Hei mikä tässä nyt mahtaa olla vikana ku tietsikalle alkaa tota asentaa ni sit kun asennus palkki pitäis tohon tulla niin se alkaa valittaa Virhe luettaessa tiedostoa E:/autorun.dat. Varmista että tiedosto on olemassa ja että käyttöoikeutesi ovat riittävät???
Vastaukset 2
- mzu
Eiks kettää tiiä.. Mä oon ny kokeillu asentaa tota pelii kolmeen koneeseen ja yhteen meni. Vieläkö olis oma kone! Mä en ainakaa keksiny muuta eroa koneiden välillä ku et siihen mihi meni oli Windows Vista Home versio ja näissä kahdessa muussa Ultimate versio. Et mikä on?
- mzu
Joo nyt selvis.. Kun tarpeeksi nettiä selas nii löyty. Piti jostain syystä tallentaa cd:n sisältö koneelle ja sit asentaa siitä.. En kyllä ymmärrä mikä juttu siinä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051726- 1451121
- 671073
- 871065
- 1011004
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142822- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644