Olen iältäni

TainaS.L.

65-vuotias ja voin kertoa kaikille nuoremmille,että maailmassa ei ole yhtään ainutta ihmistä,joka ei jollakin tavalla petä sinua.Ystävä ei kerro sinun asioitasi,mutta oletko huomannut,miten nekin asiat vuotavat eteenpäin,mitä olet parhaimmalle ystävällesi kertonut.Minä olen tuon huomannut jo 65 vuoden ajan.Niin sukulaiset,tuttavat,ystävät,veljet,siskot,vanhemmat,työtoverit,aivan kaikki ovat tavalla tai toisella pettureita.Ei voi luottaa.Tee pistokoe,kerro joku jymyjuttu,joka ei ole totta,sellaiselle jonka kuvittelet olevan luotettava.Kohta huomaat miten juttu tulee sinulle takaisin.Juttusi on saattanut kiertää ties kuinka monen henkilön kautta.Jotta silleen on asia.Itse olen kokeillut ja aina juttuni vuotaa kuin reiällinen kattila.

5

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös sinäkin olet silloin

Samanlainen.

• kuitenkin julki.

Ei ole kiva, kun naapurit tulee Sulle sanomaan, mitä Sulle kuuluu, kun et sitä edes itsekään tiedä! En ole välittänyt, paljon on asioita, mistä he luulevat jotakin tietävänsä, mutta eivät kuitenkaan mitään tiedä. Kyllä he joskus itse ovat samassa asemassa, mitä toisille tekevät.

• Tottakai sitä

asioista asioina puhuu, mutta en halua puhua ihmisistä.

• TainaS.L.

samaa kuin minäkin.Asioista tottakai keskustellaan,mutta ei kenenkään ihmisen asioista eikä ihmisestä.Mutta en todellakaan ole löytänyt henkilöä,joka ei olisi kertonut minulle jonkun toisen ihmisen asioita.Ymmärrän keskustelut yleisellä tasolla.Henkilökohtaisuuksiin meneminen kuitenkin tuntuu olevan melko yleistä.

• kirjoittanut...

samoja provoja aikaisemmin naapurisivullekin. Yritä jo aikuistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      124
      6221
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      63
      5151
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      70
      4288
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      13
      3632
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3190
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2509
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2252
    10. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      75
      2215
    Aihe