Olen alkanut kaipaamaan sitä elämän sulostuttajaa.
Olen helsinkiläinen 51 mies ja elämäni
on kunnossa.
En ryyppää enkä rällästä,mutta puhun ja pussaan.
Minulla on ihan fiksu olemus ja olen jopa sälyttänyt kilonikin kurissa liikunnalla.
Mielelläni tutustuisin sinuun,fiksu nuorekas nainen.
sinkku 173/73
Hei naiset 40 tai päälle!
57
3018
Vastaukset
- must
sinut joku nappaa - mene vain lähimpään tanssiravintolaan ja puhu oikeita asioita - ei satuja.
- Sinkku
En ymmärrä viestisi sisältöä,mutta kiitos neuvosta,en vaan käy ravintoloissa, kun syömässä, vaikka olenkin tanssi taitoinen.
Enkä myöskään ole epätoivoinen tohveli.
Minusta tämä on ihan hyvä foorumi mahdolliselle ystävyydelle.
Toivotan sinulle kaikkea kivaa elämääsi.
T Sinkku - Must
Sinkku kirjoitti:
En ymmärrä viestisi sisältöä,mutta kiitos neuvosta,en vaan käy ravintoloissa, kun syömässä, vaikka olenkin tanssi taitoinen.
Enkä myöskään ole epätoivoinen tohveli.
Minusta tämä on ihan hyvä foorumi mahdolliselle ystävyydelle.
Toivotan sinulle kaikkea kivaa elämääsi.
T Sinkkuvastaukseni oli vähän skeptinen, sillä on jotenkin sellainen tuntu tuosta sinun alkuperäisestä viestistä, että se on satua. Ehkä ei sitä ole ja senhän tiedät vain sinä. Eihän oikeesti asia minua liikutakkaan. En ole hakemassa miesystävää ( siis Helsingistä ?), kunhan vain napautin huonona hetkenä.
- sinkku
Must kirjoitti:
vastaukseni oli vähän skeptinen, sillä on jotenkin sellainen tuntu tuosta sinun alkuperäisestä viestistä, että se on satua. Ehkä ei sitä ole ja senhän tiedät vain sinä. Eihän oikeesti asia minua liikutakkaan. En ole hakemassa miesystävää ( siis Helsingistä ?), kunhan vain napautin huonona hetkenä.
Hei !
Ymmärrän kyllä skeptisyytesi,sillä tännehän tosiaan voi kirjoittaa mitä satuja tahansa.
No, itse olen lukenut viimeksi satuja lapsilleni,eikä minulla ole mitään syytä täällä satuja laskea.
Toivon myös sinun löytävän Helsingin ulkopuolelta itsellesi kivan ystävän ja rakastetun,olet ilmesesti fiksu nainen.
Meillä kaikilla on niitä huonoja paiviä,niin minullakin.
Oikein hyvää jatkoa,t sinkku
- Merituuli
Kuullostat liian hyvältä ollaksesi totta,mutta eihän sitä koskaan voi tietää.
- sinkku
No meissä kaikissa on vikamme,en ole minäkään täydellinen.
Mutta viestini sisältö pitää kyllä paikkansa.
Mielellän kuulisin sinusta lisää.
Terveisin sinkku - Merituuli
sinkku kirjoitti:
No meissä kaikissa on vikamme,en ole minäkään täydellinen.
Mutta viestini sisältö pitää kyllä paikkansa.
Mielellän kuulisin sinusta lisää.
Terveisin sinkkukyllä se sopii,mistä,miten aloitetaan?
- sinkku
Merituuli kirjoitti:
kyllä se sopii,mistä,miten aloitetaan?
Kertoisitko vähän itsestäsi.
Tosin tämä on vähän huono foorumi,voimme sitten vaikka jatkaa e-mailin välityksellä.
Terveisin sinkku - Merituuli
sinkku kirjoitti:
Kertoisitko vähän itsestäsi.
Tosin tämä on vähän huono foorumi,voimme sitten vaikka jatkaa e-mailin välityksellä.
Terveisin sinkkuIhan hieman vain...
olen yli 40 alle 50
työelämässä mukana oleva,ihan siedettävän näköinen nainen.
Ei tarvitse edes aamulla pelästyä kun peiliin katsoo. - sinkku
Merituuli kirjoitti:
Ihan hieman vain...
olen yli 40 alle 50
työelämässä mukana oleva,ihan siedettävän näköinen nainen.
