Minkä ihmeen takia kauris-naiset ja härkä-miehet tuntevat näin uskomatonta fyysistä vetovoimaa toisiaan kohtaan???? välillä tuntuu, että ainoat miehet, jotka pystyvät oikeasti valloittamaan itsenäisen, itsepäisen ja varauksellisen kauriin ovat juuri nuo miehekkäät ja sensuellit machot-härät... :)
Härkä-miehet, jotka ovat ihastuneita/rakastuneita kauris-naiseen, niin mikä teitä kauriissa viehättää?
Utelen vaan, kun taas on uusi härkä näköpiirissä...
härkä+kauris=wow!
18
3999
Vastaukset
- toinen kaurisnainen
..ihanaa! :) Olen menossa tapaamaan härkämiestä jonka kanssa on vasta tutustuttu messengerin ja puhelimen välityksellä... Tosi mukavalta vaikuttaa ja on nyt alkanut varovasti osoittaa vähän lujemman kiinnostuksen merkkejä... No, mitään suuria odotuksia mulla ei vielä ole kun ei tosiaan olla edes tavattu, mutta minua kiehtoo hänen tapansa osoittaa huomiota. Ei töks-suoraan-asiaan vaan silleen lempeästi mutta järkähtämättömästi pikkuhiljaa... se pitää mulla pikkuista kutinaa vallalla koko ajan. :))
- kauris-nainen
Tsemiä treffeille! :)
Härkä miesten kanssa yleensä hommat etenee hitaasti, mutta varmasti. Härillä on ihana tapa katsoa suoraan syvälle silmiin... Siis, monilla mun tapaamilla härkämiehillä ainakin on!
Tosin varo, härät arvostaa luottamusta, joten älä anna itsestäsi liian räväkkää kuvaa. Ne saattaa pelästyä... On nimittäin käynyt mulle.:( - toinen kaurisnainen
kauris-nainen kirjoitti:
Tsemiä treffeille! :)
Härkä miesten kanssa yleensä hommat etenee hitaasti, mutta varmasti. Härillä on ihana tapa katsoa suoraan syvälle silmiin... Siis, monilla mun tapaamilla härkämiehillä ainakin on!
Tosin varo, härät arvostaa luottamusta, joten älä anna itsestäsi liian räväkkää kuvaa. Ne saattaa pelästyä... On nimittäin käynyt mulle.:(Olen huomannut samaa, luulen että hän vähän pelkää minun olevan liian "räväkkä" nuori nainen... turhaan kyllä pelkää. :D
Minä en oikeastaan vielä tunnekaan muita härkämiehiä kuin oman isoisäni...heh. No, jos tästä kaverista löytyy samoja piirteitä niin ei siitä kyllä haittaakaan ole. Ainakin pysyy asiat järjestyksessä.. ehkä liiankin kanssa joskus. Ja huumorintaju tuntuu käyvän hyvin yhteen meillä! - kauris-nainen
toinen kaurisnainen kirjoitti:
Olen huomannut samaa, luulen että hän vähän pelkää minun olevan liian "räväkkä" nuori nainen... turhaan kyllä pelkää. :D
Minä en oikeastaan vielä tunnekaan muita härkämiehiä kuin oman isoisäni...heh. No, jos tästä kaverista löytyy samoja piirteitä niin ei siitä kyllä haittaakaan ole. Ainakin pysyy asiat järjestyksessä.. ehkä liiankin kanssa joskus. Ja huumorintaju tuntuu käyvän hyvin yhteen meillä!Auttaisikohan tässä jos sainoisi suoraan härälle, että se on vaan niin seksikäs ettei kauris pysty hillitsemään itseään? ;) Mulle ainakin käy niin härkien seurassa. Vetovoima on niin suurta!
- Kaurisneiti:)
kauris-nainen kirjoitti:
Auttaisikohan tässä jos sainoisi suoraan härälle, että se on vaan niin seksikäs ettei kauris pysty hillitsemään itseään? ;) Mulle ainakin käy niin härkien seurassa. Vetovoima on niin suurta!
Mäkin olen vihdoin huomannut että se on totta!
Mulla on ollut kierroksessa kaikkia Kaurisnaiselle epäsopivia merkkejä.. kylmiä jousimiehiä, liian salaperäisiä skorppareita, YLIvilkkaita kaksosia...näiden kaikkien seurassa olen ollut varautunut,en ole pystynyt olemaan luonnollisesti,vaikka rakastunutkin olisin ollut
No nyt sitten kun olen tapannut tämän HÄRKÄ-miehen, pystyn olemaan niin rentoutunut hänen seurassaan. Fyysistä vetovoimaa ei tosiaan voi sanoin edes kuvata.. Ja tämä mitä sinä "kauris-nainen" sanoit "Härillä on ihana tapa katsoa suoraan syvälle silmiin..." Pitää paikkansa! Sillä se taisikin minut hurmata. Olen vasta nuori, alle parikymmpinen, mutta "härättää" niin prkeleesti, hih - kauris-nainen
Kaurisneiti:) kirjoitti:
Mäkin olen vihdoin huomannut että se on totta!
