Olen iältäni

TainaS.L.

65-vuotias ja voin kertoa kaikille nuoremmille,että maailmassa ei ole yhtään ainutta ihmistä,joka ei jollakin tavalla petä sinua.Ystävä ei kerro sinun asioitasi,mutta oletko huomannut,miten nekin asiat vuotavat eteenpäin,mitä olet parhaimmalle ystävällesi kertonut.Minä olen tuon huomannut jo 65 vuoden ajan.Niin sukulaiset,tuttavat,ystävät,veljet,siskot,vanhemmat,työtoverit,aivan kaikki ovat tavalla tai toisella pettureita.Ei voi luottaa.Tee pistokoe,kerro joku jymyjuttu,joka ei ole totta,sellaiselle jonka kuvittelet olevan luotettava.Kohta huomaat miten juttu tulee sinulle takaisin.Juttusi on saattanut kiertää ties kuinka monen henkilön kautta.Jotta silleen on asia.Itse olen kokeillut ja aina juttuni vuotaa kuin reiällinen kattila.

5

673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös sinäkin olet silloin

Samanlainen.

• kuitenkin julki.

Ei ole kiva, kun naapurit tulee Sulle sanomaan, mitä Sulle kuuluu, kun et sitä edes itsekään tiedä! En ole välittänyt, paljon on asioita, mistä he luulevat jotakin tietävänsä, mutta eivät kuitenkaan mitään tiedä. Kyllä he joskus itse ovat samassa asemassa, mitä toisille tekevät.

• Tottakai sitä

asioista asioina puhuu, mutta en halua puhua ihmisistä.

• TainaS.L.

samaa kuin minäkin.Asioista tottakai keskustellaan,mutta ei kenenkään ihmisen asioista eikä ihmisestä.Mutta en todellakaan ole löytänyt henkilöä,joka ei olisi kertonut minulle jonkun toisen ihmisen asioita.Ymmärrän keskustelut yleisellä tasolla.Henkilökohtaisuuksiin meneminen kuitenkin tuntuu olevan melko yleistä.

• kirjoittanut...

samoja provoja aikaisemmin naapurisivullekin. Yritä jo aikuistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      118
      3120
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      61
      2795
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2172
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      103
      2098
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      129
      1962
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      44
      1931
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      10
      1172
    8. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      984
    9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      12
      925
    10. Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta

Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu
      Kemijärvi
      77
      880
    Aihe