Ei tarvitse edes aamulla pelästyä kun peiliin katsoo.Itseasiassa en niinkään tarkoittanut ulkoista olemustasi,mutta kiitos kuvauksesta.
Jos sinulla on mahdollisuutta tulla vaikka www.evreka.fi Chat/30 esim klo
19.00,niin olisi kiva jutella.
Siellä voisin antaa e-mail osoitteeni.
Terveisin Sinkku
PS,voisin tulla vaikka tunnuksella
uusit.
- Jannike
esim. salilla on kiinteäpeppuisia
ja himokkaita nuoria naisia- sinkku
En ole hakemassa nuorta naista,vaan nuorekasta.
Kiitos neuvosta,mutta saanko nyt toimia näin.
Hyvää jatkoa sinulle.
Terveisin sinkku
- Jossu
On vähän vaikea uskoa, että tuollaisia miehiä löytyy tuossa iässä.
Mikä sai Sinut huomaamaan juuri nyt, että elämästäsi puuttuu jotain? Miten olet elänyt tähän asti? Omistautunut työlle kenties? Vai oletko jäänyt yllättäen yksin?
Itse olen tavannut erittäin harvoin tuon ikäisiä miehiä, jotka olisivat sekä fiksuja että vapaita.
Jos todella haluat löytää kumppanin, niin katsele avoimin mielin ympärillesi. Usein onni löytyy lähempää kuin arvaatkaan tai siten se "oikea" kävelee kulman takaa vastaan. Vaikkakin en itse usko siihen yhteen ainoaan "oikeaan". On olemassa useita "oikeita", elämäntilanne vaan määrittää sen, kuka milloinkin tuntuu sopivalta.- Sinkku
HEI !En ole jäänyt yllättäen yksin,olen eronnut jo ´neljävuotta sitten,enkä myöskään ole omistaunut työlleni, kylläkin itseni kehittämiseen, ihmisenä ja miehenä.
No itse olen sitä mieltä,että en kaipaa mielenmukaan haettua "sitä oikeaa",uskon kyllä yhteen oikeaan.
Kiitos vietistäsi,terveisin Sinkku - Jossu
Sinkku kirjoitti:
HEI !En ole jäänyt yllättäen yksin,olen eronnut jo ´neljävuotta sitten,enkä myöskään ole omistaunut työlleni, kylläkin itseni kehittämiseen, ihmisenä ja miehenä.
No itse olen sitä mieltä,että en kaipaa mielenmukaan haettua "sitä oikeaa",uskon kyllä yhteen oikeaan.
Kiitos vietistäsi,terveisin SinkkuAhaa olit vielä hereillä! Olet siis tosissasi, kun jaksoit odotella vastauksia.
Tarkoitatko yhteen oikeaan kerrallaan?Mistä sen oikean tunnistaa?
Kerrompa yhden tarinan. Olen hieman alle 40-vuotias ja kahden jo koululaisen äiti. Tapasin jonkun aikaa sitten nuoruuden rakastettuni, jonka piti olla se ainoa oikea. Tiet vain nyt kulki erilleen aikanaan. Nyt olisi ollut uusi mahdollisuus, mutta...Tunteet kai olivat jäljellä, mutta elämäntilanteet niin erilaiset. Olin kypsynyt ja muuttunut. Elämä perheellisenä oli muuttanut minua liikaa, jotta olisin voinut sopeutua elämään poikamies-elämää viettäneen miehen kanssa, vaikka kuinka halusimmekin. En halunnut edes yrittää enää.
Tätä tarkoitin sillä, että on useita ihmisiä, joiden kanssa synkkaa, mutta elämäntilanteemme vaikuttaa lopputulokseen. - sinkku
Jossu kirjoitti:
Ahaa olit vielä hereillä! Olet siis tosissasi, kun jaksoit odotella vastauksia.
Tarkoitatko yhteen oikeaan kerrallaan?Mistä sen oikean tunnistaa?
Kerrompa yhden tarinan. Olen hieman alle 40-vuotias ja kahden jo koululaisen äiti. Tapasin jonkun aikaa sitten nuoruuden rakastettuni, jonka piti olla se ainoa oikea. Tiet vain nyt kulki erilleen aikanaan. Nyt olisi ollut uusi mahdollisuus, mutta...Tunteet kai olivat jäljellä, mutta elämäntilanteet niin erilaiset. Olin kypsynyt ja muuttunut. Elämä perheellisenä oli muuttanut minua liikaa, jotta olisin voinut sopeutua elämään poikamies-elämää viettäneen miehen kanssa, vaikka kuinka halusimmekin. En halunnut edes yrittää enää.
