Moro. Haluaisin alkaa harrastamaan metsä painttia pääkaupunkiseudulla, mutta kaverit ei oo innostunu asiasta. Niinpä kiinnostais liittyä johonki porukkaan joka harrastaa splättäystä esim. kerran viikossa ja käy isommissa tapahtumissa. En kumminkaan tunne ketään joka kuuluis tollaseen. Oon myöskin käyny erilaisilla sivustoilla ja lähettäny mailia joillekin seuroille, mutta mitään vastausta en oo keneltäkään saanu. Kertokaas mulle mistäs löytäisin porukan johon voisin liittyä. Oon 26 jätkä.
Splättäystä helsingissä
8
1160
Vastaukset
- peinttaaja90
Lähde vaikka ensi sunnuntaina tuonna Sissosarenalle pelaamaan: http://www.paintball.fi/forums.php?m=posts&q=2106 Sieltä niitä pelaajia löytyy ja voi kysellä tiimeistä paikkoja.
- mäki pelaan
Itse olen hylännyt kaikki muut maahantuojat sori vaan jos tekin luette palstaa mutta Sissosta parempaa ei ole löytynyt...aina on jotain vikana
- just joo
Tuo Sissos aina mainostaa itseään täällä ilmaseks. Etsi itselles toinen firma, älä luota tuohon kun itse itseään kehuvat kun muita kehujia ei löydy. Huonot kokemukset...
- peinttaaja90
No empä kyllä ole Sissoksella töissä jos semmoista luulet :), kyllä sitä ihan omien kokemusten perusteella uskaltaa suositella muillekin. Vaan eipä sitä pääkaupunkiseudulla juuri muita peinttikauppoja ole kuin kuin Sissos ja Paintball Games.
- pelaan mäki
peinttaaja90 kirjoitti:
No empä kyllä ole Sissoksella töissä jos semmoista luulet :), kyllä sitä ihan omien kokemusten perusteella uskaltaa suositella muillekin. Vaan eipä sitä pääkaupunkiseudulla juuri muita peinttikauppoja ole kuin kuin Sissos ja Paintball Games.
Ultimate games tuo muistaakseni oli...se on paintball gamesia parempi kauppa mutta heikkoutena auki vain tiistaisin tai sovitusti...eli aina pääsee kuhan soittaa....eiks se näin mee...
Mestat löytyy ihan juna-aseman viereltä ja haara pysäkiltä (huopalahti) ja on ihan kiva pieni kauppa...myyvät helpommin myös laskuun kuin esim sissos tai PG - minäkin pelaan
pelaan mäki kirjoitti:
Ultimate games tuo muistaakseni oli...se on paintball gamesia parempi kauppa mutta heikkoutena auki vain tiistaisin tai sovitusti...eli aina pääsee kuhan soittaa....eiks se näin mee...
Mestat löytyy ihan juna-aseman viereltä ja haara pysäkiltä (huopalahti) ja on ihan kiva pieni kauppa...myyvät helpommin myös laskuun kuin esim sissos tai PGKorjaus tietenkin että ei ole ultimategames sillä UG han sijaitsee jossain huitsin nevadassa....palailen asiaan
- siis se pelaan mäki
minäkin pelaan kirjoitti:
Korjaus tietenkin että ei ole ultimategames sillä UG han sijaitsee jossain huitsin nevadassa....palailen asiaan
Elikkä juu...tässä toinen hyvä kauppa.
Cool Games - peinttaaja90
siis se pelaan mäki kirjoitti:
Elikkä juu...tässä toinen hyvä kauppa.
Cool GamesOnkos tuo Cool Games vielä pystyssä? Kotisivut on ainakin olleet poissa jo pidempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108