Onko ihan mahdoton ajatus? GoogleMap:ssa katsellut ja näyttäisi olevan jonkinlaisia pyöräteitä/jalkakäytäviä koko matkan? Matkaa tulee, mutta jos on koko päivä aikaa? Onko naisen turvallista päiväsaikaan pyöräillä?
Polkupyörällä Santa Monica Hollywood
4
1301
Vastaukset
- samaan sarjaan
kuin vuosia sitten koyha opiskelija aikoi kavella LAsta San Diegoon rantaa pitkin.
- mahdoton
Santa Monicasta voit pyöräillä rantoja pitkin Venice Beachille, satama-alueelle, ja toiseen suuntaan Malibua kohti. Hollywoodiin autolla.
- kokemusta oooon!
Bussilla pääsee suoraan ja maksaa 1,25 dollaria suunta, suosittelen! Pyörälläkin toki Santa Monica Boulevardia pitkin ja siitä sit Highlandia ylöspäin vaikka, mutta aika matka eikä todellakaa mitää pyöräteitä mee.
- ellervo
No voihan se mahdollista olla mutta jos tosiaan haluat pyöräillä niin mielummin sitten rannikkoa pitkin. L.A on autojen kaupunki, ei siellä kukaan kävele. Naisen on turvallista liikkua päivällä mutta iltaisin on syytä välttää joitakin kujia ja katuja. San Franciscossa voi pyöräillä/kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136