Juuri ilmestyneessä Jahti lehdessä oli juttu suurimmasta koskaan kaadetusta harmaakarhusta.
Painoa taisi olla 750kg ja mittaakin oli kertynyt 3,75m.
Onko kukaan tietoinen mistä osoiteesta löytyisi lisää kuvia kyseisestä järkäleestä?
Alaskan harmaakarhu?
11
11635
Vastaukset
- Pystykorva fani
..karhu! Mistä sä ton kuulit?
- karhukoira
altavistan kautta pääsin alaska aiheisille sivuille joissa oli alaskan isoimpia karhuja, mut en löytäny ku ne kuvat jokka oli lehdeski. en tokikaan kattonu kaikkia sivuja.kyl se jostai löytyy,löytäjä kertokoon!!
- kumma
alapuolella olevaa -ccc- kirjoitusta. Siinähän on linkki.
- Juupelis
Kokeilkaas tuota mä löysin sen tosta osotteesta.
www.snopes.com/photos/bearhunt.asp#photo - Sandra
Juupelis kirjoitti:
Kokeilkaas tuota mä löysin sen tosta osotteesta.
www.snopes.com/photos/bearhunt.asp#photowww.snopes.com/photos/bearhunt.asp#photo
- Sandra
Sandra kirjoitti:
www.snopes.com/photos/bearhunt.asp#photo
- Haverisen Jokke
Sandra kirjoitti:
komee otus ja jälki pahaa mitä tollanen peto tekee. Täytyy miettiä kivääri valintaa uusiks kun ens syksynä meinattiin lähteä kanadaan karhu jahtiin. Voi pulttilukkonen 7.62 sotilaskivääri olla hyttynen tollaseen teddykarhuun:))
- Vaarallista puuhaa
Haverisen Jokke kirjoitti:
komee otus ja jälki pahaa mitä tollanen peto tekee. Täytyy miettiä kivääri valintaa uusiks kun ens syksynä meinattiin lähteä kanadaan karhu jahtiin. Voi pulttilukkonen 7.62 sotilaskivääri olla hyttynen tollaseen teddykarhuun:))
Itse laittaisin .458 matkaan
- skynyrd
mulla on kuvia siitä itsellä...
- BACKFIN
Olen nähnyt jopa 800kg
asuin alaskassa vuoteen 2007 ja muuten takas suomeen.
siellä on tullu nähtyä kaikenlaisia petoja. - kirppus
Ei tuo ole läheskään isoin eikä edes harmaakarhu, isoimpia eli etelärannikon karhuja sanotaan siellä ruskeakarhuiksi (brown bear). Grizzlyiksi (suomennettu harmaa-) sanotaan sisämaan ja vuoristojen karhuja joilla monilla on kauempaa katsoen vaaleampi turkki, jopa oljenkeltainen. Grizzly on tyypillisesti pienempi kuin rannikon karhut mutta silti paljon suurempi kuin eurooppalaiset.
Anchoragessa voi käydä paikallisessa tavaratalossa katsomassa täytettyä karhua jonka elopaino oli muistaakseni 850kg ja se on painotilatossa vasta 101. Siis sata suurempaa on ammuttu, suurin mitattu yli 2500 paunaa eli 1100kg.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699