http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=118861 http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=102165
onko IS-F hintansa arvoinen urheilullinen sedan?.
12
2466
Vastaukset
- soikkeli...
Mikään tuon segmentin lelu hintansa väärti. Aika reilusti tulee hevosvoimille hintaa. Pakko silti mainita, että lexus is-f ei ole voittanut ensimmäistäkään testiä missä on vastassa ollut uusi M3 BMW JA Mercedes C63 AMG. Lexuksessa on varmaan jotain vikaa.
- tojomään
Missä sillä voi urheilla?
- verottaja haisee
Mutta ei hintansa väärti. Suomen verottaja tekee kaikista tehokkaista autoista liian kalliita. Saksan hinnoilla hintansa väärti.
- turhin kalu
Turhista turhin peli. Todellinen saastepesä.
- GS300
Näitä testiraportteja pitää lukea hiukan kyseenalaistaen. Kyseessähän on vain parin toimittajaretkun mielipiteitä. Lexuksen koeajoraportissa BMW:stä kirjoitetaan näin: 5-litraa iskutilavuutta, 416 hevosvoimaa, 4.8 sekuntia nollasta sataan. Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori, mutta Bemarin neljän litran veekasi on ajossa vielä räyhäkkäämpi ja Mersun hirviö, 6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin. Brutaalit faktat tiskiin siis: Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta sataan neljässä sekunnissa eli ovat vikkelämpiä viivalta. Lisäksi ne ovat halvempia. Ja sitten BMW:n omassa raportissa siitä kirjoitetaan näin: Huippunopeus on saksalaisen herrasmiessäännön mukaisesti rajoitettu meistä suurimmalle osalle arkikäytössä riittävään 250 km/h. Myös rampeissa kiihdyttäessä pitäisi keretä liikennevirran mukaan, kun nollasta sataan luvataan kestävän uudella M3:lla 4,8 sekuntia.
- BMW M3 -2009
- BMW M3 -2009
faster lap: (74.) BMW M3 Sedan (E90) (90.) Lexus IS F
- todella pahasti
IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.
- AMG rules!!!.
todella pahasti kirjoitti:
IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
- AMG rules!!!.
AMG rules!!!. kirjoitti:
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
http://www.nelonen.fi/PublicFiles/2009/0403/86211/mersun_kimara.jpg
- varo vaan M5
AMG rules!!!. kirjoitti:
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
No eipä taida asetelmat muuttua E63 AMG:n ja F10 M5:n välillä nykyisestä. Seuraavan M5:n kone (4,4l V8 tuplaturbo) kun on jo esitelty X5M ja X6M keulilla 555hp / 680Nm (1500-5650 rpm). Voisin väittää, että F10 M5 liikahtaa vielä nykyistä hätäisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3311936Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul361795Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis551237Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21116- 761093
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet73997Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.87889Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen89882Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7859Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain151794