Anime esteenä seurustelulle!!!

Aivan!

Kyllä, luit oikein! anime ja manga VOIVAT olla seurustelulle PAHASTI esteenä. en nyt väitä et kaikille tämä on esteenä mutta ainakin minä olen yksi jolle se on,tavallaan...

oon nyt kahden likan kans seurustellut joiden kanssa meni ihan hyvin. mutta niillä alkoi keittämään se kun olin niin anime ja manga hullu! en siis ole niin hullu fani että minä en muuta teekkään kun tuijotan animee ja luen mangaa. mutta aina jos saa jostakin rahaa niin tottakai minulle heti ekaksi tekis mieli ostaa se uusin manga mitä löytyy... ja siitäkös tytöt suuttuivat. "taasko sä niitä piirretyjä!"

tottakain tähän on ratkaisuna se että alkaa seurustelemaan semmosen tytön kanssa joka myös harrastaa animea ja mangaa. mutta tämä vaihtoehto sulkee todella paljon tyttöjä pois kuviosta. miettikää nyt, seurustelun EHTONA se että tyttö harrastaa animee? jos ei harrasta niin voi odottaa ongelmia jos ei tytöllä ole todella pitkä pinna. ainakinn e mun kaks tyttöystävää jakso aluksi katella tätä mun anime hulluutta mutta kyllästyivät siihen sitten ajanmittaa.

11

2094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

      jos olet kamala pelihullu,niin menetät kaverisi.jos olet kova dokaamaan,seurustelu menee pilalle.sama juttu toimii melkein missä vaan.

      olet aika heikkomielinen jos et pysty pitämään ystävyyssuhteita manga/animehulluutesi takia.muista että elämää on tietokoneen näytön ulkopuolellakin.joten osta kukkakimppu ja suklaarasia tyttöystävillesi ja pidä heidän kanssaan hauskaa.jos saisit pelastettua vielä ystävyyssuhteesi...
      ja keksi joku toinen harrastus ohelle tai älä aina osta mangaan/animeen liittyvää tavaraa kun saat rahaa.

    • Kurumi

      ...hätä ole tämän näköinen. Onhan Suomessa nykyään paljon tyttöjä, jotka ovat koukussa animeen ja mangaan. Kyllä se minusta on ihan normaalia pyrkiä seurustelemaan lähinnä sellaisten ihmisten kanssa, joilla on samat kiinnostuksenkohteet; minäkin olen niin armoton nörtti, ettei varmaan kukaan muu kuin toinen nörtti kestäisi sitä katsella. (Enkä varmasti alkaisi muuttaa itseäni seurustelukumppanin mieliksi.)

      Tietenkin jos olet kirjaimellisesti niin kilahtanut animeen ja mangaan, että kaikki aika menee niiden parissa, niin silloin voisi jo vähän lyödä jarruja päälle; muuten en näe mitään pahaa siinä, että omaa rakkaan harrastuksen jota haluaa jatkaa seurustelusta huolimatta.

    • hrst

      Voisiko tulla ehkä mieleen, että seurustelun perusedellytys voisi olla myös ystävyys. Jos toinen ei voi hyväksyä toisen harrastuksia, se on ilman muuta este riippumatta siitä, mikä se harrastus nyt sattuu olemaan. Anime ja manga harrastuksina ovat varmaan vähemmän ärsyttävästä päästä kuitenkin. Ilmiö pitää siis yleistää koskemaan kaikkia harrastuksia.

    • Himura_Kenshin

      Minä en ole ihmissuhteiden asiantuntija kun en itse tyttöystävää omista, mutta sen minä tiedän että kestävä suhde tarvitsee kestääkseen molemman puolisen ymmärryksen toisen intressejä kohtaan. Eli siis, sinun pitää pystyä ymmärtämään heidän harrastuksiaan ja heidän sinun. Tämä on helkkari soikoon jumalan todistama fakta.

      Hitto soikoon, jos kyseisiä tyttöjä haittaa se että katselet animea niin vika on silloin heissä eikä sinussa! Yhtä hyvin sinä voit sanoa "taasko sinä katselet Salattuja Elämiä" tai vastaavaa. Jos tyttö ei suostu ymmärtämään niin heitä pellolle. Jos oikeasti välittää niin antaa kyllä anteeksi toisen omituisuudet ja ymmärtää toisen intressejä, sen verran minä rakkaudesta tiedän.

      Älä missään nimessä vain muuta omia harrasteitasi sen takia että joku toinen ei sitä ymmärrä, ei Einsteiniäkään aluksi ymmärretty.

    • Poku89

      Voi olla vaikea juttu... mutta jos puhut jostain muustakin kuin mangasta&animesta joistain asioista jotka heitä kiinnostavat niin voi olla että he eivät pian välitä siitä että keräät 'piirrettyjäsi'. (Olenko oikeassa???)

    • Mimi

      Pistetääs nyt naispuolisena henkilönä jotain palautetta. Itse en luultavasti suuresti häiriintyisi jos poikakaverini omaisi jonkun oudon harrastuksen (ei sillä että anime ja manga olisi outo harrastus)... Paitsi, jos kyseessä on vannoutunut jalkapallo/urheilu kiihkoilija, se ei ehkä viehättäisi niin paljon. Toki yrittäisin ensin ymmärtää, mutta jos se on täysin ylitsepääsemätön este, niin ei sille sitten mitään voi! ^-^'

      Toki olisihan se mukavaa, jos kumppanilla olisi samat intrestit, olisi enemmän jaettavaa. Mutta mukavempaa olisi kyllä saada opettaa joku mukaan animeen ja mangaan!

    • Tixu

      Annataas nyt toisen Naispuolisen antaa mielipide...
      Anime ja Manga eivät ole esteenä seurustelulle, vaan se miten niitä "käyttää", ei ihme jos seurustelukumppanisi jätti sinut, jos et puhunut muusta kuin Animesta tai Mangasta... Minulla on ystävä, joka puhuu taukoamatta Animesta ja Mangasta. Kerran hän puhui 12 tuntia, lähes putkeen Animesta, ja uskokaa, silloin Anime ja Manga alkoi tulla ulos korvista. Minä itse olen aivan hullu Anime ja Manga fani, mutta en puhu niistä taukoamatta!Joten meneppäs itseesi ja mieti sen toisen osapuolen tunteita ja kiinnostuksen kohteita!Voit syyttää asiasta vain itseäsi... Ja kyllä... Tyttöjä, jotka pitävät Animesta ja Mangasta on paljon...

      • Ranma maniac

        tuossa on pointi!....minäkin olen anime ja manga
        fani mutta jos puhuu yhestä ja samasta aiheesta jatkuvasti ja taukoamatta niin ei kukaan jaksa sellaista touhuu....


    • Neko, ne?

      Luulen että jos pyytäisit joitain tytöistä joista tykkäät katsomaan jotain vähän sodattomampaa animea, he jäisivät varmasti koukkuun. Anime on tärkeä osa elämääni =) koska joihinkin animeihin jää pahasti koukkuun ainakin minä =D kuten, Kamikaze Kaitou Jeanne ja Fushigi Yuugi. Aloitin animen katselun jollain yksinkertaisella, kuten kissojen valtakunta. Nyt kuitenkin katselen englanniksi tekstitettyjä animeita. Esimerkkeinä: Inuyasha ja Karin. Luulen, että anime valloittaa ! Ganbatte!

    • harleykka

      olli tykkää hentaista, kairaa sitä

      • pipsapossufan

        Pipsa possu on hyvää hentaita


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe