Onko kellään muulla tällaista. Ovulaatiossa on kuin kissa pistoksissa, haluttaa, himottaa, ei pysty keskittymään töihin. Tämä ilmiö on tullut vasta viime vuosina, kun kuukautiset epäsäännöllistyivät. Onko niin, että mitä vanhempi lehmä, sen kovempi kiima?
Kuin kissa pistoksissa
14
1778
Vastaukset
- Nimetön
Samat oireet, ikä 52, ei kuukautisia, estrogeliä käytän. Meinaan seinille hyppiä välillä. Oikeesti. Miehellä ei pelaa, mutta minä pelkään, etten toivu tästä ilman "apumiestä". Nautin ja kärsin saman tien. Siis nautin siitä, että tunnen sitä halua ja kärsin siitä, kun sitä halua ei pysty oikealla tavalla tyydyttämään.
- pistoksissa
Pitää varmasti paikkansa, kun muistelen itseäni 40plussana, jolloin kiimaiseksi tuleminen vasta omalla kohdallani alkoi. Nuorena en huomannut niinkään tarkasti ovulaatio ajankohtaa, mutta neljän kympin korvilla tunsin sen tosi hyvin. Muutuin tosi halukkaaksi kissaksi aina valmiina ja märkänä siihen aikaan seuraaviin menkkoihin asti:) Nykyään ei enää ovulaatiota tule, mutta nyt olenkin 50 ja jatkuva kiima-aika=D
- entinen raivotar:)
No minullakin on alkanut haluttamaan enemmän kuin ennen. Ja minulla on Novofem käytössä ja halut ovat lisääntyneet sen aikana. Ja kaikkein kovimmillaan on ovulaation jälkeen kuukautisiin asti. No mieheni ainakin on tyytyväinen ja täytyy sanoa että tuntuu itsestänikin hyvältä. Voi olla että kaikki stressit joita oli veivät myös halut pois ja nyt ne on palanneet. Olen vasta 46 vuotias ja toivottavasti tätä ihanuutta kestää vielä pitkään:)
- Ap-kirj.
Kuukautiset tulee, joskin ei aivan joka kierto. Ovulaation huomaa kyllä, pahimmillaan kohdussa kouristelee ja keskittymiskyky olematon. Eronneena miehettömänä keljuttaa, menee hyvät himot hukkaan.
- polttaa,polttaa....
Ap-kirj. kirjoitti:
Kuukautiset tulee, joskin ei aivan joka kierto. Ovulaation huomaa kyllä, pahimmillaan kohdussa kouristelee ja keskittymiskyky olematon. Eronneena miehettömänä keljuttaa, menee hyvät himot hukkaan.
nytkö minä tiedän tämän,miten suuri voima on seksuaalinen voima. Vasta,nytkö minä ymmärrän,jo ex-miestäni nykyisin. Olisipa kaikki tullut aiemmin,siis nämä tunteet ja tuntemukset. En ymmärrä,miten meneekin ristiin eli miehet hakee nuorempaa,eli ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla,ettei seksi kiinnosta vanhempana,päinvastoin kävi!
- himot hyrrää
Ikää 48 eikä kummosiakaan vaihdevuosioireita - kerran jäänyt kuukautiset tulematta. Mutta aina halukas aina märkä aina valmiina. Ei vain näy sitä miestä tyydyttämään näitä himoja!!
- kissus..
Mitä estrogeenia käytät? ( NIMETÖN )
- himot hyrrää
kissus.. kirjoitti:
Mitä estrogeenia käytät? ( NIMETÖN )
En mitään. Ainakaan vielä.
- Kokemus täällä
himot hyrrää kirjoitti:
En mitään. Ainakaan vielä.
Oma kiima-kautauteni oli pahimmillaan 30-40-vuotiaana (vähän e-pillerit sitä sotki). Nyt sijaan halut on alkaneet vuosi vuodelta laskea. Innostun kyllä vielä, 47-vuotiaana, jos sopiva kumppani on. Yllättäen on helpotus, että seksuaalisuus ei ole enää samanlainen hullu hevonen kuin ennen. Silloin ajattelin: Tästä en ikinä halua luopua. Mutta elämähän tekee meille mitä tekee. Sinkkuna elelen useimmiten ilman seksiä. Mitään hormonihoitoja en käytä ja vaihdevuosista olen päässyt tosi helpolla. Munasolun irtoamista en ole enää tuntenut 3-4 vuoteen.
- kalle
Ota sauva,niin eiköhän enimmät himot lähe,ainaki joksikin aikaa!!!
- ainikki
Tämä palsta muuttunu seksipalstaksi???kannattas varmaan etsiä sellanen ,eiköhän niitäki löydy!!!
- Ap-kirj.
ainikki kirjoitti:
Tämä palsta muuttunu seksipalstaksi???kannattas varmaan etsiä sellanen ,eiköhän niitäki löydy!!!
liittyy yhtä hyvin ikäkauteen. Toisaalta on tässä se ilo, ettei vastaavasti ole mitään vv-vaivoja, varmaan elimistö kehittelee sen verta estrogeenia vielä. Ja pysyypähän nuoremman näköisenä, kun on ikään kuin "elossa", eikä hiihtele kaikkeen tympääntyneenä. Olen ajatellut myös että kun nuorempana olin niin ujo ja estoinen, että nyt vasta olen ikään kuin oma "itseni" naisena. Tiedä häntä.
- Etsitkö
kalle kirjoitti:
Ota sauva,niin eiköhän enimmät himot lähe,ainaki joksikin aikaa!!!
kenties virikkeitä iltapuhteisiisi vai yleissivistystä?
- Nuuuuoooriimiiieess
Ap-kirj. kirjoitti:
liittyy yhtä hyvin ikäkauteen. Toisaalta on tässä se ilo, ettei vastaavasti ole mitään vv-vaivoja, varmaan elimistö kehittelee sen verta estrogeenia vielä. Ja pysyypähän nuoremman näköisenä, kun on ikään kuin "elossa", eikä hiihtele kaikkeen tympääntyneenä. Olen ajatellut myös että kun nuorempana olin niin ujo ja estoinen, että nyt vasta olen ikään kuin oma "itseni" naisena. Tiedä häntä.
Ei muutako nuorempaa sälliä makuuhuoneeseen.
Ei se periaatteessa ole pettämistä jos aviomies ei kerran pysty.
Ei ihmistä ole luotu menemään avioliittoon.. Se on kirkon höpinöitä.
Itselläni ainakin kiinnostaisi olla jonku vanhemman ja kokeneemman naisen kanssa.
Vanhempi nainen ja nuori mies yhdessä on aika tabu varsinki Suomessa.
Ei tarvi pelätä jotain hyväksikäytön tunnetta koska se nuorempi sälli on enemmän kiimassa kuin vanhempi nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796