lemmensäveliä

padme_amidala

♥ mikä onkaan ihanampaa, kuin rakkauden siipien kannattelemana lentää tunteiden pilvimatolla tuo suuremmoinen tunne tekee arjestakin juhlaa, kulkien hymynväreenä mukana päivän askareissa minä rakastan Sinua aamun ensimmäinen uninen katseesi herättää sydämeni soimaan Sinulle yhä uudestaan lemmensäveliä Sinulle Sinusta rakkaudella ♥

11

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ♥ rikkinäisinä aamuina sitä haluaisi vaan jäädä peiton alle koko päiväksi Sinun kainaloosi sieltä katsoen huolet näyttävät paljon pienemmiltä Sinun olemassaolosi merkitsee minulle enemmän, kuin uskotkaan ♥

      • lindalinda1

        se iski tajuntaani heti ja antoi kyllä mitä lupasikin - runon jonka ydin on hauras ja rakas- tava nainen. Ja minä pidin kuules.


      • padme_amidala
        lindalinda1 kirjoitti:

        se iski tajuntaani heti ja antoi kyllä mitä lupasikin - runon jonka ydin on hauras ja rakas- tava nainen. Ja minä pidin kuules.

        ..kenellekään ei anneta enempää murhetta, kuin jaksaa kantaa. Tällä puolen näyttöä on nyt vähän enempi huolia ja se ei voi olla näkymättä runossani. Kiitos sinulle positiivisesta palautteestasi ja oikein hyvää maanantain jatkoa : )


    • *MURUKULTA*

      Hyvä kannatteleva virtaus koko runon läpi. Pidin kokonaisuudesta ja onnentunteesta, jota tämä runosi säteili. Täällä, kaiketi, on aika ihmeellinen keskustelu käyty Oplan_ketjussa?.. Vaan minnekäs sitä tappeluita ei työnnettäisi, kun on rakennettu porukka sillä keinoin.. :\ Aurinko paistaa ainakin täällä, joten titityytä vain laulelee Murukullan linnut ja minä tyydyn vain vilikuttelen hyvää alkavaa viikkoa sinne! :)

      • padme_amidala

        ..vähän helpotti oloa, kun sain järjestettyä kotityöviikon. Mökötetään täällä rambon kanssa nokat vastakkain. Ei vaiskan, keksin sille niin paljon puuhaa, ettei tuo ehdi murehtia. Ainahan sitä huushollista "miesten" töitä löytyy renkaanvaihdosta lampunvaihtoon. Olihan siinä Opladiin viestissä kaikenlaista palautetta kun kerran kurkkasin. Ihmetyttää mua kanssa nuo narinaketjut. Jos nyt joku runo poistetaan tai siirretään, niin voihan siihen tehdä muutoksia. että se näyttäisi enemmän rakkausrunolta. titityytä, fasaanin kaklatusta, sorsien törähdyksiä ja pulujen kuherrusta on täälläkin taustamusiikkina. Mukavaa päivänjatkoa sinulle sinne : )


    • Rakkauden kieliä hoitaa taitao kuunnelle silloinki, kun elämä ei hymyile. padme amidala Aamun heräävällä sävelellä siiville yhteisen lennon. Keväiset tuulet lintujen laulut, kiitokseni myötä luokses uuteen päivään..Liisa

      • padme_amidala

        ..mukavasta palautteestasi, jonka olet kirjoittanut. Aamuihmisenä on kiva herätä uuteen aamuun toi päivä sitten mitä tahansa eteen, niin yön aikana on akut latautuneet kaiken vastaanottoon. Sekä tietenkin rakkaudenilmaisuun pienen runopahasen voimin. Kaikkea hyvää sinun keväiseen päivääsi : )


    • padme_amidala

      ♥ pelästynhän minä kun olen siihen urautunut nukun varovaisesti yön yli sängyn toisella laidalla aamulla herään varovasti ilmapiiriä kuulostellen vielä vaan se tylypahka vaivaa Sinua päättäväisenä ryhdyn kovennettuun lemmenpalveluun tylypahkan hoitoon tarvitaan väkevät lääkkeet kyllä se ajanmyötä kuluu pienemmäksi haudutetaan kuumin suudelmin, hierotaan hellin käsin kuiskutellaan omista lemmentunteista kumpuavia kauniita sanoja kyllä se siitä ..uskon minä ♥

      • Kutiava lohikäärme

        ..ja hauska runo. Kevätaurinkoiset kiitokset.


      • padme_amidala
        Kutiava lohikäärme kirjoitti:

        ..ja hauska runo. Kevätaurinkoiset kiitokset.

        ..sammuvatko ne pelottavat lieskat kutittelemalla : ) Runo on taas liian äkkiä kyhättyä liukuhihnatuotantoa, olisi pitänyt huoahtaa hetki ennen palstalle laittoa. Varovasti sana on kahteen kertaan ja tuosta alusta puuttuu johdatteleva osuus, se mistä runon aihe syntyi. Aihe kääntyi mielessäni tylypahkaksi, joka tuottaa tylyjä sanoja : ) Kiitokset hauskasta palautteestasi : )


    • padme_amidala

      ♥ purppuranpunaisissa saappaissa kävellessäni tulit mieleeni anna minun olla surullinen, kun on surujen aika rakastan silti Sinua ♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe