onko IS-F hintansa arvoinen urheilullinen sedan?.

U.S.A/Japan.

12

2517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soikkeli...

      Mikään tuon segmentin lelu hintansa väärti. Aika reilusti tulee hevosvoimille hintaa. Pakko silti mainita, että lexus is-f ei ole voittanut ensimmäistäkään testiä missä on vastassa ollut uusi M3 BMW JA Mercedes C63 AMG. Lexuksessa on varmaan jotain vikaa.

    • tojomään

      Missä sillä voi urheilla?

    • verottaja haisee

      Mutta ei hintansa väärti. Suomen verottaja tekee kaikista tehokkaista autoista liian kalliita. Saksan hinnoilla hintansa väärti.

    • turhin kalu

      Turhista turhin peli. Todellinen saastepesä.

    • GS300

      Näitä testiraportteja pitää lukea hiukan kyseenalaistaen. Kyseessähän on vain parin toimittajaretkun mielipiteitä. Lexuksen koeajoraportissa BMW:stä kirjoitetaan näin: ”5-litraa iskutilavuutta, 416 hevosvoimaa, 4.8 sekuntia nollasta sataan. Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori, mutta Bemarin neljän litran veekasi on ajossa vielä räyhäkkäämpi ja Mersun hirviö, 6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin. Brutaalit faktat tiskiin siis: Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta sataan neljässä sekunnissa eli ovat vikkelämpiä viivalta. Lisäksi ne ovat halvempia.” Ja sitten BMW:n omassa raportissa siitä kirjoitetaan näin: ”Huippunopeus on saksalaisen herrasmiessäännön mukaisesti rajoitettu meistä suurimmalle osalle arkikäytössä riittävään 250 km/h. Myös rampeissa kiihdyttäessä pitäisi keretä liikennevirran mukaan, kun nollasta sataan luvataan kestävän uudella M3:lla 4,8 sekuntia.”

    • (700)hp!.

      http://www.egmcartech.com/2009/05/02/hennessey-gives-the-2009-cadillac-cts-v-up-to-700-hp/ ;)

    • BMW M3 -2009
    • BMW M3 -2009

      faster lap: (74.) BMW M3 Sedan (E90) (90.) Lexus IS F

      • todella pahasti

        IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.


      • AMG rules!!!.
        todella pahasti kirjoitti:

        IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.

        MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz


      • AMG rules!!!.
        AMG rules!!!. kirjoitti:

        MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz

        http://www.nelonen.fi/PublicFiles/2009/0403/86211/mersun_kimara.jpg


      • varo vaan M5
        AMG rules!!!. kirjoitti:

        MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz

        No eipä taida asetelmat muuttua E63 AMG:n ja F10 M5:n välillä nykyisestä. Seuraavan M5:n kone (4,4l V8 tuplaturbo) kun on jo esitelty X5M ja X6M keulilla 555hp / 680Nm (1500-5650 rpm). Voisin väittää, että F10 M5 liikahtaa vielä nykyistä hätäisemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kaipaamasi miehen nimi?

      Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      48
      7996
    2. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

      Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      117
      6106
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

      Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      59
      3879
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

      Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      91
      3839
    5. Millaista läheisyyttä

      Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      98
      3589
    6. 55
      3233
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

      se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      74
      3205
    8. Antifasismi - mitä se on?

      Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      35
      2593
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

      "Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      223
      2383
    10. Heräsin taas ikävään

      Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      52
      1718
    Aihe