Mulla on ollut kierroksessa kaikkia Kaurisnaiselle epäsopivia merkkejä.. kylmiä jousimiehiä, liian salaperäisiä skorppareita, YLIvilkkaita kaksosia...näiden kaikkien seurassa olen ollut varautunut,en ole pystynyt olemaan luonnollisesti,vaikka rakastunutkin olisin ollut
No nyt sitten kun olen tapannut tämän HÄRKÄ-miehen, pystyn olemaan niin rentoutunut hänen seurassaan. Fyysistä vetovoimaa ei tosiaan voi sanoin edes kuvata.. Ja tämä mitä sinä "kauris-nainen" sanoit "Härillä on ihana tapa katsoa suoraan syvälle silmiin..." Pitää paikkansa! Sillä se taisikin minut hurmata. Olen vasta nuori, alle parikymmpinen, mutta "härättää" niin prkeleesti, hihhih. Mä olen muutaman vuoden kypsempi kauris ja edelleen sama teho noilla härillä. ;) Ne on myös aika arkiromanttikoja: tekee ihan yllättäen joitain ihania huomaavaisia eleitä ym. Eli kun härän makuun pääsee ei oikein muu enää maistukaan... Toi mitä sanoit jousimiehistä, kaksosista ym pitää paikkaansa myös mun kohdalla. Kaksonen on liian ailahteleva, että kauris ei oikein pysy matkassa mukana.
Ps. härät on yleensä esteetikkoja ja hyvän ruoan ystäviä. Eli miten tehdään vaikutus? vastaus: show up beautiful, bring food. ;) - kaurislady
kauris-nainen kirjoitti:
hih. Mä olen muutaman vuoden kypsempi kauris ja edelleen sama teho noilla härillä. ;) Ne on myös aika arkiromanttikoja: tekee ihan yllättäen joitain ihania huomaavaisia eleitä ym. Eli kun härän makuun pääsee ei oikein muu enää maistukaan... Toi mitä sanoit jousimiehistä, kaksosista ym pitää paikkaansa myös mun kohdalla. Kaksonen on liian ailahteleva, että kauris ei oikein pysy matkassa mukana.
Ps. härät on yleensä esteetikkoja ja hyvän ruoan ystäviä. Eli miten tehdään vaikutus? vastaus: show up beautiful, bring food. ;)Kyllä...te kaikki kirjotatte mitä minä ajattelen. En ennen tiennyt mitään tunteiden räiskynnästä, mielettömästä kemiasta ja rakastelusta ennenkuin törmäsin härkämieheeni! Tykkää kun näytän hyvältä ja teen ruokaa...
Mikähän siinä on, ehkä härkä aistii, että pystyy herättämään kauriissa sen kaipaaman turvallisuudentunteen, haluaa suojella ja auttaa kaurista puhkeamaan täyteen kukkaan...
Me oltiin ainakin todella samalla tasolla silloin kun tavattiin, ja hän napitti minua kokoajan niillä suurilla kauniilla silmillään:)
Nyt on 1,5 v yhteistä taivalta takana ja täytyy sanoa että minnekään ei ole hävinnyt romantiikka ja hellyys hänestä. Mukavinta on kun hän tulee ja nostelee syliin, iso jytky kun on...oikea karhu!
Ehkä se vaan on niin, että härkä-kauris liitto on tehty tähtitaivaissa...varsinkin kun kauris on se kauniimpi osapuoli eli nainen;) - kauris-nainen
kaurislady kirjoitti:
Kyllä...te kaikki kirjotatte mitä minä ajattelen. En ennen tiennyt mitään tunteiden räiskynnästä, mielettömästä kemiasta ja rakastelusta ennenkuin törmäsin härkämieheeni! Tykkää kun näytän hyvältä ja teen ruokaa...
Mikähän siinä on, ehkä härkä aistii, että pystyy herättämään kauriissa sen kaipaaman turvallisuudentunteen, haluaa suojella ja auttaa kaurista puhkeamaan täyteen kukkaan...
