alusasuja on ainakin riittämiin.
lahjaehdotuksia
3
391
Vastaukset
- romanttinenereter
hoteliyö sviitissä...rakastelua läpi yön... koru...lahjakortti korukauppaan... ei ainakaan henkilövaakaa.... tuoksut on niin ja näin... joo kyllä se nyt koruihin menee...kaulakoru KULTAA.KOrvakorut KULTAA.
- le-ja
Itse pitäisin, jos minulle olisi järjestetty pientä ohjelmaa päivän ajaksi, kuten piknik ulkona, taidegalleriavierailu (humoristisella opastuksella pidettynä) jne. Sen lisäksi toki olisi ihana saada jotain pysyvää, kuten koru. Mutta miten olisi esim. itsetehty runokirja? Kirjaan voisi koristella kauniit kannet ja runot voisivat sisältää romantiikkaa, huumoria, arikipäivän tilanteita ihan lahjan saajan mukaan. Olisi ainakin henkilökohtainen ja sydämellä tehty lahja. Kumppani voi myös tehdä omia lahjakortteja ja sujauttaa ne onnittelukortin väliin. Esim. erilaiset hieronnat, illallismenuun valmistaminen, arkiaskareiden hoitaminen jne.
- Jenni783
www.lahjaehdotus.com tuolta löytyy ideoita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782