Tätä tarkoitin sillä, että on useita ihmisiä, joiden kanssa synkkaa, mutta elämäntilanteemme vaikuttaa lopputulokseen.Hei Jossu !
Nyt ymmärrän paremmin,mitä tarkoitit.
Olen sitä mieltä,jos mies on elänyt poikamiehenä noin kauan,voi olla sopeutumisvaikeuksia,varsinkin jos toisella osapuolella on lapsia.
On ihan kiva saada erilaisia näkökulmia asioihin.
Hyvää viikonloppua sinulle,t Sinkku
- Ex-Pertti
Tarjoan viiskymppiä ja alle!
Kuka sinkkuliini hyväksyisi?- Kaarina
Toivotan sinulle onnea kumppanin etsinnässä. Tapasi on ihan hyvä, joten jatka edelleen juuri niin kuin aloititkin.
Itse en mahdu sinun toiveisiisi, ja olen ehkä hiukan pahoillani. Kunnollisia miehiä on harvassa.
Jätä kurjat kirjoitukset omaan arvoonsa ja jatka elämääsi aidosti ja tyynesti. - sinkku
Oikein hyvää jatkoa sullekkin.
En viitsi edes kommentoida.
Sinkku - sinkku
Kaarina kirjoitti:
Toivotan sinulle onnea kumppanin etsinnässä. Tapasi on ihan hyvä, joten jatka edelleen juuri niin kuin aloititkin.
Itse en mahdu sinun toiveisiisi, ja olen ehkä hiukan pahoillani. Kunnollisia miehiä on harvassa.
Jätä kurjat kirjoitukset omaan arvoonsa ja jatka elämääsi aidosti ja tyynesti.Kaunis kiitos Kaarina,ihan sydäntä lämmitti viestisi.
Lämpimin terveisin Sinkku ja kaikkea hyvää. - Merituuli
sinkku kirjoitti:
Oikein hyvää jatkoa sullekkin.
En viitsi edes kommentoida.
Sinkkuen huomanut kutsuasi, en ollut kotona siihenaikaan koitatko jotain muuta kautta, että saataisiin yhteyttä,
toivoo Merituuli - sinkku
Merituuli kirjoitti:
en huomanut kutsuasi, en ollut kotona siihenaikaan koitatko jotain muuta kautta, että saataisiin yhteyttä,
toivoo MerituuliEi mitään merituuli,onhan toki ihmisillä muutakin tekemistä,kun chattailu.
Otan tuosta jonkun e-mail osoitteen,niin ilmoitan sen sitten sinulle.
Terveisin Sinkku - Merituuli
sinkku kirjoitti:
Ei mitään merituuli,onhan toki ihmisillä muutakin tekemistä,kun chattailu.
Otan tuosta jonkun e-mail osoitteen,niin ilmoitan sen sitten sinulle.
Terveisin Sinkkujään odottamaan
- sinkku
Merituuli kirjoitti:
jään odottamaan
Onko sinulla mahdollista ja mihin aikaan päivästä käydä vaikka Chatissa,
vaikkapa evrekan 30 .
Siellä olisi helpompi keskustella.
T Sinkku - Merituuli
sinkku kirjoitti:
Onko sinulla mahdollista ja mihin aikaan päivästä käydä vaikka Chatissa,
vaikkapa evrekan 30 .
Siellä olisi helpompi keskustella.
T Sinkkusinne nyt
- Merituuli
Merituuli kirjoitti:
sinne nyt
eksyin
- sinkku
Merituuli kirjoitti:
eksyin
No yritetään sitkeesti,jos vaikka onnistuisimme.
Odottelen siellä sinua,tässä työn lomassa - sinkku
Merituuli kirjoitti:
eksyin
Olitko chatissa,millä tunnuksella.
Sinkku - Merituuli
sinkku kirjoitti:
Olitko chatissa,millä tunnuksella.
SinkkuLuppana
menäänkö uudellen..tai minä menen nyt - sinkku
Merituuli kirjoitti:
Luppana
menäänkö uudellen..tai minä menen nytMinä en päässyt vähään aikaan chattiin ollenkaan,näin että olit käynyt siellä.
Anteeksi epäilyni,no en epäile enään.
Yritetään 15.30 uudestaan.
Sinkku - Merituuli
sinkku kirjoitti:
Minä en päässyt vähään aikaan chattiin ollenkaan,näin että olit käynyt siellä.
