alusasuja on ainakin riittämiin.
lahjaehdotuksia
3
381
Vastaukset
- romanttinenereter
hoteliyö sviitissä...rakastelua läpi yön... koru...lahjakortti korukauppaan... ei ainakaan henkilövaakaa.... tuoksut on niin ja näin... joo kyllä se nyt koruihin menee...kaulakoru KULTAA.KOrvakorut KULTAA.
- le-ja
Itse pitäisin, jos minulle olisi järjestetty pientä ohjelmaa päivän ajaksi, kuten piknik ulkona, taidegalleriavierailu (humoristisella opastuksella pidettynä) jne. Sen lisäksi toki olisi ihana saada jotain pysyvää, kuten koru. Mutta miten olisi esim. itsetehty runokirja? Kirjaan voisi koristella kauniit kannet ja runot voisivat sisältää romantiikkaa, huumoria, arikipäivän tilanteita ihan lahjan saajan mukaan. Olisi ainakin henkilökohtainen ja sydämellä tehty lahja. Kumppani voi myös tehdä omia lahjakortteja ja sujauttaa ne onnittelukortin väliin. Esim. erilaiset hieronnat, illallismenuun valmistaminen, arkiaskareiden hoitaminen jne.
- Jenni783
www.lahjaehdotus.com tuolta löytyy ideoita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522744775Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1003556Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka272952Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672360Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1022279TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain931556Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281329- 411326
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli751294- 67966