntäheikki hän ei ollut...olisi voinut olla mutta ei osannut...mitä tuhlausta. :(

        Tämä on tosi kuin vesi !

        P.S.Mä pidän monista Elviksen stygeistä... ;)

        "According to Elvis biographer Alanna Nash, Presley had gone impotent in his final years"

        "Priscilla Presley and Suzanne Finstad also claim that the singer wasn't overtly sexually active."

        Lisäksi Elvis saattoi olla homoseksuaali

        "According to Goldman, Elvis looked like "a homosexual in drag" and may have been "a latent or active homosexual."[65] Therefore, Albert Goldman has suggested that the singer's alleged promiscuity masked latent homosexuality."

        http://en.wikipedia.org/wiki/Relationships_of_Elvis_Presley


      • eräs aikuinen
        valitettavasti :( kirjoitti:

        "According to Elvis biographer Alanna Nash, Presley had gone impotent in his final years"

        "Priscilla Presley and Suzanne Finstad also claim that the singer wasn't overtly sexually active."

        Lisäksi Elvis saattoi olla homoseksuaali

        "According to Goldman, Elvis looked like "a homosexual in drag" and may have been "a latent or active homosexual."[65] Therefore, Albert Goldman has suggested that the singer's alleged promiscuity masked latent homosexuality."

        http://en.wikipedia.org/wiki/Relationships_of_Elvis_Presley

        Nyt joku sit rupee jo Albert Goldmania lainaamaan tietolähteenä, voi vittu sentään. Albert Goldman ei tiennyt Elviksestä yhtään mitään, kirjansa on täynnä kaikenlaisia nimi ja muita virhetietoja. satoja virheitä ainakin.

        Albert Goldmanilla oli kuvaava lempinimi "Ruumiinpotkija". Nimi tuli siitä, että hän ei koskaan kirjoittanut artistista mitään tämän vielä eläessä, mutta kun artisti sitten kuoli, ruumiinpotkija kirjoitti välittömästi "sensaatiomaisen häpäisykirjan". Artisti ei voinut enää haudan takaa puolustautua törkeitä valheita vastaan, ja ruumiinpotkija tienasi mukavasti kahisevaa. Kirjailijana Albert oli täysi nolla, kirjoitti juoruja ja keksi itse lisää että kirjasta tulisi mahdollisimman "paljastava". Kirjaa varten Ruumiinpotkija haastatteli "varsinaisia Elvis- tietolähteitä", kuten ihmisiä jotka kenties joskus olivat huhun mukaan saattaneet nähdä Elviksen! Ruumiinpotkijan uhriksi joutui Elviksen lisäksi myös mm. John Lennon, ja oli muitakin, mutta en muista keitä.
        Albert Goldman oli itse homo impotentti, ja vielä helvetin ruma. Ruumiinpotkija kärytköön helvetissä iankaikkisuuden.


    • juttua turhasta

      Jotkut henkilöt ovat puoleensavetävämpiä kuin toiset, ja onnistuvat saamaan miljoonittain ihailijoita. Siitä sinä et tosin tule koskaan tietämään mitään!

      Turhaan sinä siellä ihmettelet miksi joidenkin kuuluisuuksien parisuhde on kariutunut, mitä se asia sulle edes kuuluu. Et sinä tiedä kumpi osapuoli on jättänyt kenet, sinä vain oletat tietäväsi.
      Kaikilla ihmisillä on oikeus yksityiselämään, ilman että tuntemattomat puivat heidän asioitaan eri foorumeilla. Hanki elämä itsellesi, kenties sitten jätät toisten yksityiselämän rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe