Hei!
Mistä saisi mahd.halvan/hyvän sellasen "trikoo" hiihtoasun?Hinta?
Käyttääkö kukaan harrastelija sellasia vai vaan kilpahiihtäjät?
Hyvää kevään alkua?
mistä hiihtovaatteet?
12
5995
Vastaukset
- hiihtäjä
no hei!
aika mahdoton sanoa mistä halvimmalla saisit kun ei ole aavistustakan missäpäin suomea asustelet. yleensä noita hiihtotrikoita ei ole urheilukaupoissa edes esillä vaan niitä pitää kysyä myyjältä joka sitten esittelee kuvastosta eri malleja ja tilaa kokeiltavaksi mieluisen/mieluisat. kierräpä siis lähialueen urheilukaupat ja vertaa sitten hintoja.
kyllä hiihtotrikoita voi käyttää harrastelijatkin lämpimillä keleillä.
hyvät kevään jatkot vaan sinnekin päin.- kysymys?
Millaset on hyvät alusvaatteet niiden hiihtotrikoiden alle?Kestääkö ne hyvin kylmyyttä?Oon nähny et kilpahiihtäjät pitää hiihtotrikoita läpi vuoden oli kuinka kylmää tahansa?
Onko mitään nettisivuja josta vois kattoa niitä, ja hintoja suomesta?
Kiitos taas...:) - :o)
kysymys? kirjoitti:
Millaset on hyvät alusvaatteet niiden hiihtotrikoiden alle?Kestääkö ne hyvin kylmyyttä?Oon nähny et kilpahiihtäjät pitää hiihtotrikoita läpi vuoden oli kuinka kylmää tahansa?
Kiitos taas...:)ite pidän trikoonalla kunnon lämpökerrastoa- Trikoissa voi tulla helposti kylmä. Ne ei ole hyvät seisoskeluun taí kävelyvauhdilla hiihtämiseen.
- hopeasompaaja..
kysymys? kirjoitti:
Kiitos taas...:)eihän ne oikeen lämpimät 20pakkasella oo,jos meinaa pelkästään ne jalassa hiihtää.. :) mul on aina kisoissa lämpökerrasto ei muuta,vaikka olis 20pakkasta.. :)
mut muuten en hiihdä ne jalassa edes lenkillä.. :)
mut onhan se ihan jeez kevät kelillä.. hiihtää.. :)
ei ainakaan tuu kuuma... :) tuulihan niistä tietysti menee läpi,mut mulla on sellanen windstopper kerrasta se on älyttömän hyvä! hauskoja hiihtolenkkejä sulle.. :) ja hauskaa kevättä.. :) - kysymys?
hopeasompaaja.. kirjoitti:
eihän ne oikeen lämpimät 20pakkasella oo,jos meinaa pelkästään ne jalassa hiihtää.. :) mul on aina kisoissa lämpökerrasto ei muuta,vaikka olis 20pakkasta.. :)
mut muuten en hiihdä ne jalassa edes lenkillä.. :)
mut onhan se ihan jeez kevät kelillä.. hiihtää.. :)
ei ainakaan tuu kuuma... :) tuulihan niistä tietysti menee läpi,mut mulla on sellanen windstopper kerrasta se on älyttömän hyvä! hauskoja hiihtolenkkejä sulle.. :) ja hauskaa kevättä.. :)Pitääkö porukka yleensä sellasia trikoo hiihtoasuja kun hiihdetään "harrastusmielessä" vai ihan normaaleja ulkoiluvaatteita?
Haluisin pitää sellasia hiihtotrikoita mut en kehtaa jos oisin ainoo joka niitä pitäs...
Kiitos kaikille vastaajille tosi paljon jo valmiiks...! - reiska
kysymys? kirjoitti:
Pitääkö porukka yleensä sellasia trikoo hiihtoasuja kun hiihdetään "harrastusmielessä" vai ihan normaaleja ulkoiluvaatteita?
Haluisin pitää sellasia hiihtotrikoita mut en kehtaa jos oisin ainoo joka niitä pitäs...
Kiitos kaikille vastaajille tosi paljon jo valmiiks...!suurimalla osalla on hengittävät hiihtopuvut,jossa tuuli ja vesi ei pääse läpi.Itse ostin marketista urheiluosastolta 50 eurolla puvun ,mikä oli tehty murtomaahiihtoon.Mielestäni,jos trikoot laittaa päälle,suksen tulee kyllä liikkuakin eri tahtiin,kuin sunnuntaihiihtäjillä.
- hopeasompaaja..
kysymys? kirjoitti:
Pitääkö porukka yleensä sellasia trikoo hiihtoasuja kun hiihdetään "harrastusmielessä" vai ihan normaaleja ulkoiluvaatteita?
Kiitos kaikille vastaajille tosi paljon jo valmiiks...!..niitä voi pitää lenkillä.. :) ja ne on oikeesti ihan jeez vaatteet jos on oikein lämmin ilma..
ja ei niissä oo mitn noloo..
just tänää ku olin hiihtämässä,ni ainaki kaks miesti hiihti trikoot jalassa...
kuulin vaan ku se toinen mies sano yhelle toiselle et nää on tosi mukavat jalassa ja hiihtää.. ihan näin lenkilläkin.. :)
et trikoot jalkaan ja menoks... :D - kysymys?
..niitä voi pitää lenkillä.. :) ja ne on oikeesti ihan jeez vaatteet jos on oikein lämmin ilma..
kuulin vaan ku se toinen mies sano yhelle toiselle et nää on tosi mukavat jalassa ja hiihtää.. ihan näin lenkilläkin.. :)
et trikoot jalkaan ja menoks... :DTiedätkö sä mistä sais sellaset hiihtotrikoot?Asun 09-alueella. Ehdotuksia?Onko hinnasta tietoa?
Kiitos paljon! - reiska
..niitä voi pitää lenkillä.. :) ja ne on oikeesti ihan jeez vaatteet jos on oikein lämmin ilma..
et trikoot jalkaan ja menoks... :Dnäkisin ne kyllä toisaalta hyvin mielellään naisten päällä.
- hopeasompaaja88
kysymys? kirjoitti:
Tiedätkö sä mistä sais sellaset hiihtotrikoot?Asun 09-alueella. Ehdotuksia?Onko hinnasta tietoa?
Kiitos paljon!09-alue,ei hajuakaan missä päin se on..?!:D juu,no urheilu kaupoista niitä saa.. :) ei varmasti ole kovin kalliit.. :) en osaa hintaa sanoo,ku en ikinä oo ostanu erikseen vaan aina seuran kautta.. :) mut kyselemään vaan! :)
- okee
eisk suomal. tuulipuku käy
- kysymys
haluan mahd.hyvin istuvan sekä mahd.hyvän tuntuisen jne. hiihtoasun. sen takia kysyin hiihtotrikoista kysymyksiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574