Kisamatka Zurichiin , neuvoa kiitos!

Välipäivä..

Pyytäisin ystävällisesti joltain Zurichia tuntevaa kanssaihmistä kertomaan minne ko. kaupungissa kannattaa mennä aterioimaan ilman että maksaa itseään kipeäksi.. Normaali ruoka käy ja että vielä saisi kylläkseen syödä!!! Entä kansan suosimat oluttuvat, löytyykö niitä edullisia ja mistä päin kaupunkia... Kiitos avusta!

1

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka...

      yks loistava paikka minne mennä on Metzgerhalle. Ravintolasta saa tooooosi isoja Schnitzeleita ja Cordon Bleuja jne. En tiedä osataako sielä englantii kun ei oo ihan keskustassa. Ratikka nro 14 suuntana Oerlikon ja pysäkki on Sternen Oerlikon. Tahi sitten taksilla ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2308
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1555
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1326
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1255
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1162
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      89
      1089
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      948
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      909
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      902
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      789
    Aihe