Me oltiin ainakin todella samalla tasolla silloin kun tavattiin, ja hän napitti minua kokoajan niillä suurilla kauniilla silmillään:)
Nyt on 1,5 v yhteistä taivalta takana ja täytyy sanoa että minnekään ei ole hävinnyt romantiikka ja hellyys hänestä. Mukavinta on kun hän tulee ja nostelee syliin, iso jytky kun on...oikea karhu!
Ehkä se vaan on niin, että härkä-kauris liitto on tehty tähtitaivaissa...varsinkin kun kauris on se kauniimpi osapuoli eli nainen;)Tulipahan mieleen, että Ruotsin kuningas on härkä ja kuningatar kauris... Kyllähän kaikki horoskooppikirjat puoltavat sitä, että kauris ja härkä sopivat todella hyvin yhteen.Match made in heaven.
Yksi kysymys lisää vielä teille härkiin tykistyneet kaurisnaiset: onko teidän härkänne aivan uskomaton suutelija? Eikö ne yleensä nimittäin ole... ;)
Harmi, kun härkämiehet ei oo kommentoineet mitenkään. Ehkä ne ei tiedä, jos niiden ihastuksen kohde on kauris... - Härkä-mies
kauris-nainen kirjoitti:
Tulipahan mieleen, että Ruotsin kuningas on härkä ja kuningatar kauris... Kyllähän kaikki horoskooppikirjat puoltavat sitä, että kauris ja härkä sopivat todella hyvin yhteen.Match made in heaven.
Yksi kysymys lisää vielä teille härkiin tykistyneet kaurisnaiset: onko teidän härkänne aivan uskomaton suutelija? Eikö ne yleensä nimittäin ole... ;)
Harmi, kun härkämiehet ei oo kommentoineet mitenkään. Ehkä ne ei tiedä, jos niiden ihastuksen kohde on kauris...Härkämiehenä voisin sanoa, että tietynlainen "erilaisuus" ja persoonallisuus iskee täysillä. Tässä päivänä eräänä näin kaupassa juuri tälläisen henkilön. Ensimmäisenä ajattelin, että siinäpäs kivalla tavalla pukeutunut nainen. Sitten näin kasvot ja hymyn ja huh huh sitä tunnetta!! Ja ne silmät! Niitä ei kyllä tämä härkä unohda. Liekkö sitten ollut kauris... ;)
PS. pitää varmaan ruveta käymään kaupassa useammin.. - Kauris87
Härkä-mies kirjoitti:
Härkämiehenä voisin sanoa, että tietynlainen "erilaisuus" ja persoonallisuus iskee täysillä. Tässä päivänä eräänä näin kaupassa juuri tälläisen henkilön. Ensimmäisenä ajattelin, että siinäpäs kivalla tavalla pukeutunut nainen. Sitten näin kasvot ja hymyn ja huh huh sitä tunnetta!! Ja ne silmät! Niitä ei kyllä tämä härkä unohda. Liekkö sitten ollut kauris... ;)
PS. pitää varmaan ruveta käymään kaupassa useammin..itse olen kauris ja seurustelin tässä puolivuotta härän kanssa..
hienoa ja intohimoistahan se oli, mutta sitten huomasin lopulta etteivät kemia pelanneetkaan ja päädyimme eroon. nyt oli sitten hetkellistä juttua toisen härän kanssa jälleen. sekään ei pelannut, intohimoa kyllä oli vaikka muille jakaa - ei vaan toiminut.. noh, härästä on kokemusta horoskooppina jo niin paljon ja jokainen on vaikuttanut itseään täynnäolevalta hurmurilta.. harmi. - Kaurisneiti:)
kauris-nainen kirjoitti:
Tulipahan mieleen, että Ruotsin kuningas on härkä ja kuningatar kauris... Kyllähän kaikki horoskooppikirjat puoltavat sitä, että kauris ja härkä sopivat todella hyvin yhteen.Match made in heaven.
Harmi, kun härkämiehet ei oo kommentoineet mitenkään. Ehkä ne ei tiedä, jos niiden ihastuksen kohde on kauris..."onko teidän härkänne aivan uskomaton suutelija?"
Enemmän kuin uskomaton, kylläpä meillä Härkä-Kauris pareilla onkin paljon yhteistä:) Mun ensimmäinen kommentti ystävälleni tutustamastani härästä olikin "olipas tulinen suutelija"
Oi kun ihanaa:) - kauris-nainen
Kaurisneiti:) kirjoitti:
"onko teidän härkänne aivan uskomaton suutelija?"
