Sikainfluenssa on nyt sitten levinnyt Espanjaan. Kova juttu maalle, jossa turistien määrä on taantuman myötä muutenkin ollut laskusuunnassa: "EU:n komissio kehottaa EU-maiden kansalaisia välttämään turhaa matkustamista sikainfluenssan saastuttamille alueille. EU:n terveyskomissaarin Androulla Vassilioun mukaan turistimatkailu tautialueille aiheuttaa turhia riskejä matkailijoille itselleen ja lisää taudin leviämisen vaaraa."
Turistibisnes sai iskun
8
758
Vastaukset
- perua
matkaani Espanjaan tämän takia.
- näin epäilen
ei sinun tarvitse mutta sinne pääsy estetään. Nyt sitä on jo Ruotsissa eli varmaan tulee matkustuskielto nopeastikin.
- ulkosuomalainen nainen
Ei tarvitse joutavia pähkäillä, kun jo asuu Espanjassa:-)
- jo lääkkeetkin!
Joten tuskin kovin isoksi tämä asia paisuu! Kolmen viikon päästä lähtö espanjaan, toivottavasti pääsee matkaan!
- näinon lääkkeet
ja jos tauti puhkeaa epidemiaksi niin nykyinen lääke ei tehoa ja sitä on Suomessa 1,3 annosta. On mielenkiintoista nähdä kuka ne saa jos 2 miljoonaa sairastuu...tai kolme?
- paniikki valloillaan
Tekeekö yksi tartunnan saanut koko maasta sikainfluenssa saastuttaman alueen?? Aika rankkaa liiottelua. Vai onko kaikki Ruotsiin lähtevät lennot ja laivavuorot jo peruttu? Siellä sairastuneita on sentää viisi!
- thinkbrand
Tämä on totisesti kova isku ruotsalaisille. Yleensä vain ruotsalaiset selviävät elämästä hengissä! Ja nyt tauti uhkaa - ruotsalaistakin.
- ulkosuomalainen nainen
Kyllä turismi on nyt minimissään. Emme lähdekään Suomeen vaan vietämm vappua kotona Espanjassa, turvallisesti. Hyvää vappua ja kukkatervehdys kaikille palstalaisille! Iris sisyrinchium http://www.topwalks.net/plants/blue/iris_sisyrinchium_more.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795445
- 1263877
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413636- 663334
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262838Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72359- 242131
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4381707Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91608