http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=118861 http://www.nelonen.fi/start/koeajo.asp?d=102165
onko IS-F hintansa arvoinen urheilullinen sedan?.
12
2323
Vastaukset
- soikkeli...
Mikään tuon segmentin lelu hintansa väärti. Aika reilusti tulee hevosvoimille hintaa. Pakko silti mainita, että lexus is-f ei ole voittanut ensimmäistäkään testiä missä on vastassa ollut uusi M3 BMW JA Mercedes C63 AMG. Lexuksessa on varmaan jotain vikaa.
- tojomään
Missä sillä voi urheilla?
- verottaja haisee
Mutta ei hintansa väärti. Suomen verottaja tekee kaikista tehokkaista autoista liian kalliita. Saksan hinnoilla hintansa väärti.
- turhin kalu
Turhista turhin peli. Todellinen saastepesä.
- GS300
Näitä testiraportteja pitää lukea hiukan kyseenalaistaen. Kyseessähän on vain parin toimittajaretkun mielipiteitä. Lexuksen koeajoraportissa BMW:stä kirjoitetaan näin: 5-litraa iskutilavuutta, 416 hevosvoimaa, 4.8 sekuntia nollasta sataan. Yhteistyön tuloksena syntyi kyllä lihaksikas moottori, mutta Bemarin neljän litran veekasi on ajossa vielä räyhäkkäämpi ja Mersun hirviö, 6,2 litrainen, C-sarjan nokalta syö aamiaiseksi tämän moottorin. Brutaalit faktat tiskiin siis: Molemmat mainitut saksalaiset yyber-sedanit kipuavat nollasta sataan neljässä sekunnissa eli ovat vikkelämpiä viivalta. Lisäksi ne ovat halvempia. Ja sitten BMW:n omassa raportissa siitä kirjoitetaan näin: Huippunopeus on saksalaisen herrasmiessäännön mukaisesti rajoitettu meistä suurimmalle osalle arkikäytössä riittävään 250 km/h. Myös rampeissa kiihdyttäessä pitäisi keretä liikennevirran mukaan, kun nollasta sataan luvataan kestävän uudella M3:lla 4,8 sekuntia.
- BMW M3 -2009
- BMW M3 -2009
faster lap: (74.) BMW M3 Sedan (E90) (90.) Lexus IS F
- todella pahasti
IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.
- AMG rules!!!.
todella pahasti kirjoitti:
IS-F:n ajettavuus on huono. Se ei ole mutkissa tasapainoinen, yliohjaa ja kieppuu holtittomasti puolelta toiselle kun yritetään ajaa kovaa. Sen voimat ei myöskään riitä Bemuille.
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
- AMG rules!!!.
AMG rules!!!. kirjoitti:
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
http://www.nelonen.fi/PublicFiles/2009/0403/86211/mersun_kimara.jpg
- varo vaan M5
AMG rules!!!. kirjoitti:
MB E63 AMG N.Y. -09. Tuo yllä luettavissa oleva koodinpätkä tarkoittaa sitä,että Mercedes-Benz tulee esittelemään ensi viikolla New Yorkin autonäyttelyssä uuden E-sarjalaisen lihaksikkaimmassa muodossaan. Vaikka Mersu on julkisesti ilmoittanut sanoutuvansa irti saksalaisten välisestä hevosvoimasodasta,mennään tämän mallin kanssa vielä vanhan kaavan mukaan. Mersun AMG -viritysosasto luottaa tuttuun 6,2 litraiseen vapaasti hengittävään V8:iin uusimmassa painoksessa E63 AMG:stä. Edelliseen E63:seen verrattuna tehoja on 11 hevosvoimaa enemmän,mutta samalla yhdistetyn ajon kulutusta on saatu loihdittua alhaisemmaksi 12%. Tämä on saavutettu vähentämällä muun muassa moottorin sisäistä kitkaa ruiskuttamalla sylinterien seinämiin erikoispinnoite. Seitsemänportainen tuplakytkinvaihteisto,18-tuuman vanteet ja 4,4 sekunnin kiihtyvyys nollasta sataan tulevat vakiona. Suomeen 518 hevosvoimainen monsteri-E saapuu loppuvuodesta. Varo vaan M5!. Lähde: Mercedes-Benz
No eipä taida asetelmat muuttua E63 AMG:n ja F10 M5:n välillä nykyisestä. Seuraavan M5:n kone (4,4l V8 tuplaturbo) kun on jo esitelty X5M ja X6M keulilla 555hp / 680Nm (1500-5650 rpm). Voisin väittää, että F10 M5 liikahtaa vielä nykyistä hätäisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808