Kiinankärhö

tuti

Olisiko viime keväänä istuttamani kiinankärhö pitänyt leikata alas kun se nyt "kuivana" roikkuu säleikössä vai lähteekö se siitä vihertämään ? Kärhö on alhaalta aika paljas mutta viime kesänä kasvoi valtavasti ns. yläpäästä hyvinkin tuuheaksi. Eli, vieläkö voin jotain asialle tehdä ?

5

1972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kasvaa

Yleensä ne ovat alhaalta kaljuja, mutta leikaamalla sen saa tuuheaksi. Ei tarvi 'kuivuuden' takia leikata,vanhojen oksien hangoista lähtee kasvamaan,katsele onko silmuja.

• ....leikkauksesta...

kysymys : paljonko sitä tappia täytyy jättää jäljelle ?

• leikkamallaa
        ....leikkauksesta... kirjoitti:

kysymys : paljonko sitä tappia täytyy jättää jäljelle ?

Eihän sitä paljoa tarvi jättää,jotain viitisen senttiä.

• vain 5
        leikkamallaa kirjoitti:

Eihän sitä paljoa tarvi jättää,jotain viitisen senttiä.

senttiä niin ne haarat häviää ja jäljelle jää vain yksi tappi. Riittääkö sen äly sitten siihen haaroittumiseen ? :-)

• kiinankärhö
        vain 5 kirjoitti:

senttiä niin ne haarat häviää ja jäljelle jää vain yksi tappi. Riittääkö sen äly sitten siihen haaroittumiseen ? :-)

kasvamaan niistä kukan tupsuista mitkä jää jäljelle syksyllä,eli kannattaako istuttaa maahan? Täytyyhän se muutenkin alkunsa saada jostain...kaupassakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4198
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      29
      2302
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      52
      2084
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1444
    5. 37
      1285
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1213
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      16
      1004
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      995
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      77
      965
    10. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      6
      848
    Aihe