Splättäystä helsingissä

diipadai.

Moro. Haluaisin alkaa harrastamaan metsä painttia pääkaupunkiseudulla, mutta kaverit ei oo innostunu asiasta. Niinpä kiinnostais liittyä johonki porukkaan joka harrastaa splättäystä esim. kerran viikossa ja käy isommissa tapahtumissa. En kumminkaan tunne ketään joka kuuluis tollaseen. Oon myöskin käyny erilaisilla sivustoilla ja lähettäny mailia joillekin seuroille, mutta mitään vastausta en oo keneltäkään saanu. Kertokaas mulle mistäs löytäisin porukan johon voisin liittyä. Oon 26 jätkä.

8

1134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peinttaaja90
      • mäki pelaan

        Itse olen hylännyt kaikki muut maahantuojat sori vaan jos tekin luette palstaa mutta Sissosta parempaa ei ole löytynyt...aina on jotain vikana


    • just joo

      Tuo Sissos aina mainostaa itseään täällä ilmaseks. Etsi itselles toinen firma, älä luota tuohon kun itse itseään kehuvat kun muita kehujia ei löydy. Huonot kokemukset...

      • peinttaaja90

        No empä kyllä ole Sissoksella töissä jos semmoista luulet :), kyllä sitä ihan omien kokemusten perusteella uskaltaa suositella muillekin. Vaan eipä sitä pääkaupunkiseudulla juuri muita peinttikauppoja ole kuin kuin Sissos ja Paintball Games.


      • pelaan mäki
        peinttaaja90 kirjoitti:

        No empä kyllä ole Sissoksella töissä jos semmoista luulet :), kyllä sitä ihan omien kokemusten perusteella uskaltaa suositella muillekin. Vaan eipä sitä pääkaupunkiseudulla juuri muita peinttikauppoja ole kuin kuin Sissos ja Paintball Games.

        Ultimate games tuo muistaakseni oli...se on paintball gamesia parempi kauppa mutta heikkoutena auki vain tiistaisin tai sovitusti...eli aina pääsee kuhan soittaa....eiks se näin mee...
        Mestat löytyy ihan juna-aseman viereltä ja haara pysäkiltä (huopalahti) ja on ihan kiva pieni kauppa...myyvät helpommin myös laskuun kuin esim sissos tai PG


      • minäkin pelaan
        pelaan mäki kirjoitti:

        Ultimate games tuo muistaakseni oli...se on paintball gamesia parempi kauppa mutta heikkoutena auki vain tiistaisin tai sovitusti...eli aina pääsee kuhan soittaa....eiks se näin mee...
        Mestat löytyy ihan juna-aseman viereltä ja haara pysäkiltä (huopalahti) ja on ihan kiva pieni kauppa...myyvät helpommin myös laskuun kuin esim sissos tai PG

        Korjaus tietenkin että ei ole ultimategames sillä UG han sijaitsee jossain huitsin nevadassa....palailen asiaan


      • siis se pelaan mäki
        minäkin pelaan kirjoitti:

        Korjaus tietenkin että ei ole ultimategames sillä UG han sijaitsee jossain huitsin nevadassa....palailen asiaan

        Elikkä juu...tässä toinen hyvä kauppa.

        Cool Games


      • peinttaaja90
        siis se pelaan mäki kirjoitti:

        Elikkä juu...tässä toinen hyvä kauppa.

        Cool Games

        Onkos tuo Cool Games vielä pystyssä? Kotisivut on ainakin olleet poissa jo pidempään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe