Luin aamulla netistä Etelä-Saimaata. Oli haastatettu T. Moilasta aiheesta Saimaankaupunki y.m. Imatralta tihkuneiden tietojen mukaan demarit tappelee asiasta tjtn ja eräät mököttää. Saimaankaupungin saitin keskustelussa ei ole paljon kipinöinyt. Mitä mieltä oikeasti siitä ollaan? Olisiko pitänyt pykätä sellainen kuntahirviö? Itse kun en enää Imatralla asuile, niin en tiedä "yleistä" mielipidettä. Mutta siskon, veljen ym. sukulais- ja tuttavaköörin EI:n tiedän. Heidän visionsa oli, että kaikki palvelut olisivat valuneet Lappeenrantaan. No, yritysjohtajatehtävissä oleva serkku kannattaa edelleen Saimaankaupunkia Helsingistä käsin, mutta sillä onkin varaa käydä yksityislääkärillä ja varmaan pätäkkää maksaa vanhempiensa tuleva mahdollinen hoito yksityisessä hoitokodissa vaikka sitten Helsingissä.
Kun kerran olin Imatralla käymässä luin Uutisvuoksesta juttua, että jos Saimaankaupunkia ei tule, niin Riitta Uosukainen muuttaa pois Imatralta. Tämä juttu mainittiin joskus muistaakseni Saimaankaupunki-sivun keskusteluissakin. Vieläkö Riitta asuu Rautionkylässä? Miten minulla on sellainen mielikuva, että myöhemmin hän halusi lieventää jyrkkää kantaansa ja toppuutteli sanomisiaan?! Ihan niin kuin poliitikkojen pitääkin tehdä silloin, kun ensin sanotaan jotain ja sitten vasta ajatellaan.
Saimaankaupunki-fiiliksiä
Tiedonhaluinen
4
317
Vastaukset
- Kyllä
Jollei saimaankaupunkia tule,niin moni muukin muutta täältä pois kuin vain Uosukaisen Riitta.
Kyllä hän vielä asuu rautionkylässä.
Imatralle jää vain ne jotka ovat töissä täällä.- eppu
Saimaankaupunkia. Pelkkää kusetusta olisi vain Imatralaisille. Kyllä Imatra pärjää kunhan on malttia ja demarit saadaan isoista päättävistä eilmistä pois. Punakaupungilla ei ole kehitys mahdollisuutta.
- heikkiheikinheikki
onks tää saimaakaupunki vielä tulossa ?
- Alasajoseis
Ei ole.
Huono idea keskittää kaikki palvelut Lappeenrantaan.
Imatrastakin tulisi vain joutsenon kaltainen tyhjenevät retuperä lähiö..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2271628- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441174Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad46871- 14740
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21720- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20666Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627