lemmensäveliä

padme_amidala

♥ mikä onkaan ihanampaa, kuin rakkauden siipien kannattelemana lentää tunteiden pilvimatolla tuo suuremmoinen tunne tekee arjestakin juhlaa, kulkien hymynväreenä mukana päivän askareissa minä rakastan Sinua aamun ensimmäinen uninen katseesi herättää sydämeni soimaan Sinulle yhä uudestaan lemmensäveliä Sinulle Sinusta rakkaudella ♥

11

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

♥ rikkinäisinä aamuina sitä haluaisi vaan jäädä peiton alle koko päiväksi Sinun kainaloosi sieltä katsoen huolet näyttävät paljon pienemmiltä Sinun olemassaolosi merkitsee minulle enemmän, kuin uskotkaan ♥

• lindalinda1

se iski tajuntaani heti ja antoi kyllä mitä lupasikin - runon jonka ydin on hauras ja rakas- tava nainen. Ja minä pidin kuules.

• padme_amidala
        lindalinda1 kirjoitti:

se iski tajuntaani heti ja antoi kyllä mitä lupasikin - runon jonka ydin on hauras ja rakas- tava nainen. Ja minä pidin kuules.

..kenellekään ei anneta enempää murhetta, kuin jaksaa kantaa. Tällä puolen näyttöä on nyt vähän enempi huolia ja se ei voi olla näkymättä runossani. Kiitos sinulle positiivisesta palautteestasi ja oikein hyvää maanantain jatkoa : )

• *MURUKULTA*

Hyvä kannatteleva virtaus koko runon läpi. Pidin kokonaisuudesta ja onnentunteesta, jota tämä runosi säteili. Täällä, kaiketi, on aika ihmeellinen keskustelu käyty Oplan_ketjussa?.. Vaan minnekäs sitä tappeluita ei työnnettäisi, kun on rakennettu porukka sillä keinoin.. :\ Aurinko paistaa ainakin täällä, joten titityytä vain laulelee Murukullan linnut ja minä tyydyn vain vilikuttelen hyvää alkavaa viikkoa sinne! :)

• padme_amidala

..vähän helpotti oloa, kun sain järjestettyä kotityöviikon. Mökötetään täällä rambon kanssa nokat vastakkain. Ei vaiskan, keksin sille niin paljon puuhaa, ettei tuo ehdi murehtia. Ainahan sitä huushollista "miesten" töitä löytyy renkaanvaihdosta lampunvaihtoon. Olihan siinä Opladiin viestissä kaikenlaista palautetta kun kerran kurkkasin. Ihmetyttää mua kanssa nuo narinaketjut. Jos nyt joku runo poistetaan tai siirretään, niin voihan siihen tehdä muutoksia. että se näyttäisi enemmän rakkausrunolta. titityytä, fasaanin kaklatusta, sorsien törähdyksiä ja pulujen kuherrusta on täälläkin taustamusiikkina. Mukavaa päivänjatkoa sinulle sinne : )

• Rakkauden kieliä hoitaa taitao kuunnelle silloinki, kun elämä ei hymyile. padme amidala Aamun heräävällä sävelellä siiville yhteisen lennon. Keväiset tuulet lintujen laulut, kiitokseni myötä luokses uuteen päivään..Liisa

• padme_amidala

..mukavasta palautteestasi, jonka olet kirjoittanut. Aamuihmisenä on kiva herätä uuteen aamuun toi päivä sitten mitä tahansa eteen, niin yön aikana on akut latautuneet kaiken vastaanottoon. Sekä tietenkin rakkaudenilmaisuun pienen runopahasen voimin. Kaikkea hyvää sinun keväiseen päivääsi : )

• padme_amidala

♥ pelästynhän minä kun olen siihen urautunut nukun varovaisesti yön yli sängyn toisella laidalla aamulla herään varovasti ilmapiiriä kuulostellen vielä vaan se tylypahka vaivaa Sinua päättäväisenä ryhdyn kovennettuun lemmenpalveluun tylypahkan hoitoon tarvitaan väkevät lääkkeet kyllä se ajanmyötä kuluu pienemmäksi haudutetaan kuumin suudelmin, hierotaan hellin käsin kuiskutellaan omista lemmentunteista kumpuavia kauniita sanoja kyllä se siitä ..uskon minä ♥

• Kutiava lohikäärme

..ja hauska runo. Kevätaurinkoiset kiitokset.

• padme_amidala
        Kutiava lohikäärme kirjoitti:

..ja hauska runo. Kevätaurinkoiset kiitokset.

..sammuvatko ne pelottavat lieskat kutittelemalla : ) Runo on taas liian äkkiä kyhättyä liukuhihnatuotantoa, olisi pitänyt huoahtaa hetki ennen palstalle laittoa. Varovasti sana on kahteen kertaan ja tuosta alusta puuttuu johdatteleva osuus, se mistä runon aihe syntyi. Aihe kääntyi mielessäni tylypahkaksi, joka tuottaa tylyjä sanoja : ) Kiitokset hauskasta palautteestasi : )

• padme_amidala

♥ purppuranpunaisissa saappaissa kävellessäni tulit mieleeni anna minun olla surullinen, kun on surujen aika rakastan silti Sinua ♥

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3105
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2183
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1627
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1361
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1246
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1057
    Aihe