Onko hyviä ideoita, minkälaiset 40v-kekkerit pitäisi järjestää ystäville, joilla osalla on lapsia, osalla ei, ja osa sinkkuja, osa kosteasti ja toinen osa kohtuullisesti juhlivia, ja jotka ylipäätään ovat aika toisistaan poikkeavaa sakkia? "Itseni näköisiä" juhlia en oikein osaa tehdä enkä varmaan haluakaan, sen verran harmaa tavis kuitenkin olen. Musiikkimakukin on sen verran erikoinen, että oman makuni mukaista musiikkia tuskin kukaan haluaa kuunnella, ja toistaalta tuntuisi taas erikoiselta hommata bändi mistä en itse pidä. Kaikenlaisia pieniä ja suuria ideoita otetaan vastaan...
Vastaukset 2
- jezba
minulla sama ongelma. kuukauden päästä mieheni juhlii 40v. paikka,ruuat ja kaverit järkätty,mut se tekemisen puute,antakaa hyvät ihmiset nyt ideoita.
- hankalaa...
Noilla lähtökohdilla on hankala saada aikaan juhlia, jotka eivät olisi pelkkää pönötystä ja sekametelisoppaa, tyyliin häät! Jos olisi "pakko" juhlia aikuissynttäreitä, joita yritän välttää parhaani mukaan, niin valitsisin kasaan vain kaikkein tiiviimmän ja samanhenkisimmän kaveriporukan, jonka kanssa pitäisin hauskaa porukalle ominaiseen tapaan. Tai kaikkein mieluiten leipoisin kakun, joka nautittaisiin perhepiirissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512