RADIO NOVAN KLASSIKKOLISTALLA 2009

komeasti parhaana

1

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhis1965

      Tässä kans pari: Yle X : Top 200 kuuntelijoiden äänestys 1. Yö: Joutsenlaulu 2. CMX: Ruoste 3. Zen Café: Todella kaunis 4. CMX: Kultanaamio 5. Eppu Normaali: Murheellisten laulujen maa 6. Pelle Miljoona: Moottoritie on kuuma 7. HIM: Join me 8. Apulanta: Anna mulle piiskaa 9. Hurriganes: Get On 10. Don Huonot: Hyvää Yötä ja Huomenta SuomiPOPin kuuntelijoiden äänestämä TOP 500-lista 1. Yö: Joutsenlaulu 2. Juice Leskinen: Viidestoista Yö 3. Pelle Miljoona OY: Moottoritie On Kuuma 4. Hurriganes: Get On 5. Rauli Badding Somerjoki: Paratiisi 6. Hurriganes: I Will Stay 7. Yö: Rakkaus On Lumivalkoinen 8. Lordi: Hard Rock Hallelujah 9. Leevi & The Leavings: Poika Nimeltä Päivi 10. Juice Leskinen: Syksyn Sävel 11. Hurriganes: Bourbon Street 12. Hector: Olen Hautausmaa 13. Eero Raittinen: Holvikirkko 14. Kirka: Hetki Lyö 15. Paul Oxley´s Unit: Terry´s Inside 16. Eppu Normaali: Murheellisten Laulujen Maa 17. Hector: Ake, Make, Pera ja Mä 18. Kolmas Nainen: Valehtelisin, Jos Väittäisin 19. Hurriganes: My Only One 20. Hassisen Kone: Rappiolla 21. Leevi & The Leavings: Sopivasti Lihava 22. Freeman: Kaksi Lensi Yli Käenpesän 23. Eppu Normaali: Balladi Kaiken Turhuudesta 24. Sammy Babitzin: Daa Da Daa Da 25. Kaseva: Striptease Tanssija 26. Eppu Normaali: Joka Päivä Ja Joka Ikinen Yö 27. Kari Tapio: Viisitoista Kesää 28. Rauli Badding Somerjoki: Fiilaten Ja Höyläten 29. Mamba: Valokuvia 30. Sielun Veljet: Peltirumpu 31. PMMP: Pikkuveli 32. Hector: Lumi Teki Enkelin Eteiseen 33. Mamba: Sä Onneni Oot 34. Ultra Bra: Sinä Lähdit Pois 35. Virve Rosti: Kun Chicago Kuoli 36. Eppu Normaali: Tahroja Paperilla 37. Mamba: Mitä Yhdestä Särkyneestä Sydämestä 38. Rauli Badding Somerjoki: Ja Rokki Soi 39. Neljä Ruusua: Missä Vaan 40. Kolmas Nainen: Tästä Asti Aikaa 41. Sig: Sadan Vuoden Yksinäisyys 42. Hector: Koko Hela Maailma 43. Hanoi Rocks: Up Around The Bend 44. Eppu Normaali: Puhtoinen Lähiöni 45. Juice Leskinen: Kaksoiselämää 46. Siiri Nordin: Sydämeni Osuman Sai 47. Leevi & The Leavings: Mitä Kuuluu Marja-Leena 48. Hurriganes: Roadrunner 49. Pepe Willberg: Aamu 50. Juice Leskinen: Musta Aurinko Nousee 51. Rauli Badding Somerjoki: Bensaa Suonissa 52. Leevi & The Leavings: Pohjois-Karjala 53. Kai Hyttinen: Dirlanda 54. Zen Café: Aamuisin 55. Leevi & The Leavings: Muotitietoinen 56. Paula Koivuniemi: Aikuinen Nainen 57. Freeman: Ajetaan Tandemilla 58. Mamba: Sä Oot Historiaa 59. Mamba: Lauantai-Ilta 60. Virve Rosti: Oon Voimissain 61. Kirka: Varrella Virran 62. Stella: Piste 63. Popeda: Matkalla Alabamaan 64. Muska: Krokotiili Rock 65. Ilkka Jääskeläinen: Unohda En 66. Eppu Normaali: En Saa Mielestä Sinua 67. Zen Café: Piha Ilman Sadettajaa 68. Juice Leskinen: Juankoski Here I Come 69. Juice Leskinen: Rakkauden Aammattilainen 70. Pelle Miljoona&1980: Tahdon Rakastella Sinua 71. Karjalainen: Villejä Lupiineja 72. Neljä Ruusua: Luotsivene 73. Taiska: Mombasa 74. Hassisen Kone: Kulkurin Iltakalja 75. Aikakone: Alla Vaahterapuun 76. Sig: Vuosisadan Rakkaustarina 77. Disco: Tiedän Että Me Palataan 78. Hector: Tuulisina Öinä 79. Aikakone: Keltainen 80. Leevi & The Leavings: Rin Tin Tin 81. Eppu Normaali: Nyt Reppuni Jupiset Riimiset Rupiset 82. Hector: Asfalttiprinssi 83. Maija Vilkkumaa: Satumaa Tango 84. Popeda: Pitkä Kuuma Kesä 85. Neon2: Ei Yksinäinen Unta Saa 86. Virve Rosti: Näinkö Meillä Täällä Aina Käy 87. Tapani Kansa: R-A-K-A-S 88. Jonna Tervomaa: Yhtä En Saa 89. Tik Tak: Heilutaan 90. J. Karjalainen: Ankkurinappi 91. Pate & Saara: Hei Paula 92. Leevi & The Leavings: Unelmia Ja Tomistohommia 93. Anna Eriksson: Ei Se Mennyt Niin 94. Eppu Normaali: Näin Kulutan Aikaa 95. Juice Leskinen: Luonas Kai Olla Saan 96. Denigrate: Mombasa 97. J. Karjalainen: Hän 98. Suurlähettiläät: Kun Tänään Lähden 99. Noitalinna Huraa!: Pikkuveli 100. Samuli & Cata: Levottomat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe