http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=118861 http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=102165
onko IS-F hintansa arvoinen urheilullinen sedan?.
12
2234
Vastaukset
- soikkeli...
Mikään tuon segmentin lelu hintansa väärti. Aika reilusti tulee hevosvoimille hintaa. Pakko silti mainita, että lexus is-f ei ole voittanut ensimmäistäkään testiä missä on vastassa ollut uusi M3 BMW JA Mercedes C63 AMG. Lexuksessa on varmaan jotain vikaa.
- tojomään
Missä sillä voi urheilla?
- verottaja haisee
Mutta ei hintansa väärti. Suomen verottaja tekee kaikista tehokkaista autoista liian kalliita. Saksan hinnoilla hintansa väärti.
- turhin kalu
Turhista turhin peli. Todellinen saastepesä.
- GS300
Näitä testiraportteja pitää lukea hiukan kyseenalaistaen. Kyseessähän on vain parin toimittajaretkun mielipiteitä. Lexuksen koeajoraportissa BMW:stä kirjoitetaan näin: 5-litraa iskutilavuutta, 416 hevosvoimaa, 4.8 sekuntia nollasta sataan. Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori, mutta Bemarin neljän litran veekasi on ajossa vielä räyhäkkäämpi ja Mersun hirviö, 6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin. Brutaalit faktat tiskiin siis: Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta sataan neljässä sekunnissa eli ovat vikkelämpiä viivalta. Lisäksi ne ovat halvempia. Ja sitten BMW:n omassa raportissa siitä kirjoitetaan näin: Huippunopeus on saksalaisen herrasmiessäännön mukaisesti rajoitettu meistä suurimmalle osalle arkikäytössä riittävään 250 km/h. Myös rampeissa kiihdyttäessä pitäisi keretä liikennevirran mukaan, kun nollasta sataan luvataan kestävän uudella M3:lla 4,8 sekuntia.
- BMW M3 -2009
- BMW M3 -2009
faster lap: (74.) BMW M3 Sedan (E90) (90.) Lexus IS F
- todella pahasti
IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.
- AMG rules!!!.
todella pahasti kirjoitti:
IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
- AMG rules!!!.
AMG rules!!!. kirjoitti:
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
http://www.nelonen.fi/PublicFiles/2009/0403/86211/mersun_kimara.jpg
- varo vaan M5
AMG rules!!!. kirjoitti:
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
No eipä taida asetelmat muuttua E63 AMG:n ja F10 M5:n välillä nykyisestä. Seuraavan M5:n kone (4,4l V8 tuplaturbo) kun on jo esitelty X5M ja X6M keulilla 555hp / 680Nm (1500-5650 rpm). Voisin väittää, että F10 M5 liikahtaa vielä nykyistä hätäisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875