Anteeksi epäilyni,no en epäile enään.
Yritetään 15.30 uudestaan.
Sinkkuok tehdään niin
- hymy 49,99 vuotta
toivon, että kohtaat merituulen joskus
jossakin ja jotenkin. tunnutte symppiksiltä. häikäisevän hyvää viikonloppua ja pitkiä pellavia laskiaisena toivoo- sinkku
Kiitoksia kovasti paljon.Tulee jotenkin hyvä mieli,kun tapaa täällä sinunkaltaisia ihmisiä/naisia.
No sepä jää sitten nähtäväksi,tapaammeko.
Hyvää laskiaista myös itsellesi.
Terveisin jalat maassa oleva romantikko.
Sinkku 51,99 - hymy
sinkku kirjoitti:
Kiitoksia kovasti paljon.Tulee jotenkin hyvä mieli,kun tapaa täällä sinunkaltaisia ihmisiä/naisia.
No sepä jää sitten nähtäväksi,tapaammeko.
Hyvää laskiaista myös itsellesi.
Terveisin jalat maassa oleva romantikko.
Sinkku 51,99vastauksestasi.
jotenkin tuli halu kirjoittaa vielä sinulle.
olet niin lämmisydäminen ihminen, että se lämmittää näin kovilla pakkasilla. tiesitkös sitä? - sinkku
hymy kirjoitti:
vastauksestasi.
jotenkin tuli halu kirjoittaa vielä sinulle.
olet niin lämmisydäminen ihminen, että se lämmittää näin kovilla pakkasilla. tiesitkös sitä?No se on kiva,jos olen lämmittänyt sinua,näin pakkasilmalla.
Terveisin Sinkku
- noora
Hei Sinkku!
Kyllähän meitä mukavia naisia löytää, kun noin reippaasti tarttuu toimeen, voi joutua jopa vallan valitsemaan, eli täällä myös yksi virkeä ja välitön naissinkku pks -seudulta, jo peräti 51v ja rapiat päälle, etsiskelemässä vastakappaletta..
t. noora- Sinkku
Hei Noora !
Kiva kun otit yhteyttä,ei muuta, kun näppäimet paukkumaan.
Kerrotko vähän itsestäsi,pieni kuvaelma.
Terveisin Sinkku - noora
Sinkku kirjoitti:
Hei Noora !
Kiva kun otit yhteyttä,ei muuta, kun näppäimet paukkumaan.
Kerrotko vähän itsestäsi,pieni kuvaelma.
Terveisin Sinkkuhei
no,ainakin olen aamuvirkku, mutta en illan torkku, ja sen verran ujo,etten näin kaikelle kansalle kaikkea kertoisi, vaan vähän suljetummin. - vapaa
noora kirjoitti:
hei
no,ainakin olen aamuvirkku, mutta en illan torkku, ja sen verran ujo,etten näin kaikelle kansalle kaikkea kertoisi, vaan vähän suljetummin.Hei !Onko sinulla e-mail osoitetta,minun ovat sellaisia,josta näkee nimeni,enkä viitsi tänne laittaa.
Hyvää sunnuntai päivää - noora
vapaa kirjoitti:
Hei !Onko sinulla e-mail osoitetta,minun ovat sellaisia,josta näkee nimeni,enkä viitsi tänne laittaa.
Hyvää sunnuntai päivääonhan sitä osoite, mutta voisi tavata vaikka ensin chatissa, vai?
- vapaa
noora kirjoitti:
onhan sitä osoite, mutta voisi tavata vaikka ensin chatissa, vai?
no mihin aikaa ja missä chatissa.
Jään kuulolle - noora
vapaa kirjoitti:
Jään kuulolleoletko paikalla nyt,eikö tässä ole 30 chat, miten olisi siellä?
- Kiinnostunut
vapaa kirjoitti:
Jään kuulolleHei,
on mukava viestiketju luettavaksi. Ketjuja lukiessani heräsi kuitenkin kysymys onko Sinkku = Vapaa?
Oletko jo valinnan tehnyt Merituuli, Noora vai Vapaanainen? Vai vieläkö on mahdollisuuksia mukaan?
Aurinkoista sunnuntaita! - Sinkku
Kiinnostunut kirjoitti:
Hei,
on mukava viestiketju luettavaksi. Ketjuja lukiessani heräsi kuitenkin kysymys onko Sinkku = Vapaa?