Enemmän kuin uskomaton, kylläpä meillä Härkä-Kauris pareilla onkin paljon yhteistä:) Mun ensimmäinen kommentti ystävälleni tutustamastani härästä olikin "olipas tulinen suutelija"
Oi kun ihanaa:)Joo: tulinen suutelija, mutta hellä hyväilijä! ;)
- utelias kaurisneito
kaurislady kirjoitti:
Kyllä...te kaikki kirjotatte mitä minä ajattelen. En ennen tiennyt mitään tunteiden räiskynnästä, mielettömästä kemiasta ja rakastelusta ennenkuin törmäsin härkämieheeni! Tykkää kun näytän hyvältä ja teen ruokaa...
Ehkä se vaan on niin, että härkä-kauris liitto on tehty tähtitaivaissa...varsinkin kun kauris on se kauniimpi osapuoli eli nainen;)Lueskelin tässä teidän viestejänne ja haluaisin vähän udella noista härkämiehistä lisää... Kumpi teidän suhteessa teki aloitteen ja miten?
Se täytyy sanoa, että näköjään meitä on monia kaurisnaisia, jotka ovat huomanneet härkämiesten charmin. Itse törmäsin vähän aikaa sitten yhteen härkämieheen, ja nyt täytyy katsella miten tästä edetä... Odottaa vai toimia? ;) - kaurislady
utelias kaurisneito kirjoitti:
Lueskelin tässä teidän viestejänne ja haluaisin vähän udella noista härkämiehistä lisää... Kumpi teidän suhteessa teki aloitteen ja miten?
Se täytyy sanoa, että näköjään meitä on monia kaurisnaisia, jotka ovat huomanneet härkämiesten charmin. Itse törmäsin vähän aikaa sitten yhteen härkämieheen, ja nyt täytyy katsella miten tästä edetä... Odottaa vai toimia? ;)Meillä meni niin, että minä menin juttusille baarissa, hengailtiin koko ilta yhdessä ja vaihdettiin numerot. Seuraavana päivänä laitoin viestiä ja hän vastaili, jonka jälkeen hän kysyi olinko menossa kaupungille sinä iltana. En ollut menossa, joten seuraavana päivänä hän sitten laittoi viestiä, että kivaa oli ollut, mutta vielä kivempaa oli kun minä olin siellä, milloin tavataan? Sovittiin sitten tapaaminen yksissä tuumin, siinä sitten tutustuttiin ja rakastuttiin.Se oli niin söpöä kun aluksi kumpikaan ei edes uskaltanut suudella toista ja kun sitä oli kestänyt viikko, niin mehän hullaannuttiin ihan täysin touhuilemaan. Ja se on vieläkin sellaista, että joka päivä halaillaan ja suukotellaan vähintään;)
En tiedä kuka tässä teki nyt sitten aloitteen, ehkä minä sysäsin asian eteenpäin ja hän jatkoi, minä annoin ensimmäisen suudelman ja hän hyökkäsi kuin "sika limppuun"(tätä kuuluisaa härän intohimoa, noin niinkuin huumorimielessä)
Kauris-Härkä suhde etenee hitaasti, mutta varmasti! - yuju
kaurislady kirjoitti:
Meillä meni niin, että minä menin juttusille baarissa, hengailtiin koko ilta yhdessä ja vaihdettiin numerot. Seuraavana päivänä laitoin viestiä ja hän vastaili, jonka jälkeen hän kysyi olinko menossa kaupungille sinä iltana. En ollut menossa, joten seuraavana päivänä hän sitten laittoi viestiä, että kivaa oli ollut, mutta vielä kivempaa oli kun minä olin siellä, milloin tavataan? Sovittiin sitten tapaaminen yksissä tuumin, siinä sitten tutustuttiin ja rakastuttiin.Se oli niin söpöä kun aluksi kumpikaan ei edes uskaltanut suudella toista ja kun sitä oli kestänyt viikko, niin mehän hullaannuttiin ihan täysin touhuilemaan. Ja se on vieläkin sellaista, että joka päivä halaillaan ja suukotellaan vähintään;)
En tiedä kuka tässä teki nyt sitten aloitteen, ehkä minä sysäsin asian eteenpäin ja hän jatkoi, minä annoin ensimmäisen suudelman ja hän hyökkäsi kuin "sika limppuun"(tätä kuuluisaa härän intohimoa, noin niinkuin huumorimielessä)
Kauris-Härkä suhde etenee hitaasti, mutta varmasti!mä rakastan mun härkämiestäni todella paljon vaikka häntä en oo edes nähnykkään, mutta niin ihana tunne ja aion tavata hänet ja se on kyllä suuren suurta rakkautta ilmassa..
- Hillahalla2234
Härät on ihan mukavaa sakkia :)
- Rakkauttakotääon
Kyllä on ja ihastuin todella härkämiehen vuosia sitten eikä menee ohi.
- toisinpäin
Entä jos on kauris mies ja härkä nainen, mien se toimii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982