Oletko jo valinnan tehnyt Merituuli, Noora vai Vapaanainen? Vai vieläkö on mahdollisuuksia mukaan?
Aurinkoista sunnuntaita!Hei !
Kyllä Sinkku on vapaa;kirjoittele.
Terveisin Sinkku - Kiinnostunut
Sinkku kirjoitti:
Hei !
Kyllä Sinkku on vapaa;kirjoittele.
Terveisin Sinkkuvai niin,
kysymykseni kyllä koski nimimerkkiä, oletko siis myös nimimerkki "Vapaa"?
Mikähän minussa saisi sinut kiinnostumaan, jos aiemmat ihanan tuntuiset naiset eivät vai torjuivatko he sinut?
Onko tämä nyt peliä vai oikeaa ystävän etsintää?
Mukavaa iltaa toivoen - sinkku
Kiinnostunut kirjoitti:
vai niin,
kysymykseni kyllä koski nimimerkkiä, oletko siis myös nimimerkki "Vapaa"?
Mikähän minussa saisi sinut kiinnostumaan, jos aiemmat ihanan tuntuiset naiset eivät vai torjuivatko he sinut?
Onko tämä nyt peliä vai oikeaa ystävän etsintää?
Mukavaa iltaa toivoenOlen kyllä ihan sama henkilö,sinkku ja vapaa.
Keskustelun jatkuessa on nmimerkitkin
menneet sekaisin.
hyvää sunnuntai illan jatkoa - noora
noora kirjoitti:
oletko paikalla nyt,eikö tässä ole 30 chat, miten olisi siellä?
Kylläpä taas hieman sotkua tämän päivän aikana, niin kuin aina.. eli kuka on kuka ja onko lainkaan se mikä on ja silleen..
Ihmettelee pieni pää pyörällä - Sinkku
noora kirjoitti:
Kylläpä taas hieman sotkua tämän päivän aikana, niin kuin aina.. eli kuka on kuka ja onko lainkaan se mikä on ja silleen..
Ihmettelee pieni pää pyörälläNo sekotin itse,sinkun ja vapaan, kun menin itsekkin sekaisin yhdestä kysymyksestä.
No olen Sinkku ja olen vapaa. - noora
Sinkku kirjoitti:
No sekotin itse,sinkun ja vapaan, kun menin itsekkin sekaisin yhdestä kysymyksestä.
No olen Sinkku ja olen vapaa.no, kerrankos tuota sekaisin menee, mutta vieläkös sitä on intoa löytää uusia tuttavuuksia?? ja jos niin missä ja milloin? koneeni kaatuilee varsin sutjakkaasti kyllä nykyisin.
- Sinkku
noora kirjoitti:
no, kerrankos tuota sekaisin menee, mutta vieläkös sitä on intoa löytää uusia tuttavuuksia?? ja jos niin missä ja milloin? koneeni kaatuilee varsin sutjakkaasti kyllä nykyisin.
Mihinkäs se into olisi lähtenyt.
Sinkku - noora
Sinkku kirjoitti:
Mihinkäs se into olisi lähtenyt.
Sinkkuno, pallo on sinulla, vai piilosillako ollaan?
- sinkku
noora kirjoitti:
no, pallo on sinulla, vai piilosillako ollaan?
Mietitään miten saisimme toisiimme yhteyden.
Jospa suomi.24 chat 30
tänään vaikka klo 20.00.
Tuletko nimellä Noora - noora
sinkku kirjoitti:
Mietitään miten saisimme toisiimme yhteyden.
Jospa suomi.24 chat 30
tänään vaikka klo 20.00.
Tuletko nimellä Nooraehkä nimellä maijulii
- Sinkku
noora kirjoitti:
ehkä nimellä maijulii
Pyydän anteeksi,pääsin katsomaan vastausviestisi liian myöhään.
Sinkku - noora
Sinkku kirjoitti:
Pyydän anteeksi,pääsin katsomaan vastausviestisi liian myöhään.
Sinkkuja minä kun olen niin luottavainen ...
- sinkku
noora kirjoitti:
ja minä kun olen niin luottavainen ...
Anteeksi hirveästi,pääsetkö nyt klo 10.00 sama paikka.
Sinkku - noora
sinkku kirjoitti:
Anteeksi hirveästi,pääsetkö nyt klo 10.00 sama paikka.
Sinkkuenpä taida, työ pakkaa päälle, ehkä klo 11, jos se yleensä onnistuu näissä